Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor sprinter 311

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor sprinter 311

    Buna sunt nou pe forum.Sunt detinatorul unui sprinter 311 cdi care porneste merge bine dar dupa ce se ancalzeste face o figura ca si cum ar intra an avarie nu se opreste parca ar avea un dop parca ar fi anfundat ceva ,tin sa va spun ca am dat jos rez nimic curat,am curatat turbina ,tot asa face am schimbat filtre nimic lam dus la tester nu arata nimic nici .am dat cu sprei de contact toti senzori mufe.Daca ma puteti ajuta cu parere ,pur si simplu nu stiu ce sa mai fac.mersi:velho_dragonhttp://www.clubmercedes.ro/images/smiley/velho_dragon.gif:

  • #2
    Originally posted by raressi View Post
    Buna sunt nou pe forum.Sunt detinatorul unui sprinter 311 cdi care porneste merge bine dar dupa ce se ancalzeste face o figura ca si cum ar intra an avarie nu se opreste parca ar avea un dop parca ar fi anfundat ceva ,tin sa va spun ca am dat jos rez nimic curat,am curatat turbina ,tot asa face am schimbat filtre nimic lam dus la tester nu arata nimic nici .am dat cu sprei de contact toti senzori mufe.Daca ma puteti ajuta cu parere ,pur si simplu nu stiu ce sa mai fac.mersi:velho_dragonhttp://www.clubmercedes.ro/images/smiley/velho_dragon.gif:
    unde ai pus masina pe tester? cel mai bun este star diag.cel mai bine ar fi sa o duci la service mercedes oameni aia vad in fiecare zi asfel de masini .asa am facut si eu dupa ce un mecanic a incercat sa ma pacaleasca...bine ar fi ca dupa ce rezolvi problema sa ne spui si noua
    Cineflorix trans srl

    Comment


    • #3
      La tester mercedes zice ca totui an regula an parametri normali.Mia zis un mecanic ca desi am filtru de motorina nou poate fi defect am sal schimb din nou sa vad.Mai vb

      Comment


      • #4
        Salut , eu nu am inteles nimic din ce vrei sa spui , te rog mai explica-ne odata si foloseste si punctuatia , nu se opreste motorul la Sprinter vrei sa zici ? ...
        transport marfa

        Comment


        • #5
          Salut da nu se opreste motorul are o cadere de putere cam 1-2 secunde dupa care trage bine si dupa un timp iar face parca nu sar alimenta sau ceva electric numi dau seama ce.Astept sa se aprinda ceva bec an bord sami dau seama de la ce face asa.Nu gasesc un mecanic valabil,

          Comment


          • #6
            Din ce an este masina?Adaug si eu...foloseste punctuatia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by raressi View Post
              Salut da nu se opreste motorul are o cadere de putere cam 1-2 secunde dupa care trage bine si dupa un timp iar face parca nu sar alimenta sau ceva electric numi dau seama ce.Astept sa se aprinda ceva bec an bord sami dau seama de la ce face asa.Nu gasesc un mecanic valabil,
              Buna seara,mergi la un mecanic, care are eprubete de control al injectoarelor , pune eprubetele pe injectoare si pornesti motorul ,lasi motorul la relanti si te uiti atent care injector umple eprubeta mai repede, nu avem o cantitate standard dar se apreciaza , ideea este ca injectorul sa dea cat mai putina mtorina pe retur , cel sau cele ,care umple eprubeta mai repede acela sau acelea sunt defecte .
              Apropo, nici un tester nu este capabil sa detecteze o greseala de genul ,scaparii de motorina pe retur.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Mercedes sprinter 311 cdi an 2000.Am sa ancerc si treaba cu injectoarele dar tre sa gasesc un meserias. Problema este ca testeru nu arata nimic.Merci deocamdata

                Comment


                • #9
                  Mercedes Sprinter

                  Daca nu ma insel cred ca ai motorul cu pompa de injectie mecanica - rotativa , s-ar putea ca motorul sa nu se opreasca din cauza vacumurilor , am avut si eu problema asta cand aveam o autoutilitara Sprinter din 1994 , exista o pompa de vacum chiar pe pompa de injectie iar din ea este un furtun de culoare neagra sau portocalie ; butucul de la cheia de contact actioneaza prin niste fire o bobina care la randul ei actioneaza supapa de la vacum oprind debitul de motorina si astfel oprind si motorul . Aceasta poate fi una din probleme din cauza careia nu se opreste motorul atunci cand actionezi cheia de contact .
                  transport marfa

                  Comment


                  • #10
                    Pe filtru e o supapa de recirculare a motorinei pentru a o mentine mai calda,deci mai fluida.Astfel trece mai usor prin filtru.Daca temperatura motorinei depaseste o anumita valoare,se deschide traseul de retur spre rezervor si cu eventualul aer din sistemul de injectie.E posibil ca defectarea sa sa duca la gatuirea debitului de retur+recirculare ceea ce mareste presiunea din sistem si calculatorul pune motorul in regim de avarie reducand drastic puterea.La rece calculatorul nu"se mira"ca e vreo problema cu debitele,motorina poate fi groasa la rece.Dar la cald calculatorul nu mai admite asta.Daca asta e cauza problemele dispar daca se leaga returul direct spre rezervor.Fa aceasta proba.

                    Comment


                    • #11
                      Tudore exact asa face masina mea sa sti ca am schimbat supapa de pe filtru de 2 ori una din ia scotea un sunet ciudat cate o data,si aier tot mai am atunci cand se ancalzeste motoru se vede pe furtun bule de aier.Cum as putea lega furtunul de retur direct pe rezervor ,ami tre alt filtru sau cum sa fac,daca ma poti ajuta cu un sfat.Merci

                      Comment


                      • #12
                        Pina la urma modelul de Mercedes Sprinter din anul 2000 de fabricatie are sau nu pompa mecanica - rotativa de injectie ? , In ce an au pus pompa de inalte pe Sprinter ?
                        transport marfa

                        Comment


                        • #13
                          Motorizarile CDI au pompa de inalta presiune.

                          Comment


                          • #14
                            Cdi pompa de inalpa p

                            Comment


                            • #15
                              pana la urma ti ai rezolvat problema ?
                              daca nu mai da niste detalii , sintome, astfel o sa tot cauti problema mult si bine pana o sa rami in drum cu ea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF