Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

311 cdi suierat cand acelerez

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 311 cdi suierat cand acelerez

    Salut.am o problema cu sprinterul meu 311 cdi din 2001.cand acelerez puternic se aude ca un suierat ca si cum as porni un aspirator.mentionez ca la relantii sau cu masina pe liber daca acelerez nu se aude suieratul.ce poate sa aiba?
    Cineflorix trans srl

  • #2
    Aceeasi problema am si eu la un 316 CDI. Am verificat turbina si nu au fost constatate probleme. Mi-a sugerat cineva sa verific la galeria de evacuare, daca suruburile sunt stranse bine. O sa verific saptamana care vine. Daca dau de solutie te anunt. Intre timp, mai astept si eu ceva sugestii. Stima.

    Comment


    • #3
      Aceeasi problema o am si eu,dar la mine daca mergeam mai mult cu masina si se auzea suieratul se limita la 3000rpm,am gasit un furtun spart la admisie,verifica-le si tu,eu inca nu am schimbat furtunul,doar l-am carpit suiera mai putin,dar nu se mai limiteaza.

      Comment


      • #4
        am sa verific si va tin la curent.imi spunea un prieten care are vito ca sunt garniturile de la turbo.oricum mie de la turbo spre evacuare imi scoate gaze dar lucrul asta se intampla de mult timp si nu suiera pana acum este destul de enervant surieratul.multumesc pt sugesti tinem legatura
        Cineflorix trans srl

        Comment


        • #5
          Vezi turbina sa nu aiba joc si verifica tubulatura de aer, de la turbina pana la intrare in motor sa fie etansa...
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            acelasi suierat il aveam si eu cand acceleram si am cautat de am innebunit, am strans toate colierele pe la furtunele de aer, verificat pe la turbo etc ai am rezolvat cu ocazia RK la motor cand am gasit alternatorul aproape blocat ca nu puteam sa il invart cu mana si fluiera cureaua pe fulia lui

            Comment


            • #7
              inclin sa cred totusi ca este de la turbo sau de la intercooler sau furtunele ce deservesc turbo si intercoler.cred lucrul asta pt ca suieratul se aude cu masina in sarcina cand o scot din viteza si acelerez puternic nu se aude suieratul.poate este o prostie ce zic (pt ca nu ma pricep)dar cand o acelerez in gol se intareste furtunul care vine din intercooler si intra in motor...din pacate nu prea am timp sa o verific temeinic.dar imediat ce voi sti ceva voi scrie aici.
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #8
                Mi-am facut timp si am intrat sub masina... am gasit spart furtunul care vine din intercooler si pleaca spre o piesa care are un senzor apoi din aceasta piesa pleaca in motor. ce face piesa asta? este ca o teava prinsa de caroseria masini si are si un senzor. din ce am constatat furtunul aera plin de ulei care provenea din turbosuflanta inclin sa cred ca turbosuflanta este pe moarte.oare merita reconditionata o turbosulanta sau este mai bine sa cumpar una noua? care din cate am vazut ajunge pe la 3500 ron.....
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #9
                  Ulei e normal sa gasesti un pic acolo si eu am plus ca galeria de admisie era full de funingine cu ulei,dar din moment ce merge turbina nu prea ai ce sa reconditionezi...si eu am gasit la mine un furtun spart,acum gata trage de rupe..

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pt sfaturi si ideei.am rezolvat problema intradevar era furtunul de la intercooler spart asa cum spuneam era furtunul de la intercooler spre admisie motor spart primul furtun sau furtul mic cum am constat ca i se spune l-am schimbat si trage de rupe. de mult timp nu a mai tras masina asa.probabil sa spart mai de mult dar a avut o gaurica mica. faura era de fapt o taietura de 5 cm .toata rezolvarea a costat 370 ron asta pt ca am cumparat si celalat furtun si teava care le uneste altfel costa 200 ron.multumesc inca o data pt sfaturi si drumuri bune.cornel
                    Cineflorix trans srl

                    Comment


                    • #11
                      Da, si eu am rezolvat problema. Aveam 2 palete de la turbosuflanta putin ciupite. Am reconditionat turbina la Brasov si acu nu se mai aude suieratul. Sper sa ma tina macar 100.000 km, asa cum garanteaza reconditionerul.

                      Comment


                      • #12
                        Este bine ca ai rezolvat problema cu turbina Mercedes Sprinter , te rog spune cat te-a costat manopera pentru reconditionare turbina , am si eu aceasi problema , este vreo problema daca mergi cu ea asa ?
                        transport marfa

                        Comment


                        • #13
                          Mecanicul care a facut constatarea a zis ca e nu mai mai tine un drum in afara (4 - 5 mii km), deci .....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by brain View Post
                            Da, si eu am rezolvat problema. Aveam 2 palete de la turbosuflanta putin ciupite. Am reconditionat turbina la Brasov si acu nu se mai aude suieratul. Sper sa ma tina macar 100.000 km, asa cum garanteaza reconditionerul.
                            Cat a costat reconditionarea tubosuflantei?
                            Cineflorix trans srl

                            Comment


                            • #15
                              1200 ron. Ei zic ca piesele pe care le schimba sunt noi ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF