Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Citaro

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citaro

    Cum, despre mandria R.A.T.B.-ului nu vorbim?

    "otobuzele" Bucurestiului din prezent.

    Mercedes Citaro - este un autobuz care si-a impus inca de la inceput superioritatea fata de restul mijloacelor de transport cu care eram obisnuiti. Mercedes Citaro are motor Diesel Euro 3, sistem de navigatie si sistem electronic de franare. Capacitatea este de 27 de scaune si 79 de locuri in picioare, insa pasagerii se declara nemultumiti de locul ingust din spatele autobuzului.
    Daca aceste autobuze ar fi fost preluate asa cum trebuie (vesnica problema cu aerul conditionat), cred ca ar fi fost vadit declarat cu adevarat un autobuz modern.
    Insa pentru o suma inexplicabil de mica, ele au fost achizitionate fara aparatele datatoare-de-suflu-vara, si astfel, in zilele toride, ele devin adevarate cuptoare pentru calatori.
    Mare pacat pentru o asa investitie (una dintre putinele facute cu cap, de altfel), insa vacantele in Bahamas costa ceva, so, pentru ce sa cumparam aparate de aer, cand mai sunt acolo....vreo 28 de zile de canicula si gata, vine frigul?
    Pretul unui Mercedes Citaro (cele achizitionate de Regia noastra de transport) a fost de 188.000 Euro.
    Attached Files
    Last edited by GTR-said; 06-05-2007, 13:27 PM.
    Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

  • #2
    Aproape 200.000 de euro...
    Imi luam S 66 AMG cu banii astia.
    http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

    Comment


    • #3
      Pai cred ca ceva de genul asta a zis si primarul cand a venit vorba de aerul conditionat....Las' ca-mi iau un AMG...ce atatea aere....
      Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

      Comment


      • #4
        Le-au luat bine la bani pentru ca autobuzele si autocarele sunt scumpe de nu-i adevarat (au si de ce) . si in al doilea rand sunt MB.

        Comment


        • #5
          Originally posted by GTR-said View Post
          Cum, despre mandria R.A.T.B.-ului nu vorbim?

          "otobuzele" Bucurestiului din prezent.

          Mercedes Citaro - este un autobuz care si-a impus inca de la inceput superioritatea fata de restul mijloacelor de transport cu care eram obisnuiti. Mercedes Citaro are motor Diesel Euro 3, sistem de navigatie si sistem electronic de franare. Capacitatea este de 27 de scaune si 79 de locuri in picioare, insa pasagerii se declara nemultumiti de locul ingust din spatele autobuzului.
          Daca aceste autobuze ar fi fost preluate asa cum trebuie (vesnica problema cu aerul conditionat), cred ca ar fi fost vadit declarat cu adevarat un autobuz modern.
          Insa pentru o suma inexplicabil de mica, ele au fost achizitionate fara aparatele datatoare-de-suflu-vara, si astfel, in zilele toride, ele devin adevarate cuptoare pentru calatori.
          Mare pacat pentru o asa investitie (una dintre putinele facute cu cap, de altfel), insa vacantele in Bahamas costa ceva, so, pentru ce sa cumparam aparate de aer, cand mai sunt acolo....vreo 28 de zile de canicula si gata, vine frigul?
          Pretul unui Mercedes Citaro (cele achizitionate de Regia noastra de transport) a fost de 188.000 Euro.
          parerea mea este ca achizitioanrea acestor autobuze fara AC s-a facut din considerente economice, pentru ca stim cu totii faptul ca folosirea AC creste consumul si implicit costurile pe termen lung ale regiei, ori romanul nu isi plateste biletul fara AC daramite cu AC.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Daca ar fi lumea ca mine ar muri itebeul de foame. Cind ai 18 masini nu prea folosesti autobuzu

            Comment


            • #7
              Popeye, nu spun ca nu ai dreptate, dar sa faci o asemenea investitie si sa te ineci ca tiganul la mal, cum se spune...Gandeste-te ca, nu le punea nimeni pistolul la tampla daca nu dadeau drumul la aer conditionat, deci nu asa justificam procurarea fara aer. Plus ca numai la consum nu cred ca s-au gandit ei cand au luat hotararea asta. Bine ca au investit buget in aparatele alea care sunt atat de varza incat, la cateva luni de la instalarea lor, jumatate din ele deja nu mai functioneaza. (nu neg ca n-ar fi si vina calatorilor) Carduri care se cer validate....adica da domne' dupa ce ca abia te urci, si pe picioarele tale ii mai tii si p-aia din fata si nu ai loc nici sa te tii de buzunare ca sa nu iesi in pierdere de acolo, sa mai stai sa faci si piruete su acrobatii printre babele care se trezesc de dimineata cu fata la cearceaf, ca sa validezi un amarat de card, pe care oricum deja l-ai platit. Dar asta e sistemul.
              Stiu ca am deviat foarte mult de la subiect, dar am vrut sa arat din punctul meu de vedere, cam ce gandire au oamenii astia care iau asemenea hotarari, si cat s-au gandit ei la bugetul tarisoarei asteia.
              Mie crede-ma ca mi se pare enorm 60 lei abonamentul (stiu ca par comunista), dar ma gandesc ca oamenii care muncesc pe 3 milioane, si dupa ce ca dau atatia bani RATB-ului, sa isi mai dea si duhul prin autobuze din cauza aerului irespirabil. Crede-ma ca nu sutn multi care folosesc bilete si abonamente. Sunt foarte multi.
              Chiar zilele trecute l-am auzit pe unu "Ce fraieri nemtii astia bahh.....uite ce geamuri mici au facut!"
              Spre deosebire de noi, nemtii chiar au auzit de aer conditionat, si n-au nevoie de geamuri extra-large ca sa aibe loc sa-si falfaie pletele pe geam.
              Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

              Comment


              • #8
                Asta e mentalitatea noastra de romani,si mai tre sa moara cateva generatii ca sa se schimbe...De ce sa cumpar bilet...cand pot sa circul pe gratis ) Daca ma prinde o dau la pace cu domnu` controlor...si am scapat
                | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                Comment


                • #9
                  Lasand problema cu romanii prosti la o parte (nu prea mai avem cum ca la tot pasul dam de ei...), daca autobuzele nu ar suferi accidente, sau calatorii nu si-ar baga piciorul in ele, eu zic ca ele ar duce ceva ani, cel putin 6-7, fara reparatii grele.
                  Acum sa stam....sa asteptam...si sa vedem cum romanii nostri calatori isi baga shutul in el sistem si in oamenii care ne conduc.
                  http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                  Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                  Comment


                  • #10
                    Veniti pe la TM.Aici se merge cu CONECTO nu cu CITARO si au AC.Sunt noi noute si alb-violete.Bilete daca nu-ti iei ,iti iei nana de la controlori ca misuna permanent(am auzit).Banatu-i fruncea......
                    MERCEDES-BENZ SL300
                    MERCEDES-BENZ B180 CDI
                    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                    DUCATI 600 SS
                    YAMAHA XT350

                    Comment


                    • #11
                      Incepand din 2008, in Bucuresti a aparut Mercedes-Benz Citaro 2, un facelift al primului model. Acestea au si AC in salon. Motoarele sunt Euro 4 Bluetech cu AdBlue, prima serie fiind echipata cu un motor Euro 3. Practic sunt aceleasi motoare, difera doar norma de poluare, si ultimul model are cu 30-40 CP mai multi, dezvoltati din softul computerului. Puterea lor este in jur de 300 cai. Citaro 2 are in plus camere de supraveghere atat in interior, cat si in exteriorul vehiculului, un ecran LCD pe care ruleaza diverse documentare, informatii (statia ce urmeaza, timpul estimat pana la sosire la cap, respectiv la urmatoarea statie, actualizate permanent prin GPS, traseul autobuzului si pozitia lui pe harta, denumirile strazilor din jur, etc).
                      La ora actuala in Bucuresti sunt 1000 autobuze Mercedes Citaro (500 buc.-prima serie; 500 buc. a 2-a serie).
                      Atasez mai jos niste poze (preluate de pe www.forum.transira.ro) cu ambele modele.

                      CITARO 1:









                      Comment


                      • #12









                        Comment


                        • #13















                          CITARO 2:




                          Last edited by 3mil; 10-31-2009, 12:12 PM.

                          Comment


                          • #14









                            Comment


                            • #15









                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF