Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se face aerisirea sistemului de franare la sprinter 313 din 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se face aerisirea sistemului de franare la sprinter 313 din 2000

    nu reusesc sa-i fac aerisirea unui sprinter prin metoda clasica facand pedale si aerisind pe la etrieri dupa ce i-am schimbat pompa centrala de frana daca e cineva care poate sa ma ajute

  • #2
    Tine aerisitorul dreapta spate deschis si fa cateva pedale pana ajunge lichid acolo, dupa care inchide si continui asa si la celelalte roti in ordinea celei mai indepartate roti de pompa centrala. Ordinea, in cazul in care nu o stii, este: dr. spate, stg. spate, dr. fata, stg. fata.
    Eu mi-am confectionat un dispozitiv prin care aerisesc singur tot sistemul. Iei un bidonas gol de lichid de frana curat, ii faci o gaura in capac si bagi un furtunas pric el pana la fundul bidonului. Mai faci inca o gaura alaturi de furtunas ca sa iasa aerul si pui in el lichid nou un sfert cat sa stea furtunul in lichid. asigura-te ca furtunasul sa intre pe fiecare aerisitor. Poti folosi furtun de la stropitoarea de parbriz de Dacia ca e transparent si poti vedea cand nu mai iese aer. Deschizi fiecare aerisitor in ordinea de mai sus cu furtunasul pe el si faci pedale pana vezi ca nu mai ai aer, si tot asa la fiecare roata. Eu asa fac mereu si e cea mai rapida metoda. Secretul e sa ai mereu vasul plin cu lichid la pompa ca se duce repede.Il poti pune inapoi pe cel recuperat in "dispozitivul minune". Spor la treaba.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      O aerisire la circuitul de frane necesita doi oameni , unul sta pe locul soferului si face pedale , in momentul cand pedala se intareste ii spune omului care se afla la etrierul unde se face aerisirea sa dea drumul la aer sau la lichid deschizand ventilul de pe etrier , cel care apasa pedala nu trebuie sa dea drumul la pedala pina nu se strange ventilul inapoi ca nu cumva sa intre aerul pe circuit in momentul cand nu se mai tine piciorul pe pedala, abia dupa ce s-a strans ventilul se poate lasa libera pedala de frana ..., aerisirea se poate face si mai simplu si anume : la inceputul zilei cand masina este in parcare si nu a mai fost pornit motorul de 12 ore se poate deschide fiecare ventil al etrierului pe rand ( fara ca motorul sa fie pornit si fara sa se apese pe nici o pedala ) lasand ca aerul care s-a strans in partea de sus a camerei etrierului sa iasa afara . Bulele de aer aflate in etrier ies mai greu la suprafata prin lichidul de frana vascos , din aceasta cauza este necesar repausul a cel putin 12 ore ca aerul sa iasa la suprafata camerei etrierului , acolo unde se afla si ventilul de aerisire .
      Last edited by sprinter; 06-08-2011, 18:35 PM.
      transport marfa

      Comment


      • #4
        in continoare baga aer in instalatia de franare fara sa piarda lichid am schimbat pompa centrala de frana,repartitorul,si lichidul de frana,aerisirea am facuto ca la carte si nimic,dupa ce ruleaz 30 de km pierde presiunea si

        Comment


        • #5
          Dute la servis mercedes costa 160 ron si faci o treaba buna

          Comment


          • #6
            Deacord cu @raressi , daca tot ai incercat de nenumarate ori sa faci aerisirea si ceva nu este in regula sfatul meu este acelasi : programare service si constatare macar daca nu ai bani sa o faci acolo , nu pune in pericol viata ta sau a participantilor la trafic , cu franele nu este de glumit .
            transport marfa

            Comment


            • #7
              Am auzit ca aerisirea se face si daca masina sta pe loc mai mult de 8 ore, este adevarat ca bulele de aer o iau in sus pe circuit si ies in paharul cu lichid ?
              transport marfa

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF