Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Citaro U (LE) - ultima generatie de autobuz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Citaro U (LE) - ultima generatie de autobuz

    Citaro LE a câştigat foarte mult pe piaţa transporturilor publice. Cu un aspect distinctiv atrage simpatia pasagerilor şi face o figură frumoasă în traficul urban şi rural.

    Materialul profilat, negru, continuu, care prelungeşte parbrizul în jos, permite o camuflare discretă braţelor ştergătoarelor parbrizului, îmbunătăţind astfel aspectul estetic frontal al autobuzului Citaro LE.


    Podea joasă

    Suprafaţa podelei inferioare a culoarului şi a intrării autovehiculului Citaro LE se potriveşte perfect cu celelalte tipuri de autovehicule Citaro din această gamă. Datorită designului cu podea joasă a jumătăţii frontale a autovehiculului, Citaro LE este eligibil pentru subvenţii în anumite ţări[*].

    Vedere bună

    Geamurile bine poziţionate cu o lărgime generoasă oferă o atmosferă plăcută. Atât geamurile laterale cât şi parbrizul dispun de izolaţie termică.

    Întreţinere

    Motorul autobuzului Citaro LE este poziţionat central, făcându-l uşor accesibil. Componentele tehnice sunt uşor şi comod de accesat cu ajutorul uşilor basculante, iar barele de protecţie faţă şi spate pot fi răsucite în jos, creându-se astfel spaţiul necesar. Astfel se reduc timpii morţi datoraţi defecţiunilor maşinilor şi totodată se reduc costurile.

    Motoare puternice

    Motorul de bază, cu şase cilindri în linie, OM 457 hLA, care a fost testat şi verificat de mai multe ori, are o capacitate cilindrică de doisprezece litri. Acest motor turbodiesel îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de performanţă.

    Este montat orizontal în interiorul Citaro LE şi este disponibil în două variante , de 220 kW (299 cp) şi 260 kW (354 cp). Cuplul maxim este de 1250 Nm şi respectiv 1600 Nm.

    Responsibilitate

    BlueTec® reduce emisiile de oxid de azot şi particule fără să mărească consumul de combustibil. Motoarele Euro 4 şi Euro 5 au la bază tehnologia BlueTec® care şi-a dovedit deja valoarea la camioanele Mercedes-Benz Actros.

    Datorită tehnologiei diesel BlueTec® ce are la bază SCR (Reducere Catalitică Selectivă), emisiile de oxid de azot au fost reduse cu până la 30% pentru Euro 4 şi cu până la 60% pentru Euro 5.

    Ca motor de combustie acesta poate fi optimizat datorită tratamentului suplimentar al gazelor reziduale, un efect secundar pozitiv fiind acela că emisiile de particule comparativ cu Euro 3 au fost reduse cu până la 80% - un argument esenţial în cadrul discuţiilor actuale privind problema particulelor şi a emisiilor de gaze. De asemenea consumul de combustibil este mai mic decât cel al motoarelor anterioare Euro 3. În perioadele în care preţul combustibililor este în continuă creştere acesta reprezintă un beneficiu atractiv al acestui sistem.
    Attached Files

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

  • #2
    In asta chiar am loc! Ne bagam la un leasing? Sau dam ochioshii la schimb.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      In asta chiar am loc! Ne bagam la un leasing? Sau dam ochioshii la schimb.
      Dam ochiosii,fiecare cate un rinichi{ca ii avem curati de la atata bere/vin} si tot nu cred ca e de ajuns.Nu gasesc niciunde cat costa "animalu" asta.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Din câte am văzut aici. Unul de prin '99 costă vreo 55.000 de euro, unul din 2009 vreo 163.000 de euro.

        Nu știu cât de repede se depreciază, dar bănuiesc că un preț de plecare ar fi aproape de 200.000 euro.
        ...

        Comment


        • #5
          Mercedes Citaro 2 Euro 4 ale RATB au costat 210 000 euro bucata, deci pretul modelului ce face subiectul acestui topic nu are cum sa coste mai putin.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea600sel View Post
            .Nu gasesc niciunde cat costa "animalu" asta.
            Intreaba-l pe Videanu...
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF