Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unde se afla termostatul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde se afla termostatul?

    Unde e termostatul la un 312? Se incalzesta apa , dar nu baga caldura, am inteles ca ar fi de vina termostatul. A folosit cineva solutie de astupat pori din radiator? Este buna de ceva sau risc sa infund si altele pe circuit?

  • #2
    Daca se incalzeste motorul si nu face cald nu inseamna ca e termostatul defect. Daca termostatul nu mai deschidea, motorul ar fierbe si ar arunca antigelul afara.
    Problema ta e ori la robinetul care deschide caldura ori la caloriferul din interior. Aeroterma se aude in bord?
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      da, aeroterma functioneaza bine, doar ca furtunele sunt calde pana la calorifer si caloriferul este rece. unde este robinetul, trebuie sa demontez bordul? robinetul este electic sau pe cabluri?

      Comment


      • #4
        da, aeroterma functioneaza bine, doar ca furtunele sunt calde pana la calorifer si caloriferul este rece. unde este robinetul, trebuie sa demontez bordul? robinetul este electic sau pe cabluri. cica mi-ar fi ramas pe deschis termostatul si nu mai urca apa pana la calorifer.

        Comment


        • #5
          Chiar daca thermostatul a ramas in pozitia deschis, caloriferul ar fi trebuit sa fie cald cel putin la temperatura apei din motor . Verifica robinetii ; trebuie sa fie in compartimentul motor .
          Ca sa gasesti thermostatul, urmareste traseul furtunului care intra in partea superioara a radiatorului .

          Comment


          • #6
            Detin un mercedes Sprinter 313 cdi si problema este ca atunci cand sunt sub 0 grade afara motorul meu nu se incalzeste mai mult de 60 grade daca stau la relanti , daca sunt sub - 3 grade nici in mers nu mai urca de 70 grade ; am schimbat cuplul vasc de la elicea de ventilare ( ma gandeam ca a ramas blocat ) dar degeaba , problema asta o am de 5 ani de cand o am si am schimbat intre timp si termostat , va rog o mana de ajutor , multumiri .
            transport marfa

            Comment


            • #7
              Se pare ca problema mea era mult mai grava, am gasit chiuloasa fisurata in doua locuri, sper ca dupa reparatie sa functioneze bine.

              Comment


              • #8
                Am mai auzit de faza asta,dar n-am crezut ca e posibil sa n-ai caldura din cauza fisurilor minuscule din chiuloasa.Mit confirmat...Doamne ajuta cu reparatia.
                CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                Comment


                • #9
                  Sal!!!si eu am un 313 cdi si tot la fel imi face si mie pe tot timpul ierni la -5,10 grade pe autostrada la 110 kh nu sare de 70 grade iar in stationare undeva la 50 grade pe oras nu depaseste 60 grade.Nu te speria asta e boala la sprinter eu merg pe timp de iarna cu o husa intre radiatorul de intercoler si cel de apa acoperind jumatate din radiatorul de apa asa mai castig cateva grade in plus.

                  Comment


                  • #10
                    Termostat mercedes Sprinter

                    Deci pina la urma se pare ca problema e generala la Sprinter , iar chestia cu fisura in chiuloasa am avut-o si eu , peretii de langa supape sunt foarte subtiri , am avut chiuloasa fisurata la 3 pistoane , am circulat cu mercedes -ul pana in momentul cand, la pornire iesea apa pe esapament , problema asta este cauzata dupa parerea mea din cauza "forja" , daca cunoasteti termenul , deci daca nu am da atat in ele nu am mai avea atatea probleme , a mea are 130 cp si am facut-o acum 3 ani la 180 cp , am tot dat in ea , pe autostrada soarelui ma duceam cu 170 , acum stau linistit caci cu criza asta ma cam ustura buzunarul . Multumesc pentru sfaturi , cu stima Daniel .
                    transport marfa

                    Comment


                    • #11
                      salut la toata lumea

                      [am si eu o problema am un sprinter din 96 model 208 d bus 9 locuri si am probleme cu caldura la relanti numai baga caldura doar in mers stie cineva care e cauza

                      Comment


                      • #12
                        motor rece

                        Originally posted by DAM_07MDY View Post
                        Sal!!!si eu am un 313 cdi si tot la fel imi face si mie pe tot timpul ierni la -5,10 grade pe autostrada la 110 kh nu sare de 70 grade iar in stationare undeva la 50 grade pe oras nu depaseste 60 grade.Nu te speria asta e boala la sprinter eu merg pe timp de iarna cu o husa intre radiatorul de intercoler si cel de apa acoperind jumatate din radiatorul de apa asa mai castig cateva grade in plus.
                        Daca mergi cu husa baga caldura? Nu se intampla nimic?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorin84 View Post
                          Unde e termostatul la un 312? Se incalzesta apa , dar nu baga caldura, am inteles ca ar fi de vina termostatul. A folosit cineva solutie de astupat pori din radiator? Este buna de ceva sau risc sa infund si altele pe circuit?
                          Solutia e buna dar sa nu bagi praf pentru ca infunda celulele caloriferului. Termostatul este pe chiuloasa sub filtrul de motorina. Spor!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF