Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sprinter 313 porneste greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sprinter 313 porneste greu

    sal, am un 313 din 2001 si de cateva zile a inceput sa porneasca fff greu, dau la automat vreo 2 minute. dupa ce porneste prima oara, urmatoarele dati porneste relativ usor, dar daca o las o ora iar porneste greu. presupun ca prinde aer pe undeva pe la sistemul de alimentare. a mai patit cineva ceva asemanator? stiti cumva pe cineva cu star diagnoza in zona vrancea? mersi

  • #2
    Nu cred ca o sa iti apara ceva pe Star, daca prinde aer pe la instalatia de alimentare. Verifica cablurile care intra in filtrul de motorina, in special cel de mijloc.

    Comment


    • #3
      Originally posted by brain View Post
      Nu cred ca o sa iti apara ceva pe Star, daca prinde aer pe la instalatia de alimentare. Verifica cablurile care intra in filtrul de motorina, in special cel de mijloc.
      m-am uitat la ele si nu pare sa fie de la filtru, nu are nici o pata de motorina pe el

      Comment


      • #4
        Schimba oringul de la furtunul de alimentare care intra in filtrul de motorina.Am avut si eu problema asta.Oringul se ciupeste cind schinbi filtrul si apoi prinde aer fals pe acolo.

        Comment


        • #5
          Asa cum spune florentin, garnitura de la furtunul de alimentare. Chiar daca la prima vedere poti zice ca face o izolatie buna, e posibil de acolo sa ai probleme. Si pe deasupra, nici nu corta mult.

          Comment


          • #6
            eu am un sprinter din 2006 imi apare bujia la bord am verificat bujiile sunt bune dar la -2 grad porneste greu are cineva o idee am inteles ca e vb de releu

            Comment


            • #7
              Ti-ai raspuns singur la intrebare. Verifica releul. La mine pornea greu si imi ramanea becul la bujii aproximativ 2 minute dupa care disparea. Am schimbat releul si o bujie care era arsa. Acu si la -20 porneste superb.

              Comment


              • #8
                Salut @jonelu_ro nu ne-ai mai anuntat ce ai rezolvat cu pornirea la Sprinter.

                Comment


                • #9
                  Sunt mai multe motive ca un Sprinter sa nu mai porneasca , eu am sa numerotez doar cateva care le cunosc si m-am lovit de ele : buji incandescente , releu buji , lipsa motorina in filtru de motorina , furtun tur sau retur spart , coliere slab stranse si pe acolo trage aer , nu uitati ca sprinterul nu are motoras pentru amorsare , segmenti uzati ; mai este si o supapa la rampa de alimentare care tine presiunea in rampa , daca iti da start error sa fie de la siguranta sau cheie , si in ultimul rand asta fiind un caz rar de la computer .
                  transport marfa

                  Comment


                  • #10
                    Depinde de ce STAR, mie imi apare apsolut totul, si ca sa nu mai vorbesc de STAR mie imi apare si la Carsoft.
                    Deci omul daca merge la tester si isi cumpara piesa care trebuie NOUA, masina va pornii foarte usor. Aici depinde si de talmacirea testerului, fiindca se poate lucra si pe linga subiect.

                    Daca iti da Start Error iti spun ce ai de facut si se rezolva repede intr-o zi. Dar start error apare de obocei cind masina se apropie de 300.000km. Asta este ceva foarte rar.
                    Originally posted by brain View Post
                    Nu cred ca o sa iti apara ceva pe Star, daca prinde aer pe la instalatia de alimentare. Verifica cablurile care intra in filtrul de motorina, in special cel de mijloc.
                    Last edited by Mercedes-cdi; 02-27-2011, 11:53 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca cel mai bine e sa mergi intr-un service unde sa faci o testare electronica si un test de pierderi de presiune pe returul injectoarelor si sa-ti verifici si ventilul de presiune din rampa cu injectoare(supapa din spatele rampei).Daca ai pierderi de presiune pe returul injectoarelor sau ventilul de presiune ramana blocat, auto nu va porni decat foarte greu(doar atunci cand in rampa creste presiunea de motorina).La ventilul de presiune se mai poate verifica si inelul de etansare(daca e ciupit nu mai creste presiunea in rampa si motorul nu mai porneste decat foarte greu sau deloc).Asteptam vesti despre ce ai rezolvat.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sebica View Post
                        Cred ca cel mai bine e sa mergi intr-un service unde sa faci o testare electronica si un test de pierderi de presiune pe returul injectoarelor si sa-ti verifici si ventilul de presiune din rampa cu injectoare(supapa din spatele rampei).Daca ai pierderi de presiune pe returul injectoarelor sau ventilul de presiune ramana blocat, auto nu va porni decat foarte greu(doar atunci cand in rampa creste presiunea de motorina).La ventilul de presiune se mai poate verifica si inelul de etansare(daca e ciupit nu mai creste presiunea in rampa si motorul nu mai porneste decat foarte greu sau deloc).Asteptam vesti despre ce ai rezolvat.

                        din pacate nu am reusit sa il pornesc pana acum ca a fost foarte frig si imi inghetau mainile pana la umeri, astazi am reusit sa demontez capacul de la injectoare. am desfacut returul de la injectoare si vroiam sa va intreb daca e normal ca atunci cand dai la automat e normal sa curga motorina pe retur???(mentionez ca nu porneste), pe la 5 vine un mecanic sa imi faca si un test si o sa va spun daca da vreo eroare. mersi si scuzati intarzierea raspunsului

                        Comment


                        • #13
                          Daca o pune si pe tester ai sa gasesti P1187 mai mult ca sigur/ sa ne confirmi de treaba asta.
                          Originally posted by jonelu_ro View Post
                          din pacate nu am reusit sa il pornesc pana acum ca a fost foarte frig si imi inghetau mainile pana la umeri, astazi am reusit sa demontez capacul de la injectoare. am desfacut returul de la injectoare si vroiam sa va intreb daca e normal ca atunci cand dai la automat e normal sa curga motorina pe retur???(mentionez ca nu porneste), pe la 5 vine un mecanic sa imi faca si un test si o sa va spun daca da vreo eroare. mersi si scuzati intarzierea raspunsului

                          Comment


                          • #14
                            nu stiu exact ce cod avea eroarea dar oricum mi-a zis ca tre sa fac injectoarele, deci 1000 ron pe care momentan nu sunt dispus sa ii cheltui cu masina, asa ca o sa mai astepte.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF