Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 212D limitat ?????help

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 212D limitat ?????help

    Salut prieteni,sunt nou pe aici si sper sa ma puteti ajuta.Am un Sprinter 212D din 1997,capacitate 2,9,122 CP. L´am luat fara turbina caci a fost stricata si fostul proprietar a anulat turbina.Masina nu fugea mai mult de 100km/h.Am cumparat turbina dar tot asa merge.Masina consuma ulei si pornea cam greu la frig,asa ca am segmentat si motorul...segmenti,cuzineti,garnituri.Acum porneste brici si merge perfect dar tot aceeasi problema nu sare de 100...doar la vale.Interesant e faptul ca in treptele 1,2,3 si 4 se tureaza peste 2500 de rotatii/min dar cand bag a 5a nu sare de 2000rot/min si 100 KM/h nici macar un milimetru.Am pedala la jumate si chiar daca as apasa pana la fund nu reactioneaza.La pedala de acceleratie nu am gasit nimic adica limitator sau ceva.E posibil sa fie limitata din calculatorul ei?Eu sunt din Slobozia si nu prea avem mecanici buni pe aici...Adica in sensul ca fiecare spune ca e altceva.Am cheltuit o groaza si tot nu am aflat cauza.Va multumesc anticipat si orice sugestie e bine venita !

  • #2
    Din cate stiu la modelul tau, daca este facuta limitare aceasta este mecanica din pompa. Orice reprezentanta iti poate scoate limitare, cred in limita a 2 ore manopera (vreo 40-50 euro.)

    Comment


    • #3
      Ne intilnim si o rezolvam.
      Originally posted by gabrielo500 View Post
      Salut prieteni,sunt nou pe aici si sper sa ma puteti ajuta.Am un Sprinter 212D din 1997,capacitate 2,9,122 CP. L´am luat fara turbina caci a fost stricata si fostul proprietar a anulat turbina.Masina nu fugea mai mult de 100km/h.Am cumparat turbina dar tot asa merge.Masina consuma ulei si pornea cam greu la frig,asa ca am segmentat si motorul...segmenti,cuzineti,garnituri.Acum porneste brici si merge perfect dar tot aceeasi problema nu sare de 100...doar la vale.Interesant e faptul ca in treptele 1,2,3 si 4 se tureaza peste 2500 de rotatii/min dar cand bag a 5a nu sare de 2000rot/min si 100 KM/h nici macar un milimetru.Am pedala la jumate si chiar daca as apasa pana la fund nu reactioneaza.La pedala de acceleratie nu am gasit nimic adica limitator sau ceva.E posibil sa fie limitata din calculatorul ei?Eu sunt din Slobozia si nu prea avem mecanici buni pe aici...Adica in sensul ca fiecare spune ca e altceva.Am cheltuit o groaza si tot nu am aflat cauza.Va multumesc anticipat si orice sugestie e bine venita !

      Comment


      • #4
        Am fost la tester si a iesit eroare la injectorul cu fir.M-am documentat si am inteles ca motorul este in limp mode adica merge dar in safe mode si nu mai are aceleasi performante.Stie cineva cum se rezolva aceasta problema?

        Comment


        • #5
          Nu stiu daca poti rezolva problema asta la 312 chiar asa de usor. La CDI se rezolva cit ai zice "peste"
          Originally posted by brain View Post
          Din cate stiu la modelul tau, daca este facuta limitare aceasta este mecanica din pompa. Orice reprezentanta iti poate scoate limitare, cred in limita a 2 ore manopera (vreo 40-50 euro.)

          Comment


          • #6
            Problema ca nu merge peste 100 a intalnit-o un prieten. Avea tot modelul cu 2.9 La tester dadea cod de eroare pe injector. In realitate un mecanic a observat la intercooler o crapatura, care din spusele acestuia afecta performanta si dadea peste cap senzorul EGR. Dupa remediere s-a observat diferenta. Nu mai dadea nici eroarea pe injector. Stima.

            Comment


            • #7
              Inseamna ca masina avea doua deftcte, Iar daca sa eliminat unul a mai ramas unul. De rugula cind este injectorul cu quart, rapaie motorul.
              Originally posted by brain View Post
              Problema ca nu merge peste 100 a intalnit-o un prieten. Avea tot modelul cu 2.9 La tester dadea cod de eroare pe injector. In realitate un mecanic a observat la intercooler o crapatura, care din spusele acestuia afecta performanta si dadea peste cap senzorul EGR. Dupa remediere s-a observat diferenta. Nu mai dadea nici eroarea pe injector. Stima.

              Comment


              • #8
                Problema rezolvata de unul singur si fara nici un ban!!! Dupa ce m-am documentat pe internet am aflat ca in interiorul injectorului cu fir e o rezistenta cara daca e arsa motorul intra in limp mode si se reduc performantele.Am scos mufa din injector si in cea ramasa,care duce la calculator am bagat o rezistenta ceramica de 100 ohmi la 10W,adica am introdus piciorusele rezistentei in cele doua lamele ale mufei.Am plecat sa fac un test,masina se turezaza acum normal si am prins 140km/h. Chiar mai mergea dar mi-a fost frica fiindca bate rau vantul si a intrat in balans.De un an si ceva am masina si nu a mers niciodata cu mai mult de 100.Am fost la zeci de service-uri care mi-au mancat banii degeaba...Practic acea rezistenta pacaleste calculatorul si iese din limp mode.Am postat asta in speranta ca mai pot ajuta si pe altii sa scape de o cheltuiala in plus prin cumpararea unui nou injector.

                Comment


                • #9
                  Bine ca ti-ai rezolvat problema. La modelul CDI nu cred ca se rezolva asa usor. Stima.

                  Comment


                  • #10
                    eu am masurat firele ce ies din injector si are 110 ohmi, inseamna ca injectorul funtioneaza?
                    Nici mie nu prea imi place cum trage motorul, eu de 2 ani tot caut ce are si nu stiu, de la cine l-am luat a scos furtunul de la gazele de carter care duce in turbo si la lasat pe din afara , poate o fi uzat motorul si sa nu bage ulei pe turbo. Mai mult de 90-100 nu ma pot duce cu el , as vrea sa incerc unul cu motor de 2.9 ca si al meu sa vad cum trage.

                    Comment


                    • #11
                      poti sa-mi spui si mie de unde si cum ai inlocuit siguranta pentru ca am aceeasi problema si eu nu sare de 100

                      Comment


                      • #12
                        salut..am un sprinter 412 motor de 2.9 si de la un timp de vreme cand merg cu ea tinand pedala constant calcata imi parca imi moare motorul si scoate fum negru daca o cald isi revine di merge perfect ,precizez ca i-am schimbat toate injectoarele .stima

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF