Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O bujie se invarte in gol si nu iese

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O bujie se invarte in gol si nu iese

    Salut baieti!!am si eu o problema la sprinterul meu 313 cdi.Am vrut sai schimb o bujie incadescenta la cilindru 3 sa desfacut si merge in gol acum si la desfiletat si infiletat...Ma poate ajuta cineva,sau ce sa intamplat?????Va multumesc

  • #2
    Ma poate ajuta si pe mine cineva in problema asta cu bujia??Multumesc

    Comment


    • #3
      Dar ai reusit sa scoti bujia?Ori s-a rupt si a ramas filetul in chiuloasa cu restul bujiei?Daca ai reusit sa o scoti cred ca e simplu,cu un kit de reparatie filet, daca nu e mai greu.Astept detaliile intii apoi iti pot spune o solutie.

      Comment


      • #4
        Sal!!Nu am scoso pt.ca nu reusesc se invarte in gol si nu iese,Am incercat si cu un extractor stil cleste dar tot nu reusesc.Aveti alta parere despre ce sa intamplat???

        Comment


        • #5
          Am uitat sa mentionez ca se misca stanga dreapta dar nu reusesc sa o extrag.

          Comment


          • #6
            http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko.
            Sper sa-ti faci o idee,dar problema e spatiul de manevra
            Daca si filetul din chiuloasa e atins atunci gasesti pe ebay chituri de reparatie ptr filetele bujiilor http://cgi.ebay.co.uk/Mercedes-M10x1...56380fb186,sau
            http://cgi.ebay.co.uk/NEW-TIME-SERT-...item43a3dda2ba.
            Sper sa-ti fie de ajutor,cu toate ca se poate merge linistit fara o bujie si becul din bord ti-l poate stinge un meserias cu interventia de rigoare in releul de bujii.

            Comment


            • #7
              Salutare, daca nu ai sculele necesare mai bine du-te cu ea la o reprezentanta Mercedes si pentru 260 ron se rezolva problema, cu tot cu bujie.
              Toate cele bune.
              Sunt un om pe care daca nu ajungi sa-l cunosti, inseamna ca ai pierdut ceva in viata...

              Comment


              • #8
                Originally posted by DAM_07MDY View Post
                Salut baieti!!am si eu o problema la sprinterul meu 313 cdi.Am vrut sai schimb o bujie incadescenta la cilindru 3 sa desfacut si merge in gol acum si la desfiletat si infiletat...Ma poate ajuta cineva,sau ce sa intamplat?????Va multumesc
                Cel mai bine dai chiulasa jos,asa o sa poti mai bine sa o scoti.Eventual o tai cu flexul si dai atent cu bormasina in corpul ramas in chiulasa.Dupa ce rezolvi cu asta trebuie marit locul unde intra bujia (alezat) si dai un nou filet mai mare. Faci o bucsa la strung cu filetul exterior sa se potriveasca cu noua gaura si cu cel interior sa intre bujia.Ai mare grija sa nu ramana bucati de metal in chiulasa ca e belea mare.Eu am patit cu o supapa indoita pe care am taiat-o tot asa si mi-a ramas o bucatica din ea si mi-a batut in capul pistonului de la facut zob...La un atelier de strungarie o rezolvi usor...Bafta!

                Comment


                • #9
                  Aceasta problema este foarte cunoscuta in special la sprinterele cdi!
                  Bujiile sunt subtiri,lungi iar filetul are putine sprire,in timp ale se sudeaza acolo iar cand vrei sa le desfaci fie se rup fie se strica filetul pe chiuloasa.Cei mai multi care remediaza aceasta situatie dau jos chiuloasa si o rectifica...
                  Daca la tine daca zici ca se invarte in gol e clar sa dus filetul de pe chiuloasa.
                  Sprinterul meu are doar doua buji functionale din 5 si pe timp de iarna il pornesc cu webasto sincer nu as desface motorul la km care ii are!
                  Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                  Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                  Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                  Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                  Comment


                  • #10
                    Salut, nu da jos nici o chiuloasa se poate scoate bujia fara nici o problema la reprezentanta, stiu cine a patit la fel si a rezolvato asa....Mai mult ca sigur bujia s-a rupt de sub filetul ei si miezul din ea nu ii da voie sa iasa, si bujia propriu zisa nu iese pentru ca este lunga si are depunere de calamina intre ea si chiuloasa, fara probleme du-te la reprezentanta si te rezolva si scapi ieftin , in jur de 260 ron, daca dai chiuloasa jos iti dai seama ce costuri o sa ai.
                    Toate cele bune.
                    Sunt un om pe care daca nu ajungi sa-l cunosti, inseamna ca ai pierdut ceva in viata...

                    Comment


                    • #11
                      Salut baieti!!!Asa este MS77XXS si chiar la asta ma gandeam si eu am 260000 de kh facuti de mine si nu am umblat nici-o data in motor acum am schimbat pt.prima data la sprinterul meu 313 cdi rolele si o bujie,in afara de rectificarea a 4 injectoare si sincer nu as vrea sa umblu la motor sa adu jos chiuloala pt.asta.Ma indrumati la o reprezentanta in bucuresti???Va multumesc pt.pareri si sfaturi.

                      Comment


                      • #12
                        E super linkul cum se extrage o bujie din chiuloasa.Am sunat un Prieten inamplator si cunoaste pe cineva la Reprezentanta si mia facut o programare la Mercedes in Bulgaria,sper sa faca la fel sa nu dea chiuloasa jos.va multumesc si revin cu vesti

                        Comment


                        • #13
                          sal!!!Gata baieti am "rezolvato" in Bulgaria ma costa 250 euro sa-mi dea motorul afara,il desface din tampoane si futunase senzori etc..si cutie si il trage afara ca sa poata lucra si imi schimba toate cele patru buji ,iar in cazul asta nu imi dau chiuloasa jos mi le rectifica pe pozitie dar au nevoie de spatiu.Deocamdata merg asa pt.ca mi-au explicat ca nu este nici o problema chiar daca se invarte bujia pt.ca sa rupt de deasupra filetului si restul buijiei a ramas in chiuloasa infiletata si nu exista riscul sa o "scuipe" afara compresia sau sa piarda compresie pe la acea bujie.Va salut pe toti si multumesc pt.sfaturi si pareri!!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF