Am avut "rabdarea si curiozitatea" , am citit si m-am crucit ! .
Supraincarcarea auto influenteaza reactia / viteza de raspuns a directiei , si implicit a manevrabilitatii acestuia , modifica centrul de greutate ( fortele centrifuge si inertiale ) , duce la o uzura mai rapida a suspensiilor , anvelopelor ( o anvelopa incarcata cu o suprasarcina de 20% , are o scadere de randament de 30% ) , a placutelor si discurilor de frana , etc . De asemeni un autovehicul , chiar si de 3,5T sau 8 + 1 persoane , supraincarcat , va consuma mai mult carburant si va polua mai mult .
Concluzia : risc crescut de accident + cheltuieli usturatoare la buzunar .
Aviz soferilor ctg B , care vor circula cu dubele supraincarcate din dotare , fara frica de a fi controlati de ISCTR .
Supraincarcarea auto influenteaza reactia / viteza de raspuns a directiei , si implicit a manevrabilitatii acestuia , modifica centrul de greutate ( fortele centrifuge si inertiale ) , duce la o uzura mai rapida a suspensiilor , anvelopelor ( o anvelopa incarcata cu o suprasarcina de 20% , are o scadere de randament de 30% ) , a placutelor si discurilor de frana , etc . De asemeni un autovehicul , chiar si de 3,5T sau 8 + 1 persoane , supraincarcat , va consuma mai mult carburant si va polua mai mult .
Concluzia : risc crescut de accident + cheltuieli usturatoare la buzunar .
Aviz soferilor ctg B , care vor circula cu dubele supraincarcate din dotare , fara frica de a fi controlati de ISCTR .
Comment