Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi se opreste motorul din mers (EDC)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi se opreste motorul din mers (EDC)

    Salut. Am un Sprinter 316 din 2005 si cam de o saptamana in timp ce merg, mi se aprinde becul EDC si imdiat motorul mi se opreste. Dupa ce trag pe dreapta pot sa pornesc motorul ca si cum nimic nu s-a intamplat. Asta face cam o data la 100 - 150 km. AM schimbat filtrul de motorina si EGR-ul. Help ..

  • #2
    EDC - electronic diesel control . Cauza ar fii sistemul de injectie . Simptoma aceeasta la motoarele CDI euro 3 era de vina regulatorul de presiune din rampa. Ai incercat sa mergi finut adica cu accelerari foarte line turatie pana in 2700 de ture sa vezi daca se opreste ? La mine la C classe cand acceleram mai brusc mai puternic atunci mi se oprea motorul in mers si era sa dau ortu popii intr-o depasire si l-am si schimbat. De la injectoare nu tii se opreste motorul in mers am avut probleme la C si era din regulator nu tine presiunea necesara in rampa si normal ca motorina nu mai ajungea la presiune necesara in injectoare.

    Comment


    • #3
      Am rezolvat-o. La tester si dupa aia mi-a schimbat o chestie care regleaza presiunea la turbina. Cod A0005450527. Acu nu mi se mai aprinde becul si trage mai tare decat inainte.

      Comment


      • #4
        Acelasi simptom la un 313 din 2004 2,2l insa am mai constatat faptul ca atunci cand se opreste si nu se mai accelereaza, daca iau contactul si-l pun iarasi lasand masina sa-si urmeze directia fara sa apas ambreiajul (ramanand in viteza) isi revine si se accelereaza, nefiind necesar sa trag pe dreapta si sa dau la automat. Am facut diagnostic cu tester de reprezentanta Mercedes si mi-a gasit doi senzori, camshaft si crankshaft de la arbore cu came respectiv arbore cotit plus cablu care e sub filtru de motorina care am uitat cum se numeste si la ce foloseste - codurile la erori nu le stiu. Senzorii am aflat ca costa cam 700lei. Sa-i schimb si apoi mai vedem ca poate trebuie si cablul acela pana la urma

        Comment


        • #5
          Am schimbat doar senzorii si acum functioneaza din nou bine.

          Comment


          • #6
            Salut,
            Am o problema cu un Mercedes Sprinter 2009 ( 16 locuri ), motor 2.2. Porneste usor, motorul merge impecabil, trage dar dupa o franare mai brusca nu mai am acceleratie, imi face frana de motor. Opresc si pun contactul din nou , merge perfect pana la urmatoarea frana sanatoasa.
            Martori in bord nu se aprind. Pe tester imi da , " debit insuficient de aer ", deduc ca imi inchide clapeta , dar cine face acest lucru. Am verificat acel motoras pas cu pas si nu are rupt nici un dinte, la mana se inchide usor clapeta si se deschide. Am schimbat cei doi senzori din acel corp dar fara vreun rezultat.
            Daca sa mai intalnit cineva cu o problema asemanatoare va rog sa imi dati un sfat.
            Multumesc.

            Comment


            • #7
              Nu ai suficient vacum ... fie il pierzi fie nu face pompa suficient si nu mai actioneaza turbina !

              Comment


              • #8
                Prima varianta si cea mai ieftina e sa verifici toata instalatia de vacum sa nu ai pierderi, orice furtun crapat pe unde scapa poate fi cauza.Daca nu ramane varianta a doua,mai scumpa ,cea cu pompa de vacum.Stima.
                Bine de stiut legat de prima problema expusa in acest topic,la un 313 din 2003 cu aceleas simptome ,rezolvarea a fost valva rayli cea din partea spate a rampei de injectoare, schimbata si problema a disparut.
                Last edited by Cristi Nazarov; 10-19-2013, 18:29 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Sal. sub pedala de frana ai un senzor ca un intrerupator s-ar putea sa fie o cauza la problema ta.Incearca sa tii motorul turat in ralanti pe la 1500 de ture si sa apesi frana,daca acel senzor lucreaza trebuie sa-ti reduca turatia motorului la 900de ture,daca nu se intampla nimic clar e defect.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,

                    Va multumesc pentru sfaturile date. Dupa ce am demontat intreaga galerie de admisie am gasit acest corp usor crapat ( plastic foarte dur ). Se pare ca tragea aer fals pe acolo. Am inlocuit corpul admisiei si acum totul este in regula.

                    Numai bine !
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF