Salutare pentru toata lumea!
Am un sprinter 311 CDI din 2001 cu 550 000km si se pare ca incep sa ma comfrtunt cu prima problema majora din istoricul masini: nu vrea sa mai porneasca la rece! Cum au inceput: acum o saptamana la 0 grade a refuzat sa porneasca, dupa mai multe incercari nereusite am tractat-o si surpriza pornea si se oprea....turata mai mult de 2000 de ture se oprea, lasata la relanti se oprea, moment in care se aprindea martorul EDC. Dupa mai multe incercari am constatat ca avea aer pe conducta care pleaca din filtru spre pompa de inalte. Am schimbat filtrul cu tot cu oringuri si s-a rezolvat problema cu aerul dar tot nu porneste la rece. O data pornita functioneaza ok, porneste perfect normal. Am desfacut bujiile si surpriza una singura arsa, inlocuite toate 4 (prima data schimbate in istoria masinii) verificat releul si functioneaza ok dar problema persista. Porneste extrem de greu si dupa incercari repetate (in conditiile in care o lasi de seara pana dimineata) pusa pe un tester, ce-i drept nu stiu daca era Star, nu-i apare nici un cod de eroare.
Un alt indiciu ar fii ca atunci cand ii dau la automat ramane aprins martorul de ABS. Imediat dupa ce porneste daca o opresc urmatoarea pornire este ok.
Nu are scurgeri de carburant vizibile.
In speranta ca m-am facut inteles astept cu interes o sugestie de la voi, merci anticipat.
Am un sprinter 311 CDI din 2001 cu 550 000km si se pare ca incep sa ma comfrtunt cu prima problema majora din istoricul masini: nu vrea sa mai porneasca la rece! Cum au inceput: acum o saptamana la 0 grade a refuzat sa porneasca, dupa mai multe incercari nereusite am tractat-o si surpriza pornea si se oprea....turata mai mult de 2000 de ture se oprea, lasata la relanti se oprea, moment in care se aprindea martorul EDC. Dupa mai multe incercari am constatat ca avea aer pe conducta care pleaca din filtru spre pompa de inalte. Am schimbat filtrul cu tot cu oringuri si s-a rezolvat problema cu aerul dar tot nu porneste la rece. O data pornita functioneaza ok, porneste perfect normal. Am desfacut bujiile si surpriza una singura arsa, inlocuite toate 4 (prima data schimbate in istoria masinii) verificat releul si functioneaza ok dar problema persista. Porneste extrem de greu si dupa incercari repetate (in conditiile in care o lasi de seara pana dimineata) pusa pe un tester, ce-i drept nu stiu daca era Star, nu-i apare nici un cod de eroare.
Un alt indiciu ar fii ca atunci cand ii dau la automat ramane aprins martorul de ABS. Imediat dupa ce porneste daca o opresc urmatoarea pornire este ok.
Nu are scurgeri de carburant vizibile.
In speranta ca m-am facut inteles astept cu interes o sugestie de la voi, merci anticipat.
Comment