Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Actros

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut! Sunt sofer pe un Actros 2543 BDF(axa portanta) si container, iar de multe ori am impresia ca in curbe pleaca-vireaza spatele(gol bineinteles si la viteze mai mari)...Multumesc anticipat si daca mai aveti ceva nelamuriri postati-le poate poate le dam de capat...
    Numa' bine!!!
    - 2543 Actros 2001-
    -1843 Actros 2000-
    -1223 Atego 2003-
    -818 Atego 2007-
    -111CDI Vito 2005-
    BMW 320i 05/1995
    si visez la un Mercedes CE.

    Comment


    • #17
      Un camion duce lejer peste un milion de km daca este rulat in tari civilizate unde au sosele,nu intr-o tara ca Romania.
      In Romania un camion la un milion de km este praf.

      Comment


      • #18
        Actrosul pe care lucrez eu are in momentul asta 803000 km si nu are probleme mari deocamdata. La aproximativ 650000 km a fost schimbat ambreiajul, iar acuma imi face figuri cilindrul ambreiaj(scapa aer). Motorul mananca cam un litru la 10000km( Mobil Delvac XHP 10w40). Multi soferi zic ca is puturoase, si nu ii contrazic, dar asta se vede si la consum... Numa' bine!!!
        - 2543 Actros 2001-
        -1843 Actros 2000-
        -1223 Atego 2003-
        -818 Atego 2007-
        -111CDI Vito 2005-
        BMW 320i 05/1995
        si visez la un Mercedes CE.

        Comment


        • #19
          Iuliane Actros-urile sint unele din cele mai bune camioane, spun pentru ca si eu tot pe camioane lucrez...

          De exemplu uitati-va cum franeaza asta nou (daca sari in fata unui camion, roaga-te sa fie Actros ca asta...) :


          Last edited by VLADD; 10-09-2009, 10:49 AM.

          Comment


          • #20
            Splendide Actrosurile, partea buna este ca incepind de anul acesta, pot repara la ele inclusiv cu tester. Tehnica de ultima ora.
            Originally posted by vladruse View Post
            Iuliane Actros-urile sint unele din cele mai bune camioane, spun pentru ca si eu tot pe camioane lucrez...

            De exemplu uitati-va cum franeaza asta nou (daca sari in fata unui camion, roaga-te sa fie Actros ca asta...) :


            Comment


            • #21
              Al meu nu ii atat de nou sau modern incat sa franeze singur(2001) dar stiu sigur ca nici departe nu ii la capitolul frane fata de cel din filmulet. Numa' bine!
              - 2543 Actros 2001-
              -1843 Actros 2000-
              -1223 Atego 2003-
              -818 Atego 2007-
              -111CDI Vito 2005-
              BMW 320i 05/1995
              si visez la un Mercedes CE.

              Comment


              • #22
                Am avut placerea sa lucrez pentru o luna pe un Actros cap tractor,vreau sa spun ca in ceea ce priveste franarea , cuplul, directia si mai ales confortul este mult peste unele turisme dar peste alte camioane.
                W123 240 D (1977)
                Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                Ex:W201 190E 2L(1983)

                Comment


                • #23
                  Nu am mers niciodata cu Actros dar banuiesc ca este un camion confortabil,cu performante foarte bune,ca doar e Mercedes-Benz.
                  Un lucru care imi place la Actros este sunetul evacuarii.Are un huruit specific.Imi dau seama de la departare ca e Mercedes-Benz.
                  Dintre toate camioanele cu care am mers pana acum MAN-ul mi-a placut cel mai mult la confort.

                  Comment


                  • #24
                    O sinura data am mers cu Man , nu stiu exact ce model era ,in fine era cu portante,ce nu mi-a placut la el era GV-ul , deci am zis ca o sa rup cutia aia de cat l-am carait...
                    W123 240 D (1977)
                    Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                    Ex:W201 190E 2L(1983)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by adimaridum View Post
                      O sinura data am mers cu Man , nu stiu exact ce model era ,in fine era cu portante,ce nu mi-a placut la el era GV-ul , deci am zis ca o sa rup cutia aia de cat l-am carait...
                      Poate avea ala probleme dar asta nu inseamna ca toate MAN-urile sunt asa.
                      Am mers cu TGA XXL de 510 cp si vreau sa zic ca tragea de rupea asfaltu.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by VLADD View Post
                        Iuliane Actros-urile sint unele din cele mai bune camioane, spun pentru ca si eu tot pe camioane lucrez...

                        De exemplu uitati-va cum franeaza asta nou (daca sari in fata unui camion, roaga-te sa fie Actros ca asta...) :


                        Pot sa pun pariu ca cu una mica nu te opreai asa,mai ales in clipul al doilea era sa rup tastatura)

                        Comment


                        • #27
                          Intradevar camioanele si semiremorcile din ziua de azi au un sistem foarte performant de franare.
                          Semiremorcile de generatie noua au un sistem de franare automata (EBS) atunci cand intrii cu viteza prea mare intr-o curba si remorca se inclina peste un anumit unghi franeaza automat.

                          Comment


                          • #28
                            @Ionut_90, daca te referi la sunetul evacuarii sa stii ca ii "aparte" de celelalte camioane pt simplul fapt ca motoarele pe Actros sunt in V(pana la 460CP V6 iar incepand cu 480CP in sus V8). Cat despre Man, nu stiu ce sa zic, ca sa nu iau doar ca sincer mi se pare mai de "jucarie"(gama TG) fata de Actros, si daca ar fi sa-mi cumpar un camion pe banii mei un Actros de 480CP megaspace as alege. Numa' bine!
                            Last edited by Iulian_88; 01-12-2010, 13:35 PM.
                            - 2543 Actros 2001-
                            -1843 Actros 2000-
                            -1223 Atego 2003-
                            -818 Atego 2007-
                            -111CDI Vito 2005-
                            BMW 320i 05/1995
                            si visez la un Mercedes CE.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Iulian_88 View Post
                              @Ionut_90, daca te referi la sunetul evacuarii sa stii ca ii "aparte" de celelalte camioane pt simplul fapt ca motoarele pe Actros sunt in V(pana la 460CP V6 iar incepand cu 480CP in sus V8).
                              Asta nu stiam dar acum m-am lamurit.Multumesc
                              Last edited by ionut_90; 01-12-2010, 18:32 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Daca aveti probleme tehnice, le rezolvam impreuna. Am in posesie tester Camioane si autobuze.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF