Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anomalie turbina Sprinter 315CDI / 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anomalie turbina Sprinter 315CDI / 2007

    Salutare stimati colegi .
    Am deschis acest nou topic in speranta ca cineva ma va lamurii intr-un fel . Masina de fata este un sprinter 315cdi w904 .

    Martea trecuta am incarcat masina si am plecat la constanta . Pe autostrada pe la km 130 m-am uitat in oglinzi si am vazut ca in urma mea era ceata neagra ... motorina nearsa m-ai inteles ? Masina nu mai avea vlaga in ea ... turbina picase .. VICTORIE !!!! tinand cont ca masina are doar 400.000 km am zis ca nu e normal si am sunat la mecanicul firmei . M-am intors la bucuresti cu viteza incredibila de 75 km / ora . Ziua urmatoare mecanicul a venit , a pus testeru ... a schimbat filtrul de aer si dupa o scurta regenerare a filtrului de particule masina a mers perfect ... pana azi , cand am patit aceeasi chestie . Am iesit in autostrada din Fetesti si dupa numai 6 km acelasi nor de fum negru in spate , aceeasi pedala moarta .

    Intrebarea care se pune este urmatoarea : a mai experimentat cineva problema de fata ? s-a mai lovit cineva de asa ceva ? cum s-a rezolvat ?

    in speranta ca se va gasi cineva sa imi dea niste raspunsuri va urez drumuri bune .
    Last edited by gospodaru; 12-07-2010, 20:46 PM. Reason: mici greseli de ortografie :D
    C200T CDI w203 FL

    Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

  • #2
    Motorul in mers se tureaza mai multe de 3000 de rotatii?

    Comment


    • #3
      da ... nu e clasica problema cu turatul pana la 3000 ...
      C200T CDI w203 FL

      Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

      http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

      Comment


      • #4
        Originally posted by gospodaru View Post
        Salutare stimati colegi .
        Am deschis acest nou topic in speranta ca cineva ma va lamurii intr-un fel . Masina de fata este un sprinter 315cdi w904 .

        Martea trecuta am incarcat masina si am plecat la constanta . Pe autostrada pe la km 130 m-am uitat in oglinzi si am vazut ca in urma mea era ceata neagra ... motorina nearsa m-ai inteles ? Masina nu mai avea vlaga in ea ... turbina picase .. VICTORIE !!!! tinand cont ca masina are doar 400.000 km am zis ca nu e normal si am sunat la mecanicul firmei . M-am intors la bucuresti cu viteza incredibila de 75 km / ora . Ziua urmatoare mecanicul a venit , a pus testeru ... a schimbat filtrul de aer si dupa o scurta regenerare a filtrului de particule masina a mers perfect ... pana azi , cand am patit aceeasi chestie . Am iesit in autostrada din Fetesti si dupa numai 6 km acelasi nor de fum negru in spate , aceeasi pedala moarta .

        Intrebarea care se pune este urmatoarea : a mai experimentat cineva problema de fata ? s-a mai lovit cineva de asa ceva ? cum s-a rezolvat ?

        in speranta ca se va gasi cineva sa imi dea niste raspunsuri va urez drumuri bune .
        am avut aceiasi problema....si cei de la reprezentata au schimbat filtrele si au curatat filtru de particule...si mi-au zis sa las masina la ei...pana le vine o valva EGR (reciclarea gazelor de esapament) ca daca nu...dupa cativa km se "infunda" din nou...

        Comment


        • #5
          s-a curatat si valva EGR ... de vina era debitmetrul ... s-a schimbat si merge brici...
          C200T CDI w203 FL

          Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

          http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

          Comment


          • #6
            problema apare in continuare ... debitmetrul s-a schimbat acum o saptamana si sambata turbina a incetat sa functioneze . am venit de la constanta la bucuresti cu mirifica viteza de 85 de km / ora in treapta a 5-a pentru ca la a 6-a viteza scadea probabil din cauza lipsei acute de cuplu ?? )

            In concluzie , W904 e cel mai slab model al marcii pe care am avut ocazia sa il conduc si imi e mie rusine ca si entuziast / sofer si proprietar de Mercedes pentru rusinea lor .
            Acum merg pe un w901 cu 550.000km in bord pe care nu il menajez deloc si functioneaza ca si cum ieri a iesit pe portile fabricii ...

            Drumuri bune
            C200T CDI w203 FL

            Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

            http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

            Comment


            • #7
              Poate e filtru de aer.....eu am patit-o

              Comment


              • #8
                de fiecare data cand a facut figura s-a schimbat si filtru de aer ... merge bine o zi doua si dupa aia iar merge aspirat
                C200T CDI w203 FL

                Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                Comment


                • #9
                  Nu stiu rezolvarea la problema ta, dar w904 e foarte slab. La 270.000 de km, masina luata de noua, la acelasi proprietar, mers frumos, s-a rupt vibrochenul, si s-a schimbat motorul cu totul.
                  Masina e 315 CDI, cu prelata, consum mare (10-12%), iar de tras, foarte slab, un camion de 40 t gol e mai tare la sprint.
                  Drumuri bune!

                  Comment


                  • #10
                    Stiu ce zici ... sunt foarte dezamagit de seria asta ... nici cutia nu e etajata extraordinar ... si duce o lipsa acuta de cuplu ... cel putin mie asa mi se pare , si am avut 3 modele 904 / 315cdi ... 313 cdi 901 il cocoseaza si la sprint si la consum
                    C200T CDI w203 FL

                    Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                    http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                    Comment


                    • #11
                      Eu am condus 2 de astea cu prelata, amandoua din 2007, una 313 si una 315. Nici o diferenta la consum sau putere. 315, cel cu motor defect, la 288.000 cat are acuma, are joc in cutia de directie, mie mi se pare devreme. Inainte am avut un Vito timp de un an, nici nu se compara cu astea 2 la rezistenta.

                      Comment


                      • #12
                        eu ziceam de 313 seria precedenta , w901 ... masini tapene ... merg pe unu care are 551000 ... Laser frate ) toarce ca motanu pe soba ... si cand il calci pe coada se simte si ii da bice )
                        C200T CDI w203 FL

                        Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                        http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                        Comment


                        • #13
                          Sal!!!scuzati dar vorba lui gospodaru si sunt propietarul unui 313 cdi si totul e ok in 260000 de km.facuti de mine am schimbat 3 role si rectificat 4 injectoare.in rest nu am cuvinte de zambilica mea,talpa si acceleratie la max.

                          cu exceptia schimburilor de ulei 10w40 full sintetic VALVOLINE la 8000 de km il schimb si filtru de motorina si ulei si aer iar la 50000 de kh schim uleiul din pompa de servo.

                          Foloseste functia "edit".Nu mai posta consecutiv.
                          Last edited by mircea600sel; 02-07-2011, 23:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca masina ta este Sprinter W906 nui asa?
                            La cineva cu aceeasi problema, il necajea foarte tare filtrul de particule.
                            Bine inteles ca iam regenerat filtru de nu stiu cite ori si tot fara nici un efect.
                            Asa ca omul mia cerut sa il anulez fiindca inlocuirea lui era destul de scumpa.
                            Anularea nu a fost deloc usoara, a durat vreo 3 saptamini fiindca a trebuit anulat si din calculator si nu se face deloc usor.

                            La un alt sprinter W906 am reconditionat filtru de particule cel vechi si a durat aprope o saptamina.
                            Originally posted by gospodaru View Post
                            Salutare stimati colegi .
                            Am deschis acest nou topic in speranta ca cineva ma va lamurii intr-un fel . Masina de fata este un sprinter 315cdi w904 .

                            Martea trecuta am incarcat masina si am plecat la constanta . Pe autostrada pe la km 130 m-am uitat in oglinzi si am vazut ca in urma mea era ceata neagra ... motorina nearsa m-ai inteles ? Masina nu mai avea vlaga in ea ... turbina picase .. VICTORIE !!!! tinand cont ca masina are doar 400.000 km am zis ca nu e normal si am sunat la mecanicul firmei . M-am intors la bucuresti cu viteza incredibila de 75 km / ora . Ziua urmatoare mecanicul a venit , a pus testeru ... a schimbat filtrul de aer si dupa o scurta regenerare a filtrului de particule masina a mers perfect ... pana azi , cand am patit aceeasi chestie . Am iesit in autostrada din Fetesti si dupa numai 6 km acelasi nor de fum negru in spate , aceeasi pedala moarta .

                            Intrebarea care se pune este urmatoarea : a mai experimentat cineva problema de fata ? s-a mai lovit cineva de asa ceva ? cum s-a rezolvat ?

                            in speranta ca se va gasi cineva sa imi dea niste raspunsuri va urez drumuri bune .

                            Comment


                            • #15
                              Ma gandesc sa completez in filtrul de particule cu uree ... e singura solutie ramasa si cred ca asta e cauza
                              C200T CDI w203 FL

                              Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                              http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF