Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes sprinter

    Am si eu o intrebare,de 2 luni am schimbat pe sprinter tot ce e de schimbat la suspensii,bucse febi, pivoti,telescoape sachs,toate noi si masina tot balanseaza ca o leguma...
    Este vorba de modelul lung,care poate fii problema?a mai patit cineva?
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

  • #2
    Originally posted by GoguL View Post
    Am si eu o intrebare,de 2 luni am schimbat pe sprinter tot ce e de schimbat la suspensii,bucse febi, pivoti,telescoape sachs,toate noi si masina tot balanseaza ca o leguma...
    Este vorba de modelul lung,care poate fii problema?a mai patit cineva?
    Da.Bara stabilizatoare fata are? dar spate?.bucsi bara stabilizatoare,bucsi tiranti,arcurile fata sint lasate au 15-16 cm intre amvelopa si aripa?

    Comment


    • #3
      Are toate barele,arcurile sunt originale,am schimbat inclusiv flansele de deasupra telescoapelor...
      Am observat zilele acestea ca intre telescoapele vechi de 3 ani(tot sachs)si aceastea noi,e foarte mica diferenta aproape neconsiderabila,sa fie telescoapele de proasta calitate?ce telescoape imi recomandati? ms mult,numai bine!
      Attached Files
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • #4
        Buna seara.In primul rind de unde sinteti?arcul fata este schimbat recent?de care este otel vopsit gri?vopsit negru,cite foi 1-2 sau fibra de carbon(sau ce o fi)conteaza mult arcul conteaza amortizorul.amortizorul este cu gaz sau ulei?puteti face un test de amortizoare la orce itp care are asa ceva

        Comment


        • #5
          la cum sta in poza e cam jos.cind e incarcata cu 1 T se lasa pe tampoane (fata)?

          Comment


          • #6
            Masina are arcurile originale am scris mai sus,nu au fost schimbate niciodata,foi duble pe fata de carbon,nu mi se pare deloc joasa si nici odata nu s-a pus mai mult de 1,5 t de cand e in tara,are 260000 km
            Totusi tin sa cred ca amortizoarele sunt teapa,sunt pe ulei,200 lei bucata si cred ca pretul spune tot,dar totusi sunt noi...
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              de joasa e joasa sigur va spun din poza,asa trebuia sa stea incarcata cu 2Tnu cu 1,5T iar amortizoarele pe ulei nu ajuta la drumurile noastre iar la un magazin specializat pt.piese de sprinter un amortizor pe gas pt noi este aproximativ 170 lei/buc

              Comment


              • #8
                ficu,i-a pune o poza cu 312 le tau,sa-l vad cum sta?
                Ce telescoape ai pe el?
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • #9
                  ficu...nu are cum sa aiba 15-16 cm intre roata si aripa ... numai la cele 4x4 ai sa vezi asa garda.
                  Masina e intr-adevar un pic mai joasa decat trebuie...dar asta nu as trebui sa contribuie la un balans ca cel descris mai sus. Problema e in alta parte.
                  Gogul ..de cand ai masina?

                  Comment


                  • #10
                    Cam de 5 ani am 316-le,inainte am avut un 212 mediu care l-am dus pana la 350000 si nu am avut aceasta problema de balans,dar atunci am avut posibilitatea sa il tin cu piese originale...
                    Totusi sunt convins ca telescoapele sunt de rahat(nu va luati telescoape sachs)
                    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara din ce se vede din poza adica distanta dintre roata si aripa asa e si al meu dar cu 1,5 T incarcat nu ajunge la tampoane ca si altele si tin sa mentionez ca am doar o singura foaie de arc pe spate. E model 308 CDI iar de balans imi face si mie dar curand am avut o pana si am fost la vulcanizare si omul de acolo mi-a spus sa bag 4,5 in cauciucuri C, aveam 3 atm si am bagat 4 cauciucurile nu is noi si de atunci a c-am disparut din balans.

                      Comment


                      • #12
                        Va salut, am un mb sprinter 211 cdi an 2000, cutie sprintschift si am o problema.
                        Cand pun contactul raman aprinse abs, ebv si i-mi dispare indicatorul de pe bord al cutiei, mentionez ca nu se intampla tot timpul si cand se intampla dupa 10 min. cu, contactul pus apare cutia si pot pornii masina. Am observat ca atunci cand functioneaza bine pedala de frana are un recul si se aude o pompa, acestea dispar cand apare defectul.
                        Daca cineva are idee de ce poate fii, raman recunascator.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF