Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu schimbul injectorului la 311cdi !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu schimbul injectorului la 311cdi !!!

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat cine avut de aface cu astfel de problema-am avut de schimbat un injector(al treilea) la sprinter 311 cdi.am scos injectorul fara probleme,dar cind sa-l pun la loc am aflat ca surubul nu mai are in ce se prinde(probabil mi l-au detereorat in servis- injectorul a fost scos de 3 ori).cine stie va rog dati-mi un sfat.

  • #2
    Salut, recomand analizarea f.atenta a filetului de la injector deoarece daca l-ai dus la reparatie...probabil a fost tarat (adica desfacut si reparat sa deschida la anumiti bari) si dupa montaj a fost neglijat ansamblarea lui precedenta. Precizez ca eu am o autoutilitara Mb model mai vechi si ma raportez oarecum la modul meu de functionare a motorului...deoarece nu stiu cum este echipat in detaliu rampa de injectoare la tipul tau de motor. Succes in rezolvarea problemei si poti continua sa postezi eventuale incercari de rezolvare.
    Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

    Comment


    • #3
      Daca surubul intra complet si nu prinde nimic filet , singura solutie este sa majorezi gaura , dai filet , apoi surub pe dimensiunea respectiva.In mod normal , pentru a evita chestiile astea folosesti un tarod pentru a curata gaura inainte sa bagi surubul.Si astfel , indiferent de cate ori scoti injectorul , filetul va fi intreg , surubul lucrand normal.De asemenea , OBLIGATORIU se inlocuieste si surubul cu pricina la fiecare demontare de injector.Am vazut pe viu , si am curatat gaura surubului de cateva ori , fara a se deteriora filetul , utilizand un tarod.Fara a curata gaura , foarte usor se pot rupe spirele filetului din chiuloasa la strangerea surubului.

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        Daca surubul intra complet si nu prinde nimic filet , singura solutie este sa majorezi gaura , dai filet , apoi surub pe dimensiunea respectiva.In mod normal , pentru a evita chestiile astea folosesti un tarod pentru a curata gaura inainte sa bagi surubul.Si astfel , indiferent de cate ori scoti injectorul , filetul va fi intreg , surubul lucrand normal.De asemenea , OBLIGATORIU se inlocuieste si surubul cu pricina la fiecare demontare de injector.Am vazut pe viu , si am curatat gaura surubului de cateva ori , fara a se deteriora filetul , utilizand un tarod.Fara a curata gaura , foarte usor se pot rupe spirele filetului din chiuloasa la strangerea surubului.
        Cred si eu ca aceasta-i unica solutie -incerc sa vorbesc cu un lacatus.merci mult de raspuns!!!

        Comment


        • #5
          Bafta multa.Am fost si eu la un pas de a pati ce ai patit tu.

          Comment


          • #6
            Am rezolvat!

            Am rezolvat problema-gaura surubului a fost marita,apoi i s-a facut un filet de marimea~m13-m14 care are in centru alt filet cu marimea pentru surubul original in care a fost prins surubul original dar mai scurt.Costul rezolvarii 50euro care daca eram mai atent ramineau in buzunar.Succes la toti si atentie.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF