Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme aeroterma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme aeroterma

    Am cumparat un sprinter de curand si am constatat ca vitezele 1,2,3 nu functionau. Doar viteza a 4 a mergea. S-a ars modulul cu rezistente din aeroterma.
    Am cumparat un nou modul pt aeroterma, iar dupa 2 saptamani aceeasi problema.
    Stie careva care ar fi problema????

  • #2
    Poate rezistenta a fost de proasta calitate sau poate motorul aerotermei este improvizat dintr-un alt motor cu consum mai mare
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      si eu am aceias pb dar a luat-o razna releul de incarcare ...incarca 17-18 v ,mi-a ars toate becurile si nu mai merge nici aeroterma de atunci....doar pe treapta 4.Pb este ca nu gasesc modulul ala cu rezistente.

      Comment


      • #4
        Originally posted by awer21 View Post
        Am cumparat un sprinter de curand si am constatat ca vitezele 1,2,3 nu functionau. Doar viteza a 4 a mergea. S-a ars modulul cu rezistente din aeroterma.
        Am cumparat un nou modul pt aeroterma, iar dupa 2 saptamani aceeasi problema.
        Stie careva care ar fi problema????
        spune m te rog unde gasesc rezistenta la aerotherma?????

        Comment


        • #5
          Originally posted by benedekimre View Post
          spune m te rog unde gasesc rezistenta la aerotherma?????
          buna ,poate ai rezolvat problema,rezistenta se afla sub capota,in partea inferioara,pe lanag conductele de lichid -parpriz,inaintea suportului de filtru aer interior,este o mufa de culoare neagra in care intra 4 cabluri,bafta

          Comment


          • #6
            Originally posted by awer21 View Post
            Am cumparat un sprinter de curand si am constatat ca vitezele 1,2,3 nu functionau. Doar viteza a 4 a mergea. S-a ars modulul cu rezistente din aeroterma.
            Am cumparat un nou modul pt aeroterma, iar dupa 2 saptamani aceeasi problema.
            Stie careva care ar fi problema????
            Salut!
            Ma ocup cu diagnoza, reparatii, piese second- hand pentru MERCEDES CDI.
            Poate gasim problema aerotermei tale...
            Poti sa ma contactezi la 0749562999.

            Comment


            • #7
              Salutare! Se poate repara modulul respectiv...il poti da afara si in interior are o dioda care este arsa.Se arde din cauza ca, releul,incarca prea mult sau motorasul aerotermei are joc in bucsi si consuma cam mult curent.
              Operatie simpla: se taie cu un sfic dioda respectiva...ATENTIE NU VREUNA DIN REZISTENTE....apoi se pune un conductor de cupru de 1,5-2 mm grosime...ATENTIE NU LITAT....SE INCINGE....nu necesita cositorire...doar sa fie strans bine cu patentul sa poata face contact.Am doua sprintere cu modulele modificate si functioneaza mai bine de un an.Operatiunea merge la marea majoritate a autovehiculelor si autoutilitarelor.

              Comment


              • #8
                sau se pune alta rezistenta termica (acea dioda ) 216 grade dar daca nichelina din rezistenta sa subtiat sau exista probleme la motor ( carbuni uzati etc ) se va arde din nou oricum acea rezistenta are rol de protectie deci aveti grija la inprovizatii e in jur de 100 ron noua mercedes si 60 ron de vw ( cady parca se potriveste numai ca mufa e alba )

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mihaici View Post
                  Salutare! Se poate repara modulul respectiv...il poti da afara si in interior are o dioda care este arsa.Se arde din cauza ca, releul,incarca prea mult sau motorasul aerotermei are joc in bucsi si consuma cam mult curent.
                  Operatie simpla: se taie cu un sfic dioda respectiva...ATENTIE NU VREUNA DIN REZISTENTE....apoi se pune un conductor de cupru de 1,5-2 mm grosime...ATENTIE NU LITAT....SE INCINGE....nu necesita cositorire...doar sa fie strans bine cu patentul sa poata face contact.Am doua sprintere cu modulele modificate si functioneaza mai bine de un an.Operatiunea merge la marea majoritate a autovehiculelor si autoutilitarelor.
                  Si uite asa luam foc si nu stim de ce.
                  Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca majoritatea au aceata problema ,eu am schimabt dioda respectiva dar din nefericire tot pe treapta 4 functioneaza.nu am cositorit dioda(daca se cositoreste se arde dioda),am prinso cu 2 papuci.ce as putea sa mai verific? multumesc anticipat

                    Comment


                    • #11
                      Am avut acum cateva zile aceeasi problema,adica functionare numai pe treapta a-4-a.
                      Defectul a fost rezistenta mai sus pomenita.

                      Am intrebat si eu un electrician auto cu experienta care ma sfatuit sa verific si motorasul de la aeroterma sa nu cumva sa fie ori intepenit si sa mearga greu...ori sa fie prea uzat si sa atinga rotorul de stator.
                      La mine era cam intepenit,l-am dat cu degripant,i-am pus putina vaselina,am schimbat si rezistenta(140 ron a costat) si acum este totul ok !!
                      Am atasat si niste poze poate ajuta si la alti Sprinteristi !!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Vezi ca daca cere prea mult curent motorul ventilatorului iar o sa se arda rezistenta , daca tot ai pus rez noua schimba si motorul daca zici ca merge greu

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionut1410 View Post
                          Vezi ca daca cere prea mult curent motorul ventilatorului iar o sa se arda rezistenta , daca tot ai pus rez noua schimba si motorul daca zici ca merge greu
                          L-am facut sa mearga usor....oricum vreau sa pun una noua sau sa o duc la un meserias ca si carbunii sunt cam tociti....

                          Comment


                          • #14
                            Verifica si butonul de comanda al ventilatorului, am gasit cateva defecte! Spor!
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara!
                              Mie imi functioneaza treptele 3 si 4.
                              1 si 2 nu merg,sa fie de la aceiasi rezistenta sau altceva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF