Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 312

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 312

    Buna seara.Am si eu doua probleme,sper sa gasesc ajutor si intelegere aici.Imi spuneti si mie ce rol are supapa EGR (valva).asta vara cind o turam se misca tija acum nu se mai misca ,am desfacuto si am constatat ca era membrana sparta,am schimbato cu una second dar buna si nu mai face nimic.Precizez ca am un sprinter 312 TDi cu motor de 3000 cm in 5 pistoane.astazi am patit un alt necaz.Venind pe autostrada s-a turat motorul un pic si apoi nu a mai avut putere de nici un fel,mu mai trage si nu mai fuge mai tare de 100KM/ora si scoate fum alb.Multumesc mult si astept comentarii

  • #2
    Cum stai cu consumul de ulei?
    Daca consuma ulei,posibil sa se fi dus garnitura de chiluoasa
    In chiluoasa,la pistonul 1 este o galerie de ulei,cam aproape
    de buza cilindrului,daca pusca garnitura acolo (si cam pusca)
    atunci baga ulei,in capul pistonului,si de acolo fumul albastru
    Cam este o problema destul de des intalnita la Sprinter

    Comment


    • #3
      MERCEDES-BENZ Sprinter, 1995, diesel, Alb, Van_minibus, 2874 cmc, 122 CP, Euro 2, 8.00 l/100km, 4 usi, 3 locuri, ABS, servo, ESP, ASR, ABD, proiectoare, Masina este model 312, cel mai fiabil model produs in gama SPRINTER.Stare buna de functionare.Inmatriculat RO, inmatriculat, 5.500 EUR, 0762326168,

      Comment


      • #4
        Salut,
        Valva EGR ( Exhaust Gas Recirculation) ajuta motorul facind arderea mai completa prin recircularea unei portiuni a gazului de evacuare introducindul in galeria de evacuare. Recirculind gazele se reduc Noxele si ca atare se raceste aerul la admisie.
        Valva EGR poate sa se blocheze in doua feluri deschisa si inchisa :
        Valva deschisa - motorul se bilbaie la relanti sau chiar se opreste la rece .
        Valva inchisa - temperatura motorului cresete si creeaza tacanit la motor in momentul acceleratie si sub arcina ( la fel ca si cind masina are benzina prosta sau sub octane) masinile care sint echipate cu turbo risca sa se prajeasca daca se conduce cu valva blocata inchisa.
        Inceraca sa o cureti se poate sa fie infundata , verifica vacumul si electrovalva/selenoid .
        Verifica si antigelul , vezi daca lipsete , banuiesc ca de acolo si fumul alb .
        Last edited by razvy64; 11-09-2011, 05:39 AM.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF