Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei Motor si Transmisie Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Maxmann,te rog,nu rupe zidul!Au mai disperat si altii cand au auzit de uleiul acela in motorul de Sprinter.Iar acum incep sa ma intrebe de unde il iau.Pentru ca e conform cerintelor din cartea tehnica si au vazut ca nu se intampla nimic rau.Preturile le-am pus special ca sa arat ca nu e nevoie de costuri exorbitante pentru o buna intretinere.Si pana la urma,la pretul acela,se poate schimba si mai des.Intervalele de schimb sunt toate conform cartii tehnice primite odata cu masina.Oricum,"calitate" nu se confunda cu"scump".Chiar am vazut intr-un magazin niste Selenia sintetic de 25 lei litrul care chiar dupa ce scria pe bidon era la niste standarde de acum 30 de ani si se cumpara pentru Fiaturi moderne pe motiv ca e sintetic si italian!Dupa aceeasi carte tehnica,311CDI/2004 cere la motor A.P.I.:CF,dar nu orice CF ci unul longlife adica unul care satisface si MB228....sauMB229....Sigur ca ceva mai bun,cum zice nstoie,n-are cum sa strice,dar daca e sa vinzi masina nu-ti da nimeni mai mult pe ea pe motiv ca s-a pus in ea ulei de o juma' de milion litrul.Se uita cum arata si cum merge.

    Comment


    • #17
      Erata la postul #15 .

      Standard Mercedes Benz pentru ulei motoare diesel :

      228.0 - single grad - ulei monograd .
      228.1 - ulei multigrad pentru motoare diesel .
      228.3 - ulei multigrad pentru motoare diesel care lucreaza in sarcina , cu interval prelungit de schimbare .
      228.5 - ulei multigrad pentru motoare diesel care lucreaza in regim greu , cu interval prelungit de schimbare a uleiului , catre 45 000 km . In clasa de gabarit este posibila utilizarea uleiului pana la 60 000 km .
      229 - este un standard indicat mai mult pentru autoturisme .

      Fiecare utilizator auto este liber sa-si intretina masina cum crede de cuviinta .

      Ps : majoritatea productiei de ulei Lubrifin Brasov merge la export .
      Last edited by nstoe; 01-06-2012, 02:13 AM.

      Comment


      • #18
        Hai ca bag si eu erata.Asa e,nstoe,nu poate fi la mine MB 228.0 pentru ca e 15W40.Eu am intrebat la Brasov unde mi s-a confirmat ca e testat pe Sprinter,dar cred ca persoana cu care am discutat a fost neatenta cand a zis 228.0 .Pe bidoane nu scrie MB-ul pentru ca certificarea oficiala de la nemti cica nu costa chiar putin.Si oricum Lubrifin tine de Total care nu e chiar un nume necunoscut.

        Comment


        • #19
          Salut
          Spuneti-mi si mie unde ar trebui sa fie nivelul de la servodirectie,intre reperele de 80 de grade si 30 de grade? Este vorba despre un sprinter din 2005.

          Comment


          • #20
            chiar nu a schimbat nimeni lichidul la servo?nu stie nimeni ce cantitae e necesara sau unde ar trebui sa fie nivelul intre care repere?sprinter 2003 208 cdi motor2200

            Comment


            • #21
              vreo 800-900 grame intra iar ca nivel vezi ca scrie pe joja de pe capac min max la rece si min max la 80 grade

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF