Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dupa 20.000 de km am completat cu 2l de ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am fost sofer pe Sprinter vreun an asa ca pot vorbi chiar din proprie experienta: toate motoarele diesel Mercedes de pe Sprinter consuma cam 1l la 10.000 km ......asa ca e in limite......s-ar parea ca e ungerea mai buna daca "transpira " putin ulei in camera de ardere.....acuma ce vrei sa te tina si 1.000.000 km si sa nici nu consume gram ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by vladruse View Post
      Eu am fost sofer pe Sprinter vreun an asa ca pot vorbi chiar din proprie experienta: toate motoarele diesel Mercedes de pe Sprinter consuma cam 1l la 10.000 km ......asa ca e in limite......s-ar parea ca e ungerea mai buna daca "transpira " putin ulei in camera de ardere.....acuma ce vrei sa te tina si 1.000.000 km si sa nici nu consume gram ?
      Salut...am si eu un Sprinter 313 din 2003 si am observat k "ia" cam 1l /10000km.....totusi nu-nteleg de ce il consuma. Am avut multe masini ..chiar mai vechi si n-am mai patit asa ceva. Mentionez ca are 250000km parcursi.

      Comment


      • #18
        Eu am avut un 311 din 2002 si acum am un 315 din 2007 care are 166000km.Si nu consuma deloc ulei si ganditiva cat merge masina asta daca intr-un an are peste 150000 km.Si nu e menajata deloc. Chiar deloc.Si pana acum nu a consumat ulei.E si adevarat ca niciodata nu mam zgarcit la piese si nici la ulei.IAm pus numa cei mai bun.

        Comment


        • #19
          eu cred k de cand se fabrica mercedes prin alte tari, ma refer la utilitare, a mai scazut calitatea. La fel s-a intamplat cu Ford Transit de cand se produce in Turcia. Vito la fel.
          Mai ales k Vito imparte acelasi motor cu Sprinter(foarte multi se pling k de cand a introdus CDI la Sprinter/Vito au inceput problemele). Sincer n-am auzit prea multe probleme cu cele "clasice"
          Iar in ceea ce priveste rugina nu mai zic...

          Comment


          • #20
            Eu miam luat 315 din germania pt ca aici chiar seful de la casa auto din iasi mia zis ca e posibil sa nimeresc unu facut prin turcia mai prost ca unu vechi.

            Comment


            • #21
              din turcia nai cum sanimeresti ca nu se fac mai nou sprinterele si vitourile sa fac in china
              sai ca pana la vechile modele caroseria ansamblata in spania

              cat despre consumul de ulei orice turbo diesel o sa consume daca folositi ulei ful sintetic subtire 0w 5w dac vreti sa nu mai consume bagati un ulei mai gros si atunci nu o sa mai scape asa mult pe langa turbina (pe acolo se pierde uleiul) cu cat e mai subtire cu ata se consuma mai mult cei drept daca bagi 4-5 litri intre schimburi ai o problema dar 1-2 litri e ok !

              Comment


              • #22
                lasa-ma k am gasit componente la Sprinter de la climatizare facute in cehia. k-rei explicatia???
                Cu Spania m-am lamurit!
                PS: iti dai seama dak se deschide in romania?!!!

                Comment


                • #23
                  Eu am facut comparatie cu alt sprinter din iasi care a fost luat de la casa auto in iasi.Si sincer e mai prost facut la interior.E calitatea mai proasta la cel cumparat din romania!Al meu e si chipuit si tot nu consuma ulei.

                  Comment


                  • #24
                    IARASI mitul cum ca ar fi diferite masainile fratilor nu exista 2 linii de productie !

                    mercedesul a spus calar ca sasiul e facut in germania iar caroseria si cutie de viteze in spania ( cutia fiind zf si e facuta de divizia spaniola a firmei) cei rept e tare prost la tabla rugineste tare usor !
                    ce ziceai ca ai gasit componente made in cehia orice e posibil !

                    de exemplu beru firma de siteme de racire e ( made in italia) brembo sistem de franare tot italia compresoare de climatizare sanden (japonia ) dar cele pentru eu sunt facute in germania !
                    deci efectiv mercedesu faca blocul motor si sasiul restul sunt diversi producatori !
                    ex cel mai mare producator care echipeaza din fabrica masinile valeo e firma spaniola
                    bosch are divizii prin toata europa ( fac filtre in slovenia)
                    contitech diviza de curele a concernului german continental (anvelope) face curele in romania
                    deci nu asta e important atata timp cat se respecta standardele de calitate
                    cel mai elocvent exemplu e axor si turismo de la mercedes care sunt facute in turcia dar sunt la fel de bune ca cele germane !
                    atata timp cat isi respecta standardele e ok
                    si renault o mare parte din masini sunt facute la turci
                    utilitarele ford la fel tot in turcia
                    cei drept fordu o cam luato pe aratura cu calitatea!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF