Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la un Sprinter 312D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la un Sprinter 312D

    Buna ziua. Sunt din orasul Slobozia iar mecanici nu prea gasesti pe aici. Am un Sprinter 312D 30,5. fabricatie 1996 motor tip mercedes OM602,I , capacitate cilindrica 2874 putere 90KW, are 5 pistoane. Am si eu niste probleme la el la care astept niste sfaturi.:
    1-problema-becul de la bujii se aprinde cind bagi cheia ,dupa care dupa citeva secunde se stinge, dar apoi iar se aprinde si sta aprins tot timpul. Cineva mi-a verificat bujiile si mi-a spus ca sint bune, si ca ar pute fi din calculator
    2-problema-becul la sistemul EBD se aprindea cind imi patina o roata, dar acum vad ca nu mi se mai aprinde( cind patineaza roata). Cand pun contactul becul de EBD se aprinde si dupa aceea se stinge odata cu celelalte becuri, deci becul e bun.
    3-problema-am dat masina la cineva, iar cind mi-a adus-o nu mai mergea decit cu maxim 40km/h ,practic nu mai avea forta. Am dus-o la un mecanic care mi-a scos mufa de la injectorul cu fir iar la mufa ce se lega cu cea de la injector a pus un fel de rezistenta (ceva ceramic). Acum merge cam cu 110KM/h, dar parca de la jumatatea pedalei, masina nu mai are forta.
    O sa revin si cu niste poze. Sper sa primesc niste sfaturi sau cel putin adresa unor mecanici buni care stiu cum sta treba.
    Va multumesc.
    Last edited by no problem; 05-04-2010, 13:58 PM.

  • #2
    1. Cum ţi-a verificat bujiile? Le-a dat jos? Dacă bujiile sunt intradevăr bune, atunci e posibil să fie de vină releul de la bujii (nu calculatorul).
    ...

    Comment


    • #3
      Nu le-a dat jos.LLe-a verificat dintr-o mufa care intra intr-o cutiuta mica neagra( cred ca ala e calculatoru), si a verificat firele alea . Tin sa mentionez ca eu chiar nu ma pricep, dar cred ca nici mecanicii astia de pe aici nu se prea pricep.
      Last edited by no problem; 05-04-2010, 13:59 PM.

      Comment


      • #4
        Releu l-am schimbat cu cel de pe la semnalizare (sunt sub scaunul de la sofer), si tot asa face.
        Last edited by no problem; 05-04-2010, 14:00 PM.

        Comment


        • #5
          Pai releul de la bujii e cutiutza aia mica neagra de care zici.Nu cel de sub scaun da problema pe care ai descris-o.
          Iar in legatura cu EBD , asta este Electronic Brake Distribution , nu prea vad de ce ar avea legatura cu patinatul rotilor, deoarece acest sistem repartizeaza forta de franare fata/spate in functie de cat de incarcata e masina.Acesta cand sta aprins reprezinta defectiune in sistem.
          Last edited by grigorean; 05-04-2010, 12:15 PM.

          Comment


          • #6
            In atentia domnului Grigorean: cutiuta aia mica neagra are cam 10 cm/ 6cm, si este pe linga baterie, in ea intra o mufa cu 5 fire de la fiecare bujie cite unu, si mai intra inca o mufa cu 2 fire, astea nu stiu ce rol au. Eu credeam ca asta e calculatorul masinii, daca nu este asta, atunci care este calculatorul si unde se afla el. Nu stiu multe despre masina dar astept sa invat. EBD se aprindea cind plecam de pe loc si daca aveam gheata sub roata si patina, doar atunci mi se apindea, doar cit timp patina roata. Cind nu se mai invirtea in gol EBD se stinge.
            Last edited by no problem; 05-04-2010, 14:01 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sneatinschidan View Post
              Buna ziua. Sunt din orasul Slobozia iar mecanici nu prea gasesti pe aici. Am un Sprinter 312D 30,5. fabricatie 1996 motor tip mercedes OM602,I , capacitate cilindrica 2874 putere 90KW, are 5 pistoane. Am si eu niste probleme la el la care astept niste sfaturi.:
              1-problema-becul de la bujii se aprinde cind bagi cheia ,dupa care dupa citeva secunde se stinge, dar apoi iar se aprinde si sta aprins tot timpul. Cineva mi-a verificat bujiile si mi-a spus ca sint bune, si ca ar pute fi din calculator
              2-problema-becul la sistemul EBD se aprindea cind imi patina o roata, dar acum vad ca nu mi se mai aprinde( cind patineaza roata). Cand pun contactul becul de EBD se aprinde si dupa aceea se stinge odata cu celelalte becuri, deci becul e bun.
              3-problema-am dat masina la cineva, iar cind mi-a adus-o nu mai mergea decit cu maxim 40km/h ,practic nu mai avea forta. Am dus-o la un mecanic care mi-a scos mufa de la injectorul cu fir iar la mufa ce se lega cu cea de la injector a pus un fel de rezistenta (ceva ceramic). Acum merge cam cu 110KM/h, dar parca de la jumatatea pedalei, masina nu mai are forta.
              O sa revin si cu niste poze. Sper sa primesc niste sfaturi sau cel putin adresa unor mecanici buni care stiu cum sta treba.
              Va multumesc.
              Litera mare la inceput de propozitie, punctuatia si litera mare la titlul urmatoarelor topicuri pe care ai sa le mai deschizi, multumesc.
              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

              Comment


              • #8
                Din greseala am scris EBD dar de fapt este ABD.

                Comment


                • #9
                  ECU este situat pe partea pasagerului sub bord din cate stiu eu.E o cutie metalica , de culoare gri.Iar in legatura cu ABD este normal sa se aprinda doar cand patineaza.Doar atunci intra in actiune sistemul.

                  Comment


                  • #10
                    Pai inainte ABD se aprindea cind patina o roata, insa acum nu se mai aprinde. Becul este bun, pentru ca se aprinde cind pun contactul. ECU este calculatorul masinii?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF