Bunã ziua tuturor!
Detin un MB R320 de aproximativ 3 ani, fabricat în 2008 și chiar de la achiziție am constatat cã în momentul în care doream sa accelerez pentru a intra în depãșire era nevoie de apx 1 secunda în plus pentru a începe creșterea vitezei. Deoarece locuiesc intr-o zona de munte, sunt multe serpentine în rampa, iar atunci când sunt pe urcare în viraj iar cutia de viteze trebuie sa schimbe viteza de la cea superioara la una inferioara, se produce o ,,balbaiala'' a mașinii ca și cum nu ar ști ce treapta sa aleaga și pe care o combat ridicând piciorul de pe accelerație și accelerand din nou. De curand, la schimbarea treptei de la 3 la 4,pe teren drept, se produce un șoc ca și cum ar sãri din viteza, dupã care nu mai sunt probleme pana la o nouã plecare de pe loc. Vã rog din suflet, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat cu privire la ceea ce trebuie inlocuit, vã sunt profund recunoscãtor!
Detin un MB R320 de aproximativ 3 ani, fabricat în 2008 și chiar de la achiziție am constatat cã în momentul în care doream sa accelerez pentru a intra în depãșire era nevoie de apx 1 secunda în plus pentru a începe creșterea vitezei. Deoarece locuiesc intr-o zona de munte, sunt multe serpentine în rampa, iar atunci când sunt pe urcare în viraj iar cutia de viteze trebuie sa schimbe viteza de la cea superioara la una inferioara, se produce o ,,balbaiala'' a mașinii ca și cum nu ar ști ce treapta sa aleaga și pe care o combat ridicând piciorul de pe accelerație și accelerand din nou. De curand, la schimbarea treptei de la 3 la 4,pe teren drept, se produce un șoc ca și cum ar sãri din viteza, dupã care nu mai sunt probleme pana la o nouã plecare de pe loc. Vã rog din suflet, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat cu privire la ceea ce trebuie inlocuit, vã sunt profund recunoscãtor!
Comment