Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie ML 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Merge motoru asta, economic, original, superior ca performante lui Q7 3.0 TDI 2008 - 233 CP (9.1 sec 0-100 vs 9.0 sec 0-100 si 210 viteza maxima)

    Comment


    • #17
      De unde ai scos cifrele alea nu stiu. Vezi ca Q7 e mai rapid decat 250cdi, mai ales la reprize, unde se vede linia de cuplu mai slaba
      al motorului ML-ului.

      Comment


      • #18
        Pai am Q7 din 2007 si in cartea tehnica scrie clar 233 CP la 4000 rpm, acceleratie 0-100 in 9,1 secunde. Viteza maxima 210.
        Iar ML 250 CDI are demaraj 9,0 secunde, deci m-ar intrece. Iar apoi viteza maxima e 210 la amandoua
        Pune mana si citeste ca in octombrie 2008 a avut loc un upgrade la motor la 240 de cai, si acceleratia a crescut la 8,5 secunde. De acolo le-am scos

        Comment


        • #19
          Audi Q7 3.0 TDI 2006-2009

          Top Speed: 134.2 mph (216 km/h)
          Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 9.1 s

          Cylinders: V6
          Displacement: 2967 cm3
          Power [KW(hp)/RPM]: 171(233)/4000
          Torque: 368.8/1750–2750 lb-ft/RPM (500/1750–2750 Nm/RPM)
          Fuel System: Common Rail
          Fuel: Diesel
          CO² Emissions: 260 g/km

          Asta am gasit eu pe autoevolution.com

          E o diferenta de cuplu de 50Nm dar si o diferenta de greutate intre cele doua, plus o diferenta de curba de cuplu.

          Una peste alta, performante cam la fel la mase diferite.

          Din punctul meu de vedere ML250CDI are doua-trei avantaje (fata de 350CDI):

          -impozit mai mic (nu stiu insa daca e relevant la pretul masinii)
          -autonomie mare datorita consumului mai mic la viteze<130km/h
          -pret ceva mai mic

          Totusi, la clasa masinii (ma refer la pret) avantajele de mai sus au o relevanta minora, cred eu...

          Comment


          • #20
            Dupa mine acuma mai suporti taxele si pretul motorinei, dar in timp 1 an sau poate 2 o sa ii prinda bine. De ce sa platesti la impozit si asigurare in plus cand ai o alternativa mai ieftina. Cu banii economisiti poti sa iti iei un concediu de 7 zile lejer. Dupa mine ii cea mai buna masina privind eleganta, motoru de ajuta foarte mult, ai loc suficient in interior atat pentru pasageri cat si pentru bagaj. In zilele noastre nu prea mai ai nevoie de viteza sunt tot felu de radare si amenzi tot mai mari (la noi cat si in strainatate).
            Un mesaj pe care sigur il stiti: "conduceti prudent, viata are prioritate"

            Comment


            • #21
              Dca tot vrei motor MIC,ia GLK sau alta marca de suv....trecind de pe ce ai pe ML250,vei sta doar mai sus ca pozitie in scaun...

              Comment


              • #22
                Te duci fara probleme si cu 250 CDI, e adevarat, pentru unele situatii cand vrei sa te iei la intrecere cu un golf GT si sa ii dai clasa, iti trebe un motor mai puternic. Stiu ce inseamna, diferenta dintre 250 si 350 CDI o face regimul "cursa mortala", in rest cruising la 120-130, cu depasiri, nu e nicio problema.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by E200CDI View Post
                  Te duci fara probleme si cu 250 CDI, e adevarat, pentru unele situatii cand vrei sa te iei la intrecere cu un golf GT si sa ii dai clasa, iti trebe un motor mai puternic. Stiu ce inseamna, diferenta dintre 250 si 350 CDI o face regimul "cursa mortala", in rest cruising la 120-130, cu depasiri, nu e nicio problema.
                  Colegu,ai ramane surprins de un motor 2.0l tdi euro 5 de 163 cp pe un sedan manual in 6 trepte cum lasa in urma un ditamai ML 250 cdi de 204 cp,oricum daca are bani de ML 250 cdi nu i neaparat sa faca liniute cu ea,cred ca e excelenta ca masina de familie si imagine.

                  Comment


                  • #24
                    Pana la urma ai mai achizitionat ML-ul? Cum merge? Si eu sunt interesat de modelul ML250 si doream cateva pareri pertinente de la un posesor.

                    Comment


                    • #25
                      daca ti-e dor de sunetul de diesel de pe cobra, merge si ML250 cdi! prea grea masina pt motor! oricum nu merita din cauza diferentei mici de pret fata de 350 cdi

                      Comment


                      • #26
                        Pana la urma ti-ai mai cumparat ML 250? Cu suspensie airmatic sau clasica ? Cum se comporta ???

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF