Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie ML 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie ML 250 CDI

    Salutare baieti.

    Sunt nou pe acest forum, este prima mea postare si sper sa aflu de la voi cateva pareri.

    Doresc sa achizitionez noua ML 250 CDI. Ce parere aveti? Am inteles ca in trecut au fost ceva probleme cu 250 CDI 204hp pe C, E si S. Stiti ceva daca s-a remediat problema cu injectoarele? Chiar e un aspect ft important pt mine, ca asa as lua 350 CDI. Ma atrage mai mult 250ul din pricina taxelor mai mici, consumului mai mic. Pe hartie are performante bunicele.

  • #2
    *Noul ML, sorry am scris de pe tel. Din cate am gasit pe net, probleme au fost pe seria de motor OM 651. Poate ma lumineaza cineva de aici legat de problema aceasta. Cei de la MB bineinteles ca sustin ca s-a remediat, insa parca n-as face experimente pe 63k euro cat m-ar ajunge 250 cdi-ul.

    Comment


    • #3
      Daca ai bani de diferenta sa iei 350CDI...atunci cu siguranta ai bani si de diferenta de impozit...

      Despre ce vorbim noi aici?

      250 CDI 200€ impozit/an
      350 CDI 400€ impozit/an

      Valori aproximative luand in calcul si reducerea de 10% pt plati pana la 31 martie.


      Pe de alta parte, toate noile ML-uri care le-am vazut pe strada (pana acum) au fost 350CDI. N-am vazut un singur ML 250CDI. Dupa cum n-am vazut nici un S 250CDI...

      Eu as lua 350CDI...daca tot dai bani de o locuinta pe un SUV de ce sa mai ai ganduri negre ca o fii, ca o patii cu 2,2-ul cdi?

      Comment


      • #4
        Ma gandeam la 250 cdi pentru ca am inteles ca se comporta destul de bine pe ML. Cu masina nu merg la liniute. Va fi o masina de familie, utilizata atat urban cat si extraurban. Tinand cont ca vin de pe o Honda Accord 2010 2.2 i-dtec, diferenta la performante va fi, mai ales ca e SUV, alta senzatie.
        Asta incerc sa aflu, daca au mai fost probleme pe 250 CDI din 2010-2011 pana in prezent. Din cate am inteles, problema se manifesta aparand pe display "LIMP MODE" sau ceva de genul , turatia neurcand peste 3000 rpm.

        Am avut pe mana un ML 350 CDI o zi intreaga, de dimineata pana seara. Masina se comporta excelent, motorul e extrem de potent, confort peste X5 (principalul rival), chiar m-a impresionat extrem de tare. Insa la cum as utiliza eu masina (familie, copii) un 250 CDI ar fi mai potrivit.

        Astept pareri si sfaturi legat de problemele lui 250 CDI.

        Va multumesc pt raspunsuri.
        Last edited by alex2680; 03-03-2012, 12:49 PM.

        Comment


        • #5
          Parerea mea ar fii motorizarea 350 pt ca e mai reusit, mai fiabil si cu performante bunicele. Chiar daca e sub X5 sau Touareg , se vinde destul de bine in gama lui. Un alt avantaj ar fii si pretul mai bun la revanzare. Daca te uiti de exemplu la modelele Touareg, varianta de baza are o depreciere mai mare decat varianta 3.0tdi de exemplu.

          La achizitia de noua a modelului 250cdi vei beneficia de garantie, de care vei avea mare nevoie, dar si deprcierea masinii va fii pe masura.

          Comment


          • #6
            Din cate am citit despre modelu 250 CDI ii reusit; nu am auzit sa fi avut probleme ca in urma cu 6 luni cautam si eu E250 CDI dar pretul era cam ridicat dar castigi la revanzare pt ca deprecierea nu ii asa mare la motoru asta de 2,2.
            Un sfat ar fi sa iti iei un E250 CDI 4 Matic, aventual cu airmatic sa vezi acolo distractie si confort, eu am un E200 din 2010 si sunt foarte multumit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by adrian.o View Post
              E250 CDI 4 Matic, aventual cu airmatic sa vezi acolo distractie si confort,
              Confort poate, dar de unde distractie cu motorul ala?

              Comment


              • #8
                Apropo, fara airmatic cum e ML-ul vechi? Ca nu am mers decat echipat cu airmatic. E diferenta mare la confort?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alex2680 View Post
                  Apropo, fara airmatic cum e ML-ul vechi? Ca nu am mers decat echipat cu airmatic. E diferenta mare la confort?
                  Airmatic ofera un plus la confort, superior sistemului clasic. Dar are si dezavantajele lui. Greutate mai mare per ansablu al masinii, preturi mari la intretinere a sistemului.

                  Daca te gandesti pt achizitia de noua a masinii, merita. La variantele second, mai ales rulate in ROmania e cam loterie.

                  Comment


                  • #10
                    Cu airmatic ii un avantaj ca are perne de aer si ai setarea suspensiei in 2 feluri: 1. pe inaltime; 2.poti intari suspensia prin cele 2 functii Confort/Sport.
                    La E class am Direct Control prin alegere E/S asta face ca masina sa iti schimbe vitezele la turatii mai mari si ii de folos la drum lung cand vrei sa simti cu adevarat ce poate masina;

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles. Multzam pt info. Astept in continuare pareri si sfaturi legate de 250 cdi. Inca nu am gasit la vreun dealer un ML 250 cdi de drive test, doar 350 au.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am un E250 cdi coupe. Citeste la "my car" despre problemele care le-am avut. Motorul e foarte ok! Totusi, pt un Ml as merge pe 350.
                        16'' C350e
                        16" 911 Carrera
                        15" S350 Cdi

                        Comment


                        • #13
                          Pielea Artico cum se mentine? Am avut un seria 3 cu piele eco si s.a mentinut perfect. Merita 2000k euro diferenta pt pielea naturala? Masina o voi lua alba cu interior negru.

                          Comment


                          • #14
                            Am 23.000 km cu piele artico artificiala si e super ok. Nicio cuta, nicio urma de culoare. Dar la 2 saptamani maxim am spalat o mereu singur.
                            Pe S'urile de le am avut, pana la 70.000 km, ceva urme de culoare(piele bej) dar mi-au cam facut cute pe margine...
                            16'' C350e
                            16" 911 Carrera
                            15" S350 Cdi

                            Comment


                            • #15
                              Drey63 ai PM de la mine.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF