Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ML320 ( turbo?)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ML320 ( turbo?)

    Salutare,

    De curand sunt noul posesor al unui ML320 - W164. Am cumparat masina din Germania, dar nu am fost personal dupa ea.

    Ajungand masina, observ scurgeri de ulei sub ea iar in sarcina se aude o bataie pe fata ( nu pot sa imi dau seama de la ce ). Sa fie cumva paletele de la turbo?

    La relanti motorul se aude perfect. Daca il accelerez pe loc, iar se aude perfect.( turbo lucreaza pe loc? )

    Aveti idee la ce m-as putea astepta? Sunt programat la service saptamana viitoare.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Aceste motoare au avut problema asta,cu pierderi de ulei pe la racitorul de ulei(termoflot)...din cauza garniturilor!
    Daca nu au fost schimbate niciodata,posibil pe acolo sa fie pierderea.
    Eu am avut si asta am gasit!
    Zgomotul poate fi de la turbina,am avut si eu un zgomot in acceleratie,am schimbat turbina si a disparut!
    Trebuie sa stii ca este o munca serioasa acolo,pentru a ajunge la Termoflot....obligatoriu se da turbina jos si este bine de verificat daca sunt probleme cu ea,daca tot o dai jos.
    Spor la treaba

    Comment


    • #3
      Salut..nu imi dau seama de la ce ar putea fi, dar dupa mine sigur nu e turbo !!Ala nu e zgomot de turbina !!Aia se aude ascutit, harjait metalic, pe turatie inalta nu la 2000 de ture...Repet, nu cred sa fie din turbina...
      Pata de ulei e cel mai probabil de la termoflot !!Pentru rezolvare lui pregateste-te de minim 1000 de lei manopera si 200-300 de lei toate garniturile care trebuiesc inlocuite la aceasta operatiune !!Te sfatuiesc sa le comanzi doar pe original!!Daca mecanicul nu iti da acelas sfat.....schimba mecanicul !!!
      Tot la aceasta operatiune, pregateste bani pentru galerii sau cel putin un set metalic de tije pentru a le inlocui pe cele vechi si cel mai probabil uzate, care sunt din plastic !!De preferat schimba si motorasul de la galerii, pe Pierburg era in jur de 400 lei.Apoi, daca mai ramai cu ceva bani schimba si uleiul din cutie in cazul in care nu stii nimic sigur despre el...
      Un ultim sfat: stinge sau cel putin sparge becul ala galben care se vede aprins in film !!Asta nu e masina sa umbli cu becul aprins la motorina !!Omori filtru de particule si restul....
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Acum am ascultat video...acolo suna a cutie de transfer,trebuie schimbat lantul din ea!
        Am trecut prin aceasta faza si eu !
        Spor

        Comment


        • #5
          Salutare,

          Va multumesc pentru feedback. Am sa le iau pe rand:
          ionutog asa este, problema e la cutia de transfer. Se poate schimba doar lantul sau trebuie toata cutia? Pe tine cat te-a costat operatiunea si unde?

          Cristi nazarov, trebuie schimbate garniturile sau tot racitorul? Am gasit cu 300 lei racitor nou + garnituri.

          Comment


          • #6
            User-ul Popeye schimba lanț pt cutia de transfer și chiar și răcitorul de ulei.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              [QUOTE=razvan2601;n927538]Salutare,

              Va multumesc pentru feedback. Am sa le iau pe rand:
              ionutog asa este, problema e la cutia de transfer. Se poate schimba doar lantul sau trebuie toata cutia? Pe tine cat te-a costat operatiunea si unde?

              Mergi cum spune @cl600,iesi sigur mai ieftin....eu nu aveam timp de asteptat si am preferat sa schimb cu totul cutia,care iti imaginezi ca am platit ceva banuti...

              Comment


              • #8
                Salut.
                De obicei se schimba doar garniturile de la racitorul de ulei nu e nevoie sa schimbi si radiatorul in sine....Ce ai gasit tu cu 300 de lei nu e pe original cred si asa cum iti recomanda cineva acolo , la aceasta operatiune se recomanda a se folosi doar piese OEM !!!Daca vrei sa asculti sa nu te doara capul...
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  La 4 motoare am facut aceasta lucrare...obligatoriu piese OEM...la cat este de munca pentru a ajunge la 2 amarate de garnituri.....recomand sa se schimbe si Racitorul,nu este scump nici pe OEM,undeva la 150 Euro cred ca am platit eu pt fiecare,decat sa schimbi garniturile si dupa sa te trezesti ca ai probleme cu racitorul...o iei de la capat pe urma!

                  Comment


                  • #10
                    La cele 4 masini ai avut vreuna cu probleme la racitor??Nu, la toate au fost DOAR garniturile duse !!
                    Bun, acum in functie de buget poti schimba si piesa in sine, dar eu unul personal, as folosi banii la altceva !!!Cum ar fi sa cumpar toate celelalte piese pe original !! Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Sincer nu cred ca a fost la vreuna,dar stiind ca racitorul poate face probleme cand nu te astepti,am zis ca este mai sigur sa le schimb,una era pentru masina mea si pentru celelalte,am zis sa evit o eventuala neplacere cu clientul,daca in caz de aparea probleme dupa,aveam dovada ca am pus piese noi si originale..
                      Acum fiecare schimba ce vrea.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare. Va multumesc pentru info.

                        Am pus aceste intrebari deoarece mi s-a cerut 1000 lei manopera( de inteles ) si 1400 lei piese ( racitor + garnituri). Aici mi se pare putin exagerat. Nu am gasit racitor pe
                        oem. Imi puteti da un link? In schimb am gasit unul de la FEBI. Oare este ok?

                        De asemenea, ce garnituri ar mai trebui schimbate? Recomandati acest set?

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                        • #13
                          Setul este ok ca si componente,dar mergi si cumpara garniturile de la racitor direct de la Mercedes,costa foarte putin,restul de garnituri,daca nu iti permiti OEM,sunt ok si cele din set!
                          1000 lei pentru manopera este super pretul.
                          La masina mea ,initial am vrut sa o fac la Mercedes,din lipsa de timp si mi-au cerut 2200-2400 Euro Total....cand am auzit,mi-am facut timp si am rezolvat problema singur
                          Mi-am schimbat munca in asa fel incat sa am timp si pentru altele dupa...
                          Spor

                          Comment


                          • #14
                            Repet, din experienta......Cumpara absolut toate garniturile doar pe original !!!Ajung undeva la 3-400 lei toate !!Apoi, cere mecanicului sa iti faca un necesar de materiale, pentru toate garniturile.....Absolut tot ce se desface acolo se schimba, ca si garnituri !!!In cazul in care te mai gandesti la orice garnitura pe producator, mai pregateste 1000 de lei sa le schimbi iar... Ptr manopera pretul este ok...Am platit anul trecut 800 lei pe aceasta manopera....Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ionutog View Post
                              Setul este ok ca si componente,dar mergi si cumpara garniturile de la racitor direct de la Mercedes,costa foarte putin,restul de garnituri,daca nu iti permiti OEM,sunt ok si cele din set!
                              1000 lei pentru manopera este super pretul.
                              La masina mea ,initial am vrut sa o fac la Mercedes,din lipsa de timp si mi-au cerut 2200-2400 Euro Total....cand am auzit,mi-am facut timp si am rezolvat problema singur
                              Mi-am schimbat munca in asa fel incat sa am timp si pentru altele dupa...
                              Spor
                              Teai descurcat fara elevator?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF