Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme inchidere portbagaj Automat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme inchidere portbagaj Automat!

    Salutare tuturor.
    Dupa cum spune titlul postului,am probleme cu deschiderea portbagajului automat...
    Cu ceva timp in urma,deschiderea portbagajului,se facea din cand in cand,mai lent,fata de cum este normal si avea un zgomot difrit,fata de normal.
    Am vazut din program,ca ar fi o pompa hidraulica si un cilindru,ce face inchiderea si deschiderea portbagajului...
    Stie cineva daca este hidraulic acest sistem?
    Cand se face inchidera mai lenta,este un zgomot ca si cum ar fi de ulei insuficient,daca este hiraulic..
    Vad ca problema se inrautateste pe zi ce trece,acum cand dau sa deschid,se deschide foarte putin si se inchide la loc,daca il ajut foarte putin cu mana,se deschide normal pana sus,doar 3 - 4 cm trebuie sa il ajut....de inchis,se inchide normal.
    A mai avut cineva probleme cu acest sistem,se poate reconditiona cumva?
    Cum pot sa desfac capitonajul sa ajung la pompa,cilindru...?
    Un sistem complet de cumparat,nu se gaseste decat pe Original si este in jur la 780 Euro...
    Masina este un ML 320 W164

  • #2
    Sitemul este electro-hidraulic, un motoraș electric învârte o pompa hidraulica, sunt montate impreuna, destul de greu accesibile.

    De multe ori, partea hidraulica nu are mai nimic, mai ales daca gasesti ulei in vasul de pe pompa. Partea electrica a pompei - motorasul - poate fi super oxidat, ruginit, chiar plin de apa.

    Deasemenea, fiecare dintre balamalele portbagajului, au cate doua șuruburi spre caroserie, care merita inspectate
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Am desfacut acolo la motoras,intredevar era ceva rugina pe el...dar tot sistemul hidrulic functioneaza...
      Curatat foarte bine si vopsit motorasul...asa ii mai lungeste viata putin...
      Problema este la sistemul de inchidere,acela cand iti strange portbagajul....am demontat si aia si nu am vazut nimic in neregula...am bagat niste vaselina la spray in interior...destul de multa si am vazut ca acum functioneaza....dar mai agata cate odata...
      Practic asta este problema,inchizatoarea nu elibereaza portbagajul si pompa simte ca se forteaza si se opreste si in acel moment,inchizatoarea inchide din nou portbagajul....

      Comment


      • #4
        Salutare!

        Si eu am avut probleme in repetate randuri cu inchiderea/deschiderea portbagajului:

        1. suruburile de la tija cilindrului care impinge haionul, unul era rupt in interior si celalalt se slabise. Dat gaura prin cel rupt si curatat migalos cu tarod, apoi suruburi noi intepenite cu pasta pentru filet, saibe grover si nu am mai avut probleme de-atunci cu asta.

        2. mufa prin care se conecteaza electric ansamblul electro-hidraulic, s-a oxidat - de la apa, desigur, de 2 ori in ultimul an, pana la corodarea completa a unui papuc!. Solutia: inlocuirea mufei cu cleme de legatura din alea cu surub, folosite de electricieni. Rezolvarea este durabila, garantat.
        Aditional, intrucat se aduna foarte multa apa acolo, si multe plangeri similare am auzit, am dat cate o gaura de cu o preducea de 4mm in fiecare din cele 2 dopuri de cauciuc din zona, pentru scurgerea apei. Nu mai mentionez ce coroziune era pe motoras si acel distribuitor...

        3. YALA! Asta mi-a dat cele mai mari batai de cap, si inca imi da. Desi la o prima vedere, cand am desfacut-o, totul parea in regula, nevoit fiind s-o demontez din nou, am avut intuitia sa desfac acel motoras cu melc, cel care trage haionul daca nu se inchide pana la clic. 3 buleli, la prima evaluare: saiba de plastic din capatul axului, cea prin care se sprijina axul cu melc, era terminata, un inel care tinea impreuna acele contacte ale rotorului se desprinse efectiv si cazuse pe-acolo, si unul din cele 3 contacte, parea desprins.
        Am reparat motorasul odata, dar a fost nevoie si de o a doua reparatie. Acum iar da semne de oboseala, si cred ca totusi am sa dau 15-20 dolari sa-mi iau unul nou de pe alibaba:



        Toate bune!

        Comment


        • #5
          Am gasit si poze cu inculpatu':
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • #6
            Multumim mario1980 pentru informatii.
            Desi masina am vanduto,dar si cea pe care am cumparato in shimb,are tot acelasi sitem,momentan functioneaza normal,vedem pe viitor.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF