Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb ulei cutie+convertizor 722.6

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb ulei cutie+convertizor 722.6

    Cam asa spune documentatia,

    Downloadati fisierul Suseanu Florinel Si Ioana Sunt Bolnav De Dragoste NouaMuzica Org mp3.html de pe FileShare.ro
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

  • #2
    Rubrica

    Daca vi se pare util, propun adaugarea unei rubrici noi pentru fiecare model in care sa se poata posta documente utile.
    proiecte DIY...
    Last edited by cl600; 07-05-2010, 22:40 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by doktor4carz
      E deja topic... http://www.clubmercedes.ro/showthrea...hlight=manuale

      Procedura descrisa e valabila pentru cutiile produse dupa 1999. La cele automate cu 5 produse inainte de '99, se face schimb si la convertizor. Ca are shurub de golire.
      Corect, e valabil pt cele care nu au surub de golire la convertizor.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca w203 din 2005 (facelift) nu are buson la convertizor?

        Comment


        • #5
          Salutare!

          Resuscitez acest thread deoarece am nevoie de documentatia cu procedura postata de CL600 pentru inlocuirea uleiului la o cutie de viteze 722.6 si care din pacate nu mai este valabila...am incercat de cateva ori, dar ma redirectioneaza catre tot felul de melodii...
          In cazul meu, vinovatul este un ML W163 2.7 fabricat in 2002 serie WDC1631131A332022 la care as dori sa inlocuiesc si uleiul in cutia de transfer - nu sunt luminat in privinta cantitatii de ulei in cutia de transfer(banuiesc in acest caz folosesc tot ulei hidraulic 236.14).

          Operatiunea vreau sa o fac personal prin "metoda simpla", fara aparat, in garaj(pe canal), si vreau sa fie cat mai "completa" - sa includa si uleiul din convertorul de cuplu, radiator/termoflot .(cea mai economica in care spunea CL600 ca se pierde maxim 1L ulei)
          De asemenea doresc sa aflu daca pot folosi ulei FEBI cu caracteristica 236.14.

          Mentionez ca am citit de 2ori cap/coada threadul deschis de automaticul, am gasit ceva din aceasta procedura povestita de broscutza2001 la postul #1934...

          In prezent masina are 441.000km(posibil 500.000km reali), motorul functioneaza bine, cutia la rece (sub 0grade) parca are usoare intarzieri la schimbarea vitezei si uneori senzatia de patinare(2-3min dupa pornire la rece), cand se incalzeste functioneaza foarte fin si dispare senzatia de patinare- ...am verificat cu joja(dedicata) uleiul si arata foarte rau si de aceea vreau neaparat sa incep cu un schimb (cat mai total) de ulei + filtru. Masina o detin de aproximativ 5luni, a avut o groaza de defecte( clapete admisie, pierderi masisve motorina, bujii arse, termoflot pe duca, interior varza, diferite probleme electrice si altele de care nu imi mai aduc aminte acum(toate s-au rezolvat pana acum), dar si ceva calitati - motorul foarte ok, sasiu/caroserie nu prea are rugina, a fost revopsita total acum ceva timp si arata destul de frumos la exterior, si este autoutilitara(impozitul este mic raportat la cilindree). Acum am ajuns la capitolul uleiuri cutie viteze/transfer/grupuri.

          Va multumesc anticipat si daca aveti bunavointa, astept raspuns!
          Last edited by ciuciumingu; 03-13-2022, 08:30 AM.

          Comment


          • #6
            Salut...te pot ajuta cu un singur sfat, destul de important zic eu....Pune doar ulei MB original în cutie și nu Febi sau altceva...!!! Dacă e diferența asa mare de preț, poți folosi un filtru sau garniturile de la cutie pe Febi, dar uleiul sa fie neapărat pe origine!!! Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Multumesc Cristi pentru sfat si promptitudine! Original Mercedes sa fie !!
              Acum am alta dilema si anume: sunt 2 tipuri de ulei original Mercedes ... atasez si pozele cu cele 2 si mentionez ca intre cele 2tipuri de ulei este diferenta majora de pret...primul este 40-50lei/litru, cel de-al doilea este 100lei/litru...care e diferenta intre ele inafara de pret?
              WhatsApp Image 2022-03-13 at 13.21.38.jpg WhatsApp Image 2022-03-13 at 13.21.45.jpg

              Comment


              • #8
                Poate greșesc.. dar eu cred ca nu e nici o diferență!!! Atâta timp cât au aceeași norma 236.14 nu cred ca e diferența!!
                Ce cred eu ....primul, cel ieftin, e varianta mai noua de produs la un preț mai mic, iar cea de a doua, mai scumpa, la un preț mai mare!! Asa a fost și este și la uleiul de motor 229.52 care este prezent pe piața în 2 versiuni de bidon , cu preturi diferite...Dar repet, e doar părerea mea!!!
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Ok!
                  Cu tipul de ulei m-am convins - voi cumpara uleiul din prima poza(cel ieftin evident, masina nu mai e la prima tinerete si cred ca e suficient pentru 20-30mii km).
                  Acum intrebarea de baraj este: cat ulei sa cumpar? Imi ajung 10L pentru cutia viteze(schimb cat mai complet cu tot cu convertor cuplu si radiatoare) si cutia transfer(conform unor documentatii necesita 1,5L daca o fi corect)? Ar ramane 8,5L pentru cutia viteze...

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Am citit tot ce s-a scris.
                    Răspunsul meu vizează practica. Am efectuat doua schimburi ulei cutie (convertizor fără șurub golire).

                    Prima data, am folosit ulei Febi, conform norma MB. Schimbul s-a efectuat manual, clasic. Bineînțeles, în tot circuitul, a rămas ulei vechi convertizor.
                    Nu au existat probleme, pana la următorul schimb. Dar nici nr. kilometrii, deoarece nu circul decât pe vreme buna.

                    Al doilea schimb (4 ani, km putini), s-a făcut cu ulei Fuchs Titan atf 4134 norma MB. Schimbare cu aparat vaccum - service.
                    Pe viitor, voi folosi doar acest ulei.

                    Așadar, consider ca ambele variante sunt bune, dacă aveți o cutie fără probleme și dacă veți schimba uleiul la 60 k, sau 4 ani.

                    La fiecare schimb, obligatoriu sa înlocuiți filtru, garnitura, magnet, priza contact.

                    Cutia mea 722.6

                    Toate cele bune.

                    Comment


                    • #11
                      Salut si multumesc pentru raspuns!
                      Am totusi nevoie de procedura lui CL600, deoarece am multe neclaritati...

                      Comment


                      • #12
                        Uleiul Fuchs apare în catalogul Mercedes ca și compatibilitate după cel original, ptr grupsi cutie de transfer la Ml-u. Si din câte rețin, cel de cutie de transfer e identic cu cel de grup! Singura lui problema, era ca acum 2 ani nu se găsea în România la vânzare! Eu am cumpărat atunci din Germania .
                        Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Salut !
                          Parca totusi ziceau unii ca in cutia de transfer la ML se pune ulei hidraulic...
                          PS: a ajuns si uleiul
                          WhatsApp Image 2022-03-17 at 10.04.35.jpg WhatsApp Image 2022-03-17 at 10.04.36.jpg

                          Comment


                          • #14
                            Salutare din nou!
                            Am uitat sa precizez ca am fost la cineva cu tester saptamana trecuta (am avut ceva probleme cu ESP) si pe cutie nu a gasit nici o eroare...azi s-a blocat in viteza a 3-a (la o temperatura intermediara de functionare nici rece, nici cald motorul)- nici in sus nici in jos nu schimba(nici pe manual nu cupla)...am oprit, am repornit si si-a revenit; m-am mai plimbat vreo jumatate de ora prin oras si a fost ok;

                            De 5luni de cand detin masina (circula nevasta-mea zilnic), nu a facut probleme de genul - atat ce am specificat in prima postare de mai sus - la rece parca are o intarziere in schimbarea treptelor(si cand o face parca o face cu un mic shut/shoc) si mi-a dat senzatia de cateva ori ca patineaza.
                            La cald mi se pare ca functioneaza foarte bine!
                            Cutia este fara nici un fel de scurgere de ulei pe dedesubt, este perfect uscata.
                            Repet - uleiul verificat cu joja dedicata arata rau( negru).

                            "Rasfoind" forumul, spuneau colegii ca blocarea cutiei in treapta 2-a inseamna ceva problema electrica, iar blocarea in treapta 3-a problema hidraulica... daca e sa schimb uleiul, demontarea si curatarea blocului hidraulic este recomandata? Necesita neaparat adaptare dupa ?

                            E clar ca trebuie sa urgentez schimbul de ulei, dar m-ar ajuta mult ceva sfaturi legate de acest lucru - procedura de schimb mult asteptata si alte operatiuni auxiliare pe care sa le fac pentru buna functionare si prelungirea vietii cutiei
                            Last edited by ciuciumingu; 03-19-2022, 16:53 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Salut..un sfat...mergi și schimba uleiul din cutie...de preferat, ieri, dacă se poate!!
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF