Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Revizii ML 320

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La W163 motorizarea noastra (3.2) s-a pus numai cutie automata. Manuale s-au pus doar pe ML 230 benzina si ML 270 CDI Diesel, asa ca am automata. Tot ce ti-am zis am si facut (schimburile) si am si studiat temeinic masina asta...
    Filtrul mi l-a aratat pe webcam colegul forumist SECOZI din Alba Iulia, care detine acelasi motor. Doar ca el stia de un pret mai mare .E scump pentru ca intr-adevar e ceva mare, capsulat, nu doar o hartie..ca la aer....
    Daca tu schimbi filtrul poate ma ajuti cu detalile...
    Last edited by VLADD; 05-14-2009, 15:17 PM.

    Comment


    • #17
      Hmm,

      Oare lichidul ala din reductor de care zici tu nu e probabil ceea ce numesc americanii pe forumul lor lichidul de transmisie automata? Ca stiu ca ala e in cantitate mai mare si e altfel decat uleiul de cutie.



      General Tech - Changing Transmission Fluid in ML 320 - I'm changing the transmission fluid in my inlaws ML320. The guy at the dealer sold my father 8 liters of fluid. I told him to get 6qts, but the guy said 8 for the differential. I was planning on draining the pan, torque converter, and replacing the filter. I'm...
      Last edited by ovidiugrig; 05-14-2009, 15:27 PM.

      Comment


      • #18
        Filtru cica arata asa ca in imaginea de pe link-ul de mai jos.



        Si cica e plasat sub scaunul pasagerului din stanga spate. Pe forumul american un "meserias" a zis ca este accesibil din interiorul masinii. Sa vedem ce fac mecanicii mei maine.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ovidiugrig View Post
          Oare lichidul ala din reductor de care zici tu nu e probabil ceea ce numesc americanii pe forumul lor lichidul de transmisie automata? Ca stiu ca ala e in cantitate mai mare si e altfel decat uleiul de cutie.
          Lichidul din reductor e la fel cu cel din cutie, adica ATF (asta si inseamna = Automatic Transmission Fluid). Eu am folosit Castrol D3 ATF. Cantitatile ti le-am zis deja de 2 ori: 8 litri cutie, 2 litri reductor.
          Uleiul de cutie automata (ATF) difera de uleiul de cutie manuala...asta e alta poveste...
          Am citit link-urile date de tine, confuzia exista si in randul americanilor. Toti isi dau cu parerea aiurea. Daca ai observat Wolfgang a postat corect acolo (de altfel un tip bine pregatit, dupa informatiile lui mi-am modificat suspensia...).
          In mod clar, sa fii convins ca uleiul din transmisie (CV, reductor si diferentiale) TREBUIE schimbat periodic, nu ce bazaconii ziceau unii p-acolo, ca te tine o viata...De altfel daca te uiti pe reductor o sa vezi orificiile de DRAIN si FILL, adica scurgere si umplere. Daca nu se schimba uleiul nu se mai lasau orificiile astea si poansonate sa vada ochiu bine...
          Pentru cutie este tija de nivel, insa trebuie sa o cumperi, nu vine din fabrica. Arata in link-ul lui wolfgang asta...Cel mai sigur fa cum a facut mecanicul meu : masori cat ulei curge si completezi exact aceeasi cantitate....

          Comment


          • #20
            Si ei zic acolo si de schimbarea filtrului pentru lichidul de transmisie si de ceva magnet. Le-ai schimbat si pe alea?

            Comment


            • #21
              Originally posted by ovidiugrig View Post
              Si ei zic acolo si de schimbarea filtrului pentru lichidul de transmisie si de ceva magnet. Le-ai schimbat si pe alea?
              Daca ai fi citit mai atent ce-am scris mai sus ai fi vazut deja:

              Originally posted by vladruse View Post
              Vezi ca la cutie odata cu schimbul de ulei NEAPARAT sa-ti schimbe filtrul si garnitura de la baia de ulei a cutiei (vine odata cu filtrul , la pachet).
              L-am schimbat, binenteles, a costat 1 milion si ceva....Magnet se refera la pilitura de pe capacul cutiei, adica baia de ulei a cutiei. Aceasta baie e magnetizata cred, pe ea se strange toata pilitura din ambreiaj si frecarile acelor piese metalice, roti dintzate sau ce Dumnezeu or mai fi p-acolo. Mecanicul trebuie sa curete capacul si sa schimbe apoi garnitura....

              Citeste mai atent sa nu fiu nevoit sa scriu de doua ori. Sper sa fii multumit dupa service...

              Comment


              • #22
                Eu zic ca ar fi cazul sa te mai gandesti odata, daca la service ti-au zis sa bagi in diferential 80w90, iar in cutie 1,5 litrii!!! Cred ca ar fi mai bine sa mai intrebi si pe la alte service-uri ce sa schimbi, sa vezi si altii ce-ti spun, fara a le da tu indicatii. Lista cu ce-ti trebuie deja ti-a dat-o @Vlad, deci mai cauta, sa nu te trezesti cu vreo buba mai mare!

                Comment


                • #23
                  Informatiile care-i trebuie i le-am dat clare si complete. Trebuie sa se tina de mecanici sa faca treaba cum trebuie, asa cum am descris mai sus.

                  Comment


                  • #24
                    Trebuie sa recunosc ca intr-adevar sunt info despre ML pe threadul asta foarte importante. Sa traiesti Vlad. Mai ramane ca al nostru coleg sa se intereseze eventual care-s diferentialele, care-i reductorul si...cutia sigur stie care e.
                    Una peste alta spor la treaba si cum ziceau colegii mai intereseaza-te in mai multe locuri. Neamtu' care a facut masina ta zice: "mai bine masori de 3 ori si tai odata decat [invers]".
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Mersi domnu' Adi. Le identifica pe toate usor la prima privire sub masina suspendata pe elevator. Informatiile despre schimburile de ulei sint valabile pentru orice Mercedes automat, 4matic sau nu........

                      Comment


                      • #26
                        Inca ceva.....punem pariu ca 99% din cei fara 4x4 n-au schimbat niciodata uleiul in diferentialul spate ??

                        Comment


                        • #27
                          Putem pune pariu dar ne trebuie cineva care sa nu fie de-acord . Eu personal am schimbat la cobra. La C nu am schimbat ca se prezenta bine. Oricum mult nu mai trece pana sa-l schimb...astea 3 luni cat o sa dau la pedale vreau sa pun la punct c-ul.
                          Ca sa revenim cat de cat on topic am zis ce am zis pentru ca am avut impresia ca nu erau prea clare lucrurile pentru colegul nost.
                          Oricum apreciez cand un om se documenteaza si intreaba.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Mah oameni buni, aratati si voi un pic mai multa rabdare si toleranta. E prima oara cand merg la revizie cu masina asta. Rabdati un pic sa prind si eu ponturile si apoi vorbim de la egal la egal. Dar no, daca va face o placere deosebita sa vedeti un incepator pe langa voi simtiti-va bine, ce sa zic. Pana la urma n-am mai schimbat lichidul de transmisie. Ramane sa o fac la o data ulterioara.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ovidiugrig View Post
                              Mah oameni buni, aratati si voi un pic mai multa rabdare si toleranta. E prima oara cand merg la revizie cu masina asta. Rabdati un pic sa prind si eu ponturile si apoi vorbim de la egal la egal. Dar no, daca va face o placere deosebita sa vedeti un incepator pe langa voi simtiti-va bine, ce sa zic. Pana la urma n-am mai schimbat lichidul de transmisie. Ramane sa o fac la o data ulterioara.
                              Nu te-a certat nimeni, stai linistit.
                              Sa nu lasi prea mult uleiul neschimbat in transmisie, e pacat...

                              Comment


                              • #30
                                Salutare Vlad.

                                Deci, mi-au tinut baietii masina in service Vineri aproapte toata ziua. Oricum de pe la 11 pana la 6 seara. Cel mai mult s-au chinuit la schimbarea filtrului de benzina. Ca sa ajungi la el tre sa dai jos roata stanga spate precum si aparatoarea de plastic din aripa. Sub aparatoarea aia o sa vezi filtrul de benzina care e un cilindru de metal. Cand ai ajuns acolo cred ca stii ce ai de facut.

                                In rest mi-au schimbat filtrele si uleiul la motor, lichidul de frana (care pus pe tester indica rosu), placutele de frana si uleiul in diferentialele fata si spate. A ramas ca intr-o alta zi sa schimbam lichidul de transmise automata in cutie si diferentialul de mijloc, lichidul de directie asistata si lichidul de racire. Din ce-au vazut ei nimic din toate astea n-a fost schimbat pana acum. Patronul service-ului respectiv are o cunostinta la reprezentanta si a spus ca va cere detalii despre schimbarea lichidului de transmisie ca stie exact ce si cum tre sa faca. Vor sa faca o treaba buna si de asta nu s-au grabit saptamana trecuta. Sper ca o sa fie bine.

                                In rest ce m-a surprins e gradul destul de mare de coroziune din unele locuri de sub masina. Cred ca iernile pline de sare pe drumuri si-au spus cuvantul. Ma gandesc serios la o antifonare, mai ales ca beitii de la service-ul asta au un tinichigiu destul de bun. La tine cum stai cu chestia asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF