Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Revizii ML 320

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizii ML 320

    Salutare,

    Stie cineva ce inseamna reviziile A si B ca manualul de la ML-ul meu in germana si eu nu stiu o iota din limba aia.

    Si daca masina are deja ceva ani si ceva km se mai merita oare revizia facuta in reprezentanta sau mai degraba la un service mai prietenos cu buzunarul? Apropo, a facut cineva recent vreo revizie si ne poate spune un pret aproximativ?

    Orice alte informatii si ponturi despre reviziile la ML sunt binevenite.

    Merci.

  • #2
    Cum sa te poata ajuta cineva daca nu dai nici un detaliu despre masina? An fabricatie, model (w163/w164) , nr. kilometrii, etc. ???
    Daca a iesit din garantie revizia la reprezentanta e doar un moft costisitor si inutil.

    Comment


    • #3
      ML 320 benzina, 2001, 160.000 km

      Ok si diferenta intre reviziile A si B din manual? A-ul banuiesc ca e aia simpla in care schimb doar uleiul si filtrele, dar B-ul ce mai inseamna? Placute frana si mai ce?

      Cam la cat timp e bine de schimbat uleiul in cutie si diferentiale, lichidul de frana, lichidul de racire, lichidul de directie asistata, etc.?

      Comment


      • #4
        Ok, avem masini similare.
        Cartea de service nu o am, nu stiu ce scrie acolo.
        Parerea mea:
        Ulei motor la 15.000km
        Ulei cutie(+ filtru) si diferentiale la 80.000km
        Antigel la 2 ani
        Frana si servo se completeaza, dar daca n-au fost date afara demult, altele...

        Te astept cu o prezentare a masinii......poze, filmulete, povestioare etc.
        Bine ai venit in clubmercedes "fratioare" !

        Comment


        • #5
          Daca masina are 160,000 km, atat revizia a cat si B au fost sau ar fi trebuit efectuate de muuuuuuuult. Mai degraba e randul reviziei D sau E.... sau F. :-)
          Suna la orice reprezentanta sau scrie-le si iti vor spune in functie de km sau de ani, ce a trebuit si ce mai trebuie sa ii faci in materie de revizii.
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #6
            Vlad,

            Multe povestioare n-am ce sa spun. Am masina de vreo 8 luni in urma unui schimb destul de avantajos zic eu si sunt multumit de ea. N-am ce sa-i reprosez. Tata ma tot bate la cap ca are consum mare, da' si cand o calc nu stau la discutii cu alte marci de SUV-uri chiar noi fiind. Sunt sigur ca o sa avem ocazia sa mai vorbim noi despre problemele modelului astuia de ML. Azi sau maine o duc la service la revizie. Momentan astept sa-mi faca baietii o oferta de pret. Dupa aia o sa pot spune mai multe.

            Pianoso,

            Nu stiu ce masina ai tu, dar in cartea mea originala de ML nu exista decat 2 tipuri de revizii: A si B. Asa cum am mai spus B-ul pare a fi aia mai complexa in care se schimba placute de frana, ulei de cutie si diferentiale, bujii, samd. Dupa tine ce-ar trebui sa includa reviziile D si E? Ca din cate stiu asta are lant, n-are curea de distributie, deci nu vad despre ce ar mai putea fi vorba. Iar daca vorbim de alte piese gen pivoti, bucse, bielete, rulmenti, astea oricum se schimba doar daca mecanicul constata ca trebuie schimbate, corect?

            Comment


            • #7
              Ok, am primit lista de preturi pentru revizie.
              1. Ulei motor Mobil 1 5W30 (8 L) = 520 RON
              2. Filtru ulei MAN = 30 RON
              3. Filtru aer MAN = 40 RON
              4. Filtru polen = 120 RON
              5. Filtru benzina = 280 RON
              6. Ulei diferential 80W90 (2 L) = 60 RON
              7. Ulei cutie (1,5 L) = 70 RON
              8. Set placute frana fata = 450 RON
              9. Set placute frana spate = 450 RON
              10. Manopera = 190 RON

              Cum vi se pare?

              Comment


              • #8
                La Mercedes in general reviziile sunt de la A la H am impresia. In functie de vechime si numar de Km. Ce cuprinde fiecare depinde de masina. Colegul pianosso vorbea de indicativul ce-ti apare in bord. Desigur e posibil sa nu fie la fel la ML dar ma indoiesc. Mi se pare ciudat dupa atatia Km sa-ti mai apara service A.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  In bord nu apare nimic ca n-are computer de bord. Singurul afisaj digital e cel al cutiei de viteze care iti arata un singur caracter, respectiv in ce punct e cutia de viteze, atat. Maine aduc cartea si va scriu exact ce scrie si acolo despre revizii. Sper ca google translate sa nu dea rateuri prea mari din germana.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ovidiugrig View Post
                    Ok, am primit lista de preturi pentru revizie.
                    1. Ulei motor Mobil 1 5W30 (8 L) = 520 RON
                    2. Filtru ulei MAN = 30 RON
                    3. Filtru aer MAN = 40 RON
                    4. Filtru polen = 120 RON
                    5. Filtru benzina = 280 RON
                    6. Ulei diferential 80W90 (2 L) = 60 RON
                    7. Ulei cutie (1,5 L) = 70 RON
                    8. Set placute frana fata = 450 RON
                    9. Set placute frana spate = 450 RON
                    10. Manopera = 190 RON

                    Cum vi se pare?
                    Aproximativ la fel m-au costat si pe mine, sint bune preturile. nu stiu la placute ca nu le-am schimbat...

                    Comment


                    • #11
                      Vlad, nu ti se par mult 2 litri de ulei in diferential? Stiu ca e mare da parca e mult. Sau e cu tot cu o tura de spalat? Adica intra mai putin in cutie decat in dif?
                      La filtre mi se pare ok.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        Vlad, nu ti se par mult 2 litri de ulei in diferential? Stiu ca e mare da parca e mult. Sau e cu tot cu o tura de spalat? Adica intra mai putin in cutie decat in dif?
                        La filtre mi se pare ok.
                        Sint 2 litri pentru cele doua diferentiale (fata si spate) fiecare inghite cam 0.9- 1Litru. Diferentialul central este in aceeasi carcasa cu reductorul (cutia de transfer) care mai inghite cam 1-1,5 litri si in lista lui nu apare, desi scrie "ulei cutie 1.5 litri". Aici e greseala : in cutie intra vreo 7-8 litri, dar ies afara la schimb doar 4, asa ca mai trebuie pus pe lista...
                        Eu am schimbat uleiul si in reductor odata cu celelalte.
                        Lista corecta cu schimburile de ulei trebuie sa fie cam asa :
                        8L motor
                        4L cutie viteze ATF
                        2L reductor ATF
                        2L diferentiale fata+spate 80W90

                        Sper ca e destul de clar acum. Eu le-am schimbat pe toate de cum am luat masina si merge toata transmisia brici, ca-n prima zi.Schimba vitezele de te unge pe suflet...zici ca-i 7G-Tronic...

                        Domnu Ovidiu, dupa ce schimbi filtrul de benzina te rog sa-mi zici costul si unde se afla pozitionat...eu nu l-am schimbat inca, n-am simptome c-ar trebui....dar sint curios...

                        Comment


                        • #13
                          Pai nu ca mi-or precizat baietii ca nu intra tot uleiul ala in diferential si probabil nici in cutie, dar asa vine ambalat si tre sa-l platesti tot, ca nu poti plati 3 sferturi dintr-un bidon de 2 litri, corect?

                          Alte ponturi, referitor la ce-ar mai trebui verificat poate in afara de jocuri pe la roti?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ovidiugrig View Post
                            Alte ponturi, referitor la ce-ar mai trebui verificat poate in afara de jocuri pe la roti?
                            Eu zic sa schimbi si uleiul de servo si antigelul, daca iti respecti masina. Banuiesc ca lichidul de frana ti-l schimba automat odata cu placutele, oricum fa-i atenti....

                            Nu stiu daca te-ai lamurit, mai fac odata precizarea : cutia de transfer (reductorul) NU este aceeasi cu, cutia de viteze. Este pozitionata langa, e mai mica si patrata si inghite tot ulei de cutie de viteze, respectiv ATF (repet, aproape 2 litri). In nici un caz sa nu bagi in reductor ulei de diferential (80W90).
                            Pentru cutia de viteze iti trebuie 4 litri ulei ATF, desi capacitatea e de vreo 8 litri, ti-am zis...nu iese tot afara, mai ramane in convertizor jumate. Deci in total cumpara 6 litri ATF.
                            Vezi ca la cutie odata cu schimbul de ulei NEAPARAT sa-ti schimbe filtrul si garnitura de la baia de ulei a cutiei (vine odata cu filtrul , la pachet).
                            Last edited by VLADD; 05-14-2009, 15:01 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Ok, o sa le zic si de reductor. Nu stiu daca si tu ai cutie automata ca si mine, dar daca nu poate ca is un pic diferite chestiile pe-acolo.

                              O sa-i intreb si de filtrul de benzina. Ce mi-au zis a fost ca doar un depozit din Cluj are. Cica si la reprezentanta au sunat si n-aveau nici aia. Oricum tre sa fie destul de elaborat la pretul ala. Ca si pret e cat cel pentru motorina desi la benzina problemele nu sunt chiar atat de acute cu filtrarea ca la motorina. De fapt, am un prieten care a confirmat cu cei din reprezentanta ca la Laguna lui pe benzina pur si simplu nu are filtru de combustibil. Alea pe motorina au, dar alea pe benzina nu. Cred ca de aia ar trebui sa ne simtim mai speciali cu Merz-ul, nu?
                              Last edited by ovidiugrig; 05-14-2009, 15:09 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF