La un control la clapetele din admisie...am depistat ca acestea nu au mai functionat de foarte mult timp...desi eroare nu aveam nimic pe diagnoza!
Cum a trebuit sa desfac galeriile de admisie,pentru a verifica de ce nu functioneaza...am gasit galeriile,cred ca 30% pline cu funingine si ulei...era strat de 1 cm cred in ele...Clapetele se vedeau nemiscate...rezultand,clar nefunctionarea lor de muult timp...ciudat ca nu dadea eroare nimic...
Dupa ce am dat jos galeriile,am vazut ca in chiloase,in admisie,era la fel de multa mizerie....si neavand cum sa curat bine acolo,am hotarat sa dau chiuloasele jos pentru curatare....in acelasi timp,am schimbat si semeringuri supape si refacut etansarea supapelor..
Cum am vazut motorul jumate desfacut...masina avand 300000 km,am zis sa dau jos si motorul,sigur avand ceva uzura la segmenti....uzura prea mare nu am gasit la segmenti si cuzineti...cilindri fiind in stare perfecta...
Am bagat set de segmenti si cuzineti noi,pe Original
Schimbat distributie completa si intinzator...
Uite asa m-am ales cu motor recondtionat,din cauza la niste clapete....nu puteam sa las mizeria aia acolo si sa schimb doar tijele la clapete...care erau uzate...
Toata operatia a decurs normal,dar clapetele,pare tot sa nu functioneze...nu se vad ca se misca...
Cine poate sa ma indrume cum pot sa-mi dau seama ca sunt functionale?
Masina se comporta sa zic normal......nu scoate fum deloc...
Din cate stiu,cand nu functioneaza clapetele,scoate fum in acceleratie....
Si am mai depistat ceva interesant: se pare ca Mercedes,a uitat sa puna senzor de presiune la ulei pe acest motor!!
Are decat de temperatura si nivel ulei...ciudat zic eu....in caz de apar probleme cu presiunea la ulei....habar nu ai...te trezesti cu motorul blocat...
Cum a trebuit sa desfac galeriile de admisie,pentru a verifica de ce nu functioneaza...am gasit galeriile,cred ca 30% pline cu funingine si ulei...era strat de 1 cm cred in ele...Clapetele se vedeau nemiscate...rezultand,clar nefunctionarea lor de muult timp...ciudat ca nu dadea eroare nimic...
Dupa ce am dat jos galeriile,am vazut ca in chiloase,in admisie,era la fel de multa mizerie....si neavand cum sa curat bine acolo,am hotarat sa dau chiuloasele jos pentru curatare....in acelasi timp,am schimbat si semeringuri supape si refacut etansarea supapelor..
Cum am vazut motorul jumate desfacut...masina avand 300000 km,am zis sa dau jos si motorul,sigur avand ceva uzura la segmenti....uzura prea mare nu am gasit la segmenti si cuzineti...cilindri fiind in stare perfecta...
Am bagat set de segmenti si cuzineti noi,pe Original
Schimbat distributie completa si intinzator...
Uite asa m-am ales cu motor recondtionat,din cauza la niste clapete....nu puteam sa las mizeria aia acolo si sa schimb doar tijele la clapete...care erau uzate...
Toata operatia a decurs normal,dar clapetele,pare tot sa nu functioneze...nu se vad ca se misca...
Cine poate sa ma indrume cum pot sa-mi dau seama ca sunt functionale?
Masina se comporta sa zic normal......nu scoate fum deloc...
Din cate stiu,cand nu functioneaza clapetele,scoate fum in acceleratie....
Si am mai depistat ceva interesant: se pare ca Mercedes,a uitat sa puna senzor de presiune la ulei pe acest motor!!
Are decat de temperatura si nivel ulei...ciudat zic eu....in caz de apar probleme cu presiunea la ulei....habar nu ai...te trezesti cu motorul blocat...
Comment