Salutari.
Recent am avut probleme cu chiuloasa si am schimbat-o.
Toate bune si frumoase dupa cateva zile de munca, am montat totul la loc, etc.
Inainte sa crape chiuloasa imi pisha pompa de inalte pe la un singur cap (CN8 scrie pe ea si e fara mufa),
asa ca inainte sa o montez la loc am schimbat garniturile.
Si nu e prima oara cand am schimbat garnituri.
O montez si dau la automat ........... si nema. Si tot am dat si nimic.
Cu conductele desfacute spre injectoare nimic motorina.
De la rezervor trag cu gura si vine motorina.
Din filtru trag cu gura si vine motorina.
Am desfacut conducta de pe pompa de inalte si cand dadeam la automat nu iesea nimic.
Am scos furtunul care vine de pe pompa aia mica de joase si de acolo iese motorina lejer.
Am probat alta pompa de inalte si nimic ... nema motorina sa iasa din ea.
M-am blo0ocat.
Daca s-a mai intalnit cineva cu o chestie de genul ...?
Multumesc frumos.
Recent am avut probleme cu chiuloasa si am schimbat-o.
Toate bune si frumoase dupa cateva zile de munca, am montat totul la loc, etc.
Inainte sa crape chiuloasa imi pisha pompa de inalte pe la un singur cap (CN8 scrie pe ea si e fara mufa),
asa ca inainte sa o montez la loc am schimbat garniturile.
Si nu e prima oara cand am schimbat garnituri.
O montez si dau la automat ........... si nema. Si tot am dat si nimic.
Cu conductele desfacute spre injectoare nimic motorina.
De la rezervor trag cu gura si vine motorina.
Din filtru trag cu gura si vine motorina.
Am desfacut conducta de pe pompa de inalte si cand dadeam la automat nu iesea nimic.
Am scos furtunul care vine de pe pompa aia mica de joase si de acolo iese motorina lejer.
Am probat alta pompa de inalte si nimic ... nema motorina sa iasa din ea.
M-am blo0ocat.
Daca s-a mai intalnit cineva cu o chestie de genul ...?
Multumesc frumos.
Comment