Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ml 270 CDI w163 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ml 270 CDI w163 2002

    1- ami este aprins becul Bas Esp



    2- masina nu se accelerează in - D - mai mult de 2500 de ture si in Manual merge maxim pana in 3000 de ture



    3 - si caut ornamentul de plastic de lângă luneta exterior pe partea stânga

  • #2
    Se pare ca masina nu are mari probleme atat timp cat limiteaza motorul pana nu rezolvi problema de la frane.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Si este normal sa meargă pana la 2500 de ture si maxim o viteza de 140 km/h

      Comment


      • #4
        Salutare,

        Cum a spus colegul cl600, rezolvă întâi problema ''BAS ESP''!
        Dacă este limitarea din soft din cauza problemei nr. 1, problema nr. 2 o să dispară după rezolvarea nr. 1!

        O seară bună!
        Regulament general Club Mercedes.

        Comment


        • #5
          La punctul 2 poate sa fie senzorul de MAF sau EGR-ul.
          Oricum eu m-as duce la un tester prima data.

          Comment


          • #6
            Salut,
            Pentru BAS/ESP intai incearca se resetezi (volan stanga maxim, dreapta maxim si apoi mergi drept cam 100m pe asfalt, opresti si repornesti). Daca martorul se stinge si reapare in mers, sigur ai probleme la directie ( unghi de fuga). Daca se reaprinde cam in momentul franarii ( frana mai brusca) schimba periile colectoare de la motorasul pompei ABS.
            Cu limitarea turatiei... sunt multe: MAF, EGR, valva vacuumatica turbo si mai grav e motorasul de la aeropaleti de la galeria de admisie (eroare M55)...

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF