Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme transmisie ML 300 W164

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme transmisie ML 300 W164

    De vreo 6 luni de zile am sesizat o problema, legata probabil de transmisie.
    Masina este un ML 300 W164 facelift din 2011.

    E vorba de un tremurat, masina parca merge in hopuri sau valuri.
    Fenomenul apare doar la accelerari relativ usoare, si se simte la viteze cuprinse intre 40-60 km/h. La o acceleratie usoara si constanta se simte un tremurat destul de tare in transmisie. Daca accelerez mai tare sau daca iau piciorul de pe acceleratie, tremuratul dispare.
    In ultima perioada fenomenul s-a accentuat, si cei de la service au spus ca apare in mai multe trepte de viteza - 3,4,5 si chiar 6.

    Masina are reviziile la zi, acum vreo 10000 km i-am facut schimbul de ulei la cutie si diferentiale. Schimburile au fost facute la Tiriac Auto, masina fiind in garantie.

    Prima data am sesizat fenomenul prin noiembrie. Cei de la Tiriac Auto au zis ca nu au gasit nici o eroare, si ca au resetat parametrii cutiei de viteze si ai motorului, si au facut resoftare cu ultimile versiuni de soft disponibile. Au zis sa revin daca fenomenul nu dispare.
    Interesant e ca pe timpul iernii nu s-a mai manifestat decat mult mai putin, insa cum a venit caldura a reinceput, chiar mai tare ca la inceput.

    Acum 2 zile am mers din nou la Tiriac Auto si au spus ca tot nu apare nici o eroare la cutie sau motor. Au fost cu masina in teste si cu aparatul de diagnoza conectat, dar tot nu au gasit nimic in neregula.
    In final mi-au zis ca trebuie schimbat convertizorul de cuplu. Le-am zis ca sa-l schimbe, daca e stricat.
    Din pacate l-au schimbat si masina tremura la fel. Masina e la ei, nu am luat-o, insa se pare ca oamenii nu mai au nici o idee

    Au spus ca au verificat alunecarile precum si alti parametri ai cutiei si ca au valori normale.

    Vreo idee ce ar putea fi?
    Ce defectiuni pot fi la cutie care sa faca masina sa mearga in valuri si sa nu apara totusi pe tester?
    Last edited by paul_p; 07-31-2014, 18:56 PM.

  • #2
    Cei de la service au reusit sa faca masina sa tremure? Adica au simtit si ei tremuratul?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Defectul l-au reprodus si cei din service, ba chiar ei mi-au spus ca se simte in mai multe multe trepte de viteza, nu doar la 40-60 km/h.

      Intre 40 si 60, cu acceleratie relativ usoara, tremuratul se simte bine. Trebuie dozata acceleratia, ca se parte ca se manifesta numai la anumite valori de cuplu. Daca accelerez mai tare sau mai putin, tremuratul dispare.

      Uitasem, tremuratul nu se simte cu masina rece, adica in primele cateva minute de la pornirea de pe loc. Probabil de aceea nici asta iarna nu a fost asa de evident.

      Comment


      • #4
        De multe ori, acest simptom ( daca toate softurile sunt la zi si masina circula cu mai mult de 20 litri motorina 90% din timp ), se rezolva cu schimbatul stilului de condus.

        Am facut prin topicul rezervat cutiilor automate, un fel de poezie despre folosirea pedalei de acceleratie.

        Aberand in continuare, poti incerca un condus clar, ferm, german (exact), ceva de genul apasarii dintr-odata 20% pedala ( de exemplu) si lasata masina sa isi arate talentele fara sa mai misti piciorul. Daca nu iti ajunge 20%, atunci te duci direct la 40% (sub nici o forma 21, 22, 23.....) si daca ti se pare prea tare iei de tot piciorul de pe acc (0%) si revi ferm la 30% ( sa zicem...).

        Ai sa descoperi cum Mercedes nu te va brusca nici cand pui ferm piciorul nici cand il retragi brusc ( de, ...Mercedes!).

        Ai sa mai descoperi cum, de exemplu daca ai volanul virat sau tocmai ai sarit peste un bumper si tu stai nemiscat pe pedala, masina va incepe sa traga mult mai bine imediat cum pui volanul drept sau cand masina nu mai balanseaza dupa bumper.


        Acum, sigur ca nu e normal comportamentul descris de tine, insa modelul tau este suficient de evoluat sa te cucereasca cu ce poate sa faca decat sa te preocupe ce nu poate da faca.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Unde se poate, conduc extrem de sportiv, nu menajez acceleratia

          Din pacate, tremuratul se manifesta cel mai enervant fix in conditiile de mers in coloana: viteza 40-60 km/h, acceleratie moderata, franare, iarasi acceleratie moderata.

          In ultima perioada (2-3 luni) tremuratul s-a accentuat vizibil. Initial trebuia sa fii atent ca sa-l sesizezi, acum aproape ca zdruncina toata masina.

          Comment


          • #6
            Partea proasta e ca masina mai are garantie doar pana pe 11 august, iar eu pe 6 trebuie sa plec in concediu.

            Comment


            • #7
              Polologhia mea se refera la mersul normal, sportiv toata lumea merge asa.

              Eu nu stiu ce are masina ta, insa ceva de genul asta, un tremurat discret in zona acceleratiei constante am intalnit destul de des la modelul asta.

              Eu dau vina pe motor, astfel incearca sa afli daca mai face in urmatoarele conditii:

              Software la zi, injectoare, egr, etc fara probleme, motorina multa si buna, condus ferm ( fara reduceri/cresteri progresive).

              Power tuning, Power box - exclus, sper.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Toate verificarile le-am facut la reprezentanta. Au instalat cele mai noi versiuni de software. Banuiesc ca au verificat tot ce trebuie verificat, gen injectoare, egr, samd.

                Motorina are destula. Dar ce influenta ar putea avea daca am mai putin de 20l? Ca se poate intampla ca la drum lung sa golesti rezervorul.

                Nu am nici un fel de tuning pe masina.

                Nu inteleg ce vrei sa spui prin condus ferm. Accelerez atat cat imi permite traficul. Daca e trafic nu am cum apasa ferm pe pedala, ca as intra in cel din fata

                Am luat masina pana marti. Marti o duc din nou, ca au zis ca vine un specialist (de la Mercedes Romania parca) care se va uita si el la masina.

                Dupa schimbarea convertizorului de cuplu parca nu mai tremura atat de tare, dar tremura in continuare. Insa nu sunt sigur, poate fi si o chestie subiectiva.

                Analizand din nou simtomele, se pare ca tremuratul apare la o turatie intre 1500-1800rpm, la o anumita valoare a cuplului, in vitezele 3-6. De viteze nu sunt sigur, asa mi-au zis cei din service. Eu am sesizat ca face cel mai tare intre 40-60km/h, insa mai sunt cateva intervale de viteza in care parca se simte ceva, dar mult mai slab.

                Zic ca depinde de cuplu pentru ca la coborare nu face niciodata. In schimb la o urcare usoara face mult mai des si mai evident. Probabil ca la urcare e mai usor de atins si pastrat valoare de cuplu la care se manifesta tremuratul.
                Last edited by paul_p; 08-02-2014, 12:09 PM.

                Comment


                • #9
                  Cei la Tiriac au chemat un specialist de la Mercedes ca sa analizeze defectul masinii mele.
                  Din pacate specialistul nu a ajuns la nici o concluzie deocamdata. Totul e perfect, nu este nici o eroare, dar masina tremura in continuare.
                  A pus alte cauciucuri pe masina, a pus niste distantiere la cutia de transfer ca sa o ridice 1 cm. Aiureli. N-a gasit problema. Pana si mie, un nespecialist, imi era clar ca defectul nu e de la trenul de rulare. Dupa aceea a plecat in proba cu masina. Dar tot nu a gasit nimic

                  Am luat masina asa cum e pentru ca am un drum mai lung de facut in urmatoarele zile. Urmeaza sa o analizeze din nou peste o saptamana, atunci cand ma intorc.

                  Au consemnat defectul intr-o fisa, pentru ca pana ma intorc masina iese din garantie.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Te rog sa ne tii la curent cu problema ta.Spun asta pt ca defectul tau este identic cu al meu, dar s-a rezolvat o data cu schimbarea convertizorului, acum vreo 4 ani.Exact la 40-60 la ora, exact in sarcina mica la mers constant, parca treceam peste acele"bumpere" de pe asfalt.
                    Vali

                    Comment


                    • #11
                      Imi cer scuze ca-mi dau si eu cu parerea insa am patit ceve de genul asta.....insa la camionul meu un Volvo. Ideea este ca in jurul vitezei de 100 - 105 km/ora si nu numai aveam vibratii destul de puternice care dispareau daca incetineam sau daca ridicam piciorul de pe accelaratie, in fine. Da cu presupusul, cruci cardanice/nu, ambreiaj/nu, cauciucuri/nu.....nimeni nu-si dadea seama.....pina am primit un mesaj in bordul masinii precum ca injectorul 5 este dus. Precizez ca de la inceputul acestei probleme si pina la afisarea mesajului pe display a trecut peste o saptamina, curios dar asta a fost. Sper sa-ti fie de folos patania mea.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am sesizat problema asta de mai bine de 10 luni, si inca nu am nici o eroare. Nici la cutie si nici la motor.
                        La mine tremuratul nu se manifesta niciodata cu motorul rece, ci doar dupa ce se incalzeste.

                        Pe 29 august le duc din nou masina la Tiriac auto ca sa continue verificarile.

                        Comment


                        • #13
                          M-au sunat azi ca lucrarea s-a amanat pana pe 2 septembrie, ca abia atunci vine cineva pe nume Niki Munteanu de la Mercedes Bucuresti, ca sa vada masina.

                          Comment


                          • #14
                            Le-am dus masina de ieri. Azi la 17 mi-au spus ca au schimbat ceva pe la blocul hidraulic.
                            Insa nu mi-au zis clar daca mai tremura sau nu. A ramas sa mai faca maine niste probe de drum.

                            Comment


                            • #15
                              Eu eram la Linz, nu stiu germana, dar atat am inteles ca si la mine ca nu a dat nici o eroare.In schimb s-a dat un tip schiop cu ea prin curte, din tot ce a vorbit am inteles prin traducator ca este convertizorul.Dupa 2 zile mi-a dat-o ca noua.Nici la mine nu facea decat la cald, insa problema a devenit rapid vizibila, in 2-3 saptamani.
                              Vali

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF