Salutare ,
Am un MLW164 an 2007 , Model SUA , 320CDI , si de cand am luat-o am o mare problema cu ea , si anume nu imi indica bine nivelul motorinei ( de 5 ori am ramas fara , blocand tot traficul , deja este foarte frustrant ) . In urma unei diagnoze am ajuns la concluzia ca trebuie schimbata sonda litrometrica pe partea dreapta .... Cum am ajuns la concluzia asta ??? Simplu... am inregistrat valorile sondelor de pe tester , dupa o plimbare de 100 de km aprox , la test sonda din stanga si-a modificat valoarea iar cea dp dreapta a ramas la fel ....
Dupa ce am schimbat-o pe partea dreapta , acul motorinei coboara ce-i drept mai jos fata de cum cobora inainte , insa cand ajunge in jur de 1/4 din rezervor raman fara , cateodata nu ajunge nici acolo si tot raman .
Ma gandesc acum ca nu cred ca sunt sondele , exista vreo pompa care face egalizarea in rezevoare , ori face vid rezervorul ...ca altfel nu imi explic .... inca o chestie ciudata este faptul ca imi ia in jur de 20-30 min sa ii fac plinul deoarece urca motorina foarte repede sus si bolboroseste .....
LA TOTI ''MESERIASI'' LA CARE AM FOST , RASPUNSUL A FOST UNUL : SCHIMBA AMBELE POMPE CU SONDE CU TOT!!!
Ceva idei , s-a mai confruntat cineva cu asta pana acum ????
Mii de multumiri .....
Am un MLW164 an 2007 , Model SUA , 320CDI , si de cand am luat-o am o mare problema cu ea , si anume nu imi indica bine nivelul motorinei ( de 5 ori am ramas fara , blocand tot traficul , deja este foarte frustrant ) . In urma unei diagnoze am ajuns la concluzia ca trebuie schimbata sonda litrometrica pe partea dreapta .... Cum am ajuns la concluzia asta ??? Simplu... am inregistrat valorile sondelor de pe tester , dupa o plimbare de 100 de km aprox , la test sonda din stanga si-a modificat valoarea iar cea dp dreapta a ramas la fel ....
Dupa ce am schimbat-o pe partea dreapta , acul motorinei coboara ce-i drept mai jos fata de cum cobora inainte , insa cand ajunge in jur de 1/4 din rezervor raman fara , cateodata nu ajunge nici acolo si tot raman .
Ma gandesc acum ca nu cred ca sunt sondele , exista vreo pompa care face egalizarea in rezevoare , ori face vid rezervorul ...ca altfel nu imi explic .... inca o chestie ciudata este faptul ca imi ia in jur de 20-30 min sa ii fac plinul deoarece urca motorina foarte repede sus si bolboroseste .....
LA TOTI ''MESERIASI'' LA CARE AM FOST , RASPUNSUL A FOST UNUL : SCHIMBA AMBELE POMPE CU SONDE CU TOT!!!
Ceva idei , s-a mai confruntat cineva cu asta pana acum ????
Mii de multumiri .....
Comment