Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

O Mega Problema !!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Mega Problema !!!!!

    Buna seara,scriu acest post deoarece am o Mega proglema si sincer nu mai stiu cum sa-i dau de capat ! Despre ce este vorba :
    Am un ml320 w163,an 99...si are 2 mari probleme
    1.Motorul merge intrerupt cand e pe P dar si in D,turometrul oscileaza,uneori accelerez la plecarea de pe loc dar motorul nu se tureaza,ca si cum ceva il sugruma,sau daca se tureaza pleaca foarte foarte incet.Am pus astazi testerul (star) si ca si erroare scrie ca pe pistonul 4,5,6 nu exista scanteie.am scos bujiile,scanteie dau,bobinele functioneaza .am schimbat sonda lambda deoarece dadea un semnal imperfect,dar nici o schimbare in ceea ce priveste mersul sacadat al motorului si miroase si a benzina nearsa sub capota si la toba.

    2.In perioada in care motorul mergea sa spunem ok,acceleram,schimba treptele uneori prea tarziu,alte ori prea repede sau uneori tura in gol si pe urma schimba.Multi au spus ca ar fi convertizorul dar...nu stiu ce sa cred,maine urmeaza sa dea jos cutia si sa-mi faca constatare la convertizor dar pana atunci astept unele pareri de la voi,care este posibil sa fi avut aceste 2 probleme si sa le fi dat de capat.

    Va multumesc pentru timpul acordat si pentru ajutorul care este posibil sa-l primesc aici

  • #2
    1. Verifica furtunele de la epuratoarele de ulei sa nu fie infundate/sparte/sarite. Desfa cele doua capace de la culbutori si curata bine ce gasesti pe acolo. Trebuie sa comanzi garniturile de la capace inainte, sa ai ce pune la loc. E o problema destul de comuna la motoarele astea...

    2. Probabil convertizorul, dar acum nici cutia nu-ti va merge cum trebuie. Rezolva cu motorul mai intai.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      In ce priveste bujiile. Cand au fost scimbate? Sau poate fisele sa fure curent. Sonda lambda daca nu este originala... nu face servici. Bujiile trebuie sa fie ale masinii, nu ceva ce sar potrivi, ca nu-ti merge motorul bine. Mirosul de benzina de sub capota... uitete atent sa nu ai si vre-un furtun care musteste. Asta este parerea mea in ce priveste motorul. Problema cutiei, nu stiu mai nimic.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Sfatul meu este sa verifici egr-ul.
        Teava se infunda si este de multe ori cauza pt relanti neregulat.

        md

        Comment


        • #5
          Originally posted by gotca View Post
          Sfatul meu este sa verifici egr-ul.
          Teava se infunda si este de multe ori cauza pt relanti neregulat.

          md
          In cazul acesta nu poate fi vorba de egr pentru ca este vorba de un motor aspirat pe benzina.
          *Smart Fortwo 451 Passion
          *w123 230CE
          *w211 E270 cdi Avantgarde
          *w203 c220 cdi Avantgarde
          *w215 CL55 AMG
          *w202 C180 Esprit
          *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
          *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
          *w201 190E 2.0
          *w123 langversion pullman

          Comment


          • #6
            Originally posted by danger0su View Post
            In cazul acesta nu poate fi vorba de egr pentru ca este vorba de un motor aspirat pe benzina.
            Multumim dl inginer!

            @OP
            se curata nr.35

            5 A 112 140 00 60 VALVE, EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE
            11 A 117 078 02 81 HOSE
            17 A 117 997 09 82 HOSE100 MM
            20 A 117 078 05 81 HOSE
            23 A 112 142 02 80 GASKET, EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE TO CYLINDER HEAD
            29 N 910143 3008005 SCREW, EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE TO CYLINDER HEAD M 8X40
            35 A 112 140 01 08 EXHAUST LINE, EXHAUST GAS RECIRCULATION LINE
            41 A 000 990 73 67 SEAL CONE, PIPE LINE TO EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE
            47 A 000 990 68 54 NUT, PIPE LINE TO EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE
            53 A 112 141 21 80 GASKET, EXHAUST GAS RECIRCULATION LINE TO INTAKE MANIFOLD
            59 N 910143 3006001 SCREW, EXHAUST GAS RECIRCULATION LINE TO INTAKE MANIFOLD
            Attached Files
            Last edited by Zeus; 06-13-2013, 14:38 PM.

            Comment


            • #7
              Sper ca asta se vede mai bine...
              Attached Files
              Last edited by Zeus; 06-13-2013, 14:37 PM. Reason: Majuscula!

              Comment


              • #8
                Se inchide, initiatorul mai are un topic pe aceeasi tema.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF