Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ML320 w164 inlocuire amortizor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML320 w164 inlocuire amortizor

    Salut.
    Masina este din 2007 cu suspensii pneumatice. Masina nu sta foarte bine in curbe (parca ii fuge spatele), am fost la reprezentanta si acolo s-a observat ca un amortizor de pe spate este plin de ulei si mi s-a recomandat sa-l schimb.

    Cand se schimba un amortizor trebuie schimbat si celalalt de pe aceeasi axa?
    (adica in cazul meu trebuie sa schimb amandoua amortizoare de pe puntea spate?)

    Multumesc.

  • #2
    Nu detin ML in mod normal amortizoarele se schimba amandoua odata.

    Comment


    • #3
      Mda, si eu le-as schimba amandoua fara sa mai intreb, numai ca un amortizor nou costa 2.800 RON si ma gandeam ca au ceva tehnologie care permite sa se schimbe numai unul.
      Last edited by Zeus; 03-20-2013, 08:32 AM. Reason: Majuscula!

      Comment


      • #4
        Salut, eu le-am schimbat pe amandoua la GL320 pe spate (doar unul avea uleiul curs) si am ramas cu unul OK, in sensul ca nu a curs uleiul din el. Masina este tot din 2007 si nu stiu daca au fost schimbate vreodata, deci ar fi de varsta cu a ta.

        Amortizorul este cu ADS (suspensie reglabila, cel cu inca un tub aditional mai mic si legat electric pentru ajustarea damping-ului), nu stiu daca este compatibil cu ML-ul.

        Comment


        • #5
          sigxcpu , cred ca si al meu este cu ADS, dar o sa ma documentez maine. Cu amortizoarele pe fata nu ai avut probleme? la cati km le-ai schimbat pe spate?

          si inca o intrebare (off-topic): la pernele de aer am observat ca se depune pe cilindrul de metal (intre metal si cauciuc) murdarie, care cu timpul se intareste si formeaza un inel in jurul cilindrului de metal si acolo se vede ca, cauciucul incepe sa se deterioreze...... se poate face ceva in acest caz? ca mai mult ca sigur ma indrept si catre schimbarea pernelor.

          Multumesc!

          Comment


          • #6
            Pe spate se strica pentru ca nu au protectie la praf. Pe fata, capul telescopului este infipt in perna. Cele de pe spate au fost schimbate la 140000.

            Daca vrei, fa-mi o oferta si ti-l dau pe cel de-l tin acum de rezerva, ca sa schimbi doar unul.

            Pernele le schimbi cand explodeaza sau se crapa si pierd aer (merge compresorul des, iti apare eroare in bord etc.)

            Comment


            • #7
              Salut....normal e de recomandat sa se schimbe amandoua...si sigur ai si tu ADS pe masina....deci telesxopul e cum il descria colegul de mai sus....pe fata se pot schimba si pernele separat....daca telescoapele sunt ok.....compresoruk se poate si el repara. Va zic lucrurile astea ca ma ocup de aproape 3 ani de tot ce inseamna pneumatica...Audi..Mercedes...BMW...Bentley...VW.. .Porsche....etc....daca aveti probleme va stau la dispozitie....cu reparatii...sau cu piese...in cazul de fata aproximativ orice perne...blocuri de valve....pompe abc...comp aer....etc...toate sunt noi...garantie 1 an. Informatii mai multela 0747368356. Ovidiu Copil

              Comment


              • #8
                Salut. Scuze ca nu am revenit cu detalii, o sa schimb amandoua telescoapele pe spate si o sa pun noi. Multumesc pt. sfaturi.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF