Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

PROBLEME ml320 w163.Am o mare problema,va rog sa ma ajutati

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    problema geamuri

    Am un ml 320 din 2001, si nu mai ia comenzile de la geamuri. Am ramas cu ele aproape deschise. A mai patit cineva asa cv? App...si la mn are simtomele ca la tine, ai reparat-o? Ce a fost? Multumesc!

    Comment


    • #17
      Salut baieti
      Am un ml 320 benzina din 99 cutie automata
      Nu merg luminile de mers inapoi
      Am verificat sigurantele si nimic
      Stie cineva unde se afla comutatorul de aprindere lumini?
      Multumesc

      Comment


      • #18
        Comutatorul pe care il cauti se gaseste in ESM. Dar nui comutatator este un senzor la calculator. Cu raspunsul asta ai 80%din reparatie. Nu mai ramine decit sa le gasesti.

        Apropo, in caz ca ESM este perfect problema o gasesti la SAM.

        Comanda pleaca de la maneta ESM in ecu dupa care transmite comanda in semnal soft pe CAN si ajunge la SAM/EAM si de aici pleaca curent prin fire direct la becurle de mansarier. Simplu..... nu?
        Poti rezolva si singur dar ai nevoie de tester profesional DAS.

        Marea problema este ca Ml din 99 se afla cu 30 de ani lumina fata de Dacia Duster de azi, iar Dusteru se repara foarte usor in orice circiuma, am vazut asta.
        Vestea buna la ml-ul tau este ca gasesti piese pe toate gardurile la dezmembrari, iar preturile sint de 10 ori mai ieftine decit la dacie. Asa ca masina saracului tot mercedes ramine. Mie unul asa mi se pare.

        Originally posted by paulross View Post
        Salut baieti
        Am un ml 320 benzina din 99 cutie automata
        Nu merg luminile de mers inapoi
        Am verificat sigurantele si nimic
        Stie cineva unde se afla comutatorul de aprindere lumini?
        Multumesc

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru raspuns

          Comment


          • #20
            Originally posted by costan.georgian View Post
            buna ziua,detin un mercedes ml 320 (w163) din 2001,si am urmatoarea problema:
            cand pornesc motorul si vreau sa plec mai agresiv ,apasand mai brusc acceleratia,motoru incepe sa tremure,si da semne sa se opreasca,si se aude un fel de rateu la toba.
            mentionez ca am schimbat DEBITMETRU DE AER,FILTRUL DE BENZINA,SI POMPA DE BENZINA DIN REZERVOR,cele schimbate fiind NOI nu second hand,si masina aceiasi problema o are.sincer nu mai stiu ce sa fac asa ca apelez la voi sa ma ajutati daca stiti care ar fi problema

            Am uitat sa spun,am incercat sa schimb pe sport + d- fiindca am crezut ca e o problema pe la cutie si la fel face.uneori cand opresc la semafoare sau in alte parti incepe sa tremure tare ca si cum nu s-ar alimenta si chiar se si opreste.va rog din suflet ajutatima ca sunt disperat
            .
            Verifica si bobinele, asa pateam si eu. Mergea impastiat, dadea rateuri.
            Ford- 1937 (nerestaurat)
            Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
            Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
            W126 - '87, 500SEL
            W126 - '88, 300SEL
            Simson 425 s - '57

            Comment


            • #21
              Salutare !
              Readuc la viata acest topic cu o problema care imi da putine batai de cap: am un ML w163 din 2002(facelift) si de ceva timp am observat ca nu se mai aprind lampile de mers inapoi...sunt convins ca le-am vazut functionale la un moment dat.
              Ce am incercat pana acum:

              -am verificat becurile de mers inapoi si siguranta 16 din compartimentul motor - sunt ok;

              -am schimbat selectorul de viteze cu altele doua din dezmembrari - cu nici unul nu functioneaza lampile;

              -am masurat tensiunea pe pinul 9 sau 10 din mufa care intra in selector (nu mai stiu sigur care din ei) cel care vine de la panoul de sigurante si apare tensiune 12v;

              -am masurat continuitatea pana la lampile spate de la pinul 9 sau 10 din mufa care intra in selector (nu mai stiu sigur care din ei) cel care duce spre lampile spate si e ok;

              -am unit cei doi pini (cel care vine din panoul de sigurante si cel care merge spre lampile spate respectiv pinii 9 si 10) si lampile se aprind;

              -am demontat calculatorul cutiei de viteze si este perfect uscat, fara infiltratii de nici un fel (ulei etc.) mufele care intra in calculator la fel;

              Mentionez ca masina functioneaza normal, pe display-ul mic din bord apar vitezele selectate corect(PRND), cutia schimba bine...

              Pe tester (BOSCH) spunea ceva de selector defect... sunt in ceata deoarece am pus 2 selectoare din dezmembrari si cu nici unul nu functioneaza lampile - de aici si nedumerirea... sa fi fost ambele selectoare defecte? sau sa mai existe ceva defect?
              Last edited by ciuciumingu; 08-16-2022, 19:38 PM.

              Comment


              • #22
                Problema rezolvata! priza carligului(aftermarket priza) era legata gresit de proprietarul anterior ...era chiar in scurt.... A fost legata corect si functioneaza lampile mers inapoi!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF