Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

PROBLEME ml320 w163.Am o mare problema,va rog sa ma ajutati

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PROBLEME ml320 w163.Am o mare problema,va rog sa ma ajutati

    buna ziua,detin un mercedes ml 320 (w163) din 2001,si am urmatoarea problema:
    cand pornesc motorul si vreau sa plec mai agresiv ,apasand mai brusc acceleratia,motoru incepe sa tremure,si da semne sa se opreasca,si se aude un fel de rateu la toba.
    mentionez ca am schimbat DEBITMETRU DE AER,FILTRUL DE BENZINA,SI POMPA DE BENZINA DIN REZERVOR,cele schimbate fiind NOI nu second hand,si masina aceiasi problema o are.sincer nu mai stiu ce sa fac asa ca apelez la voi sa ma ajutati daca stiti care ar fi problema

    Am uitat sa spun,am incercat sa schimb pe sport + d- fiindca am crezut ca e o problema pe la cutie si la fel face.uneori cand opresc la semafoare sau in alte parti incepe sa tremure tare ca si cum nu s-ar alimenta si chiar se si opreste.va rog din suflet ajutatima ca sunt disperat

  • #2
    Un STAR sau service a vazut masina? Ce erori a dat?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      In cazul in care este benzinar un filtru de benzina bun, poate ajuta enorm...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Am inlocuit :Filtru Benzina (mahle) ,Debitmetru Aer (Bosch) si Pompa Benzina ,toate piesele noi,am bagat o gramada de bani in astea 3 piese si...degeaba.

        Comment


        • #5
          Furtune aer epurator-admisie - crapate, coapte?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Am verificat furtunele,sunt ok,nu reusesc sa-mi pot da seama dece cand apas acceleratia la fund la plecarea de pe loc incepe sa tremure..da in nas,si se aude un rateu pe toba de esapament,daca o apas lent..merge impecabil,iar uneori cand sunt in trafic si franez,tremura si chiar se si opreste

            Comment


            • #7
              Rateu in admisie poate sa inseamne lipsa benzina sau lipsa scanteie. Daca ai incredere in filtrul montat (cuprinde si regulatorul de presiune benzina!) si dupa ce masori presiunea benzinei in rampa, atunci mergi spre aprinderi, bujii, etc
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Nu poate sa aiba legatura cu butonul de kick-down? Masina are cutie de viteze automatica?
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  eu am schimbat un filtru mahle dupa 5000 km.
                  recomand numai filtru oem.

                  cum zice si colegul cl600, dupa ce rezolvi cu alimentarea, treci la bujii, fise.

                  dar mai intai de toate citeste codurile de eroare - nu toate codurile ce apar genereaza CEL (check engine light).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by costan.georgian View Post
                    buna ziua,detin un mercedes ml 320 (w163) din 2001,si am urmatoarea problema:
                    cand pornesc motorul si vreau sa plec mai agresiv ,apasand mai brusc acceleratia,motoru incepe sa tremure,si da semne sa se opreasca,si se aude un fel de rateu la toba.
                    mentionez ca am schimbat DEBITMETRU DE AER,FILTRUL DE BENZINA,SI POMPA DE BENZINA DIN REZERVOR,cele schimbate fiind NOI nu second hand,si masina aceiasi problema o are.sincer nu mai stiu ce sa fac asa ca apelez la voi sa ma ajutati daca stiti care ar fi problema

                    Am uitat sa spun,am incercat sa schimb pe sport + d- fiindca am crezut ca e o problema pe la cutie si la fel face.uneori cand opresc la semafoare sau in alte parti incepe sa tremure tare ca si cum nu s-ar alimenta si chiar se si opreste.va rog din suflet ajutatima ca sunt disperat
                    Salut!

                    Este la voi in Onesti un meserias specializat pe MERCEDES, iti dau nr. lui.
                    0744224979 -Cristi.
                    Suna-l si cred ca iti rezolva problema.

                    Cu respect, Cristian C.
                    Diagnoza, reparatii, piese second-hand/noi pentru MERCEDES- CDI in IASI.
                    tel.0749562999

                    Comment


                    • #11
                      S-a rezolvat problema ? De la ce era ?
                      Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

                      Comment


                      • #12
                        inca nu am reusit sa rezolv problema....in schimb a mai aparut o problema...primele 3 becuri din stanga stau aprins,abs,bas,esp....dar uneori dimineata dupa ce pornesc se aprind la 30 secunde alteori stau constant aprinse....si nu inteleg dece...am vazut un post undeva ca ar fi switch-ul de la pedala de frana de vina....si....am sa incerc sa schimb si acel switch sa vedem ce se intampla daca tot persista problema...si legat de rateul care-l da e ca si cum nu s-ar alimenta dar dupa ce pleaca de pe loc se tureaza ffff bine


                        Litera mare, nu uita!
                        Last edited by Zeus; 02-03-2013, 15:23 PM. Reason: Majuscula!

                        Comment


                        • #13
                          S-ar putea sa ai cablajul ros de la unitatea hidraulica linga lonjeron. ai acces mai bun daca demontezi farul din stinga ( asta dupa ce ai inlocuit intrerupatorul de pedala de frina).
                          Referitor la tremurat s-ar putea sa ai catalizatorul mic infundat sau crapat

                          Comment


                          • #14
                            Salutare,
                            Referitor la ABS, BAS, ESP, la mine problema s-a rezolvat prin schimbarea periilor( carbuni) de la motorasul de la pompa ABS. Schimbarea comutatorului de la pedala de frana nu rezolva problema in cele mai multe cazuri.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu daca ai rezolvat pana acum....parerea mea e ca e unul din catalizatoare, am avut aceeasi problema si am inlocuit catalizatoarele. O diagnoza te lamureste.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF