Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu porneste:(( cum se amorseaza pompa de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca e filtru cu toate ca e bine sa-l schimbi , nu cade dintr-o data, ramine vizorul pe pompa.
    Sa nu cumva sa incerci sa o impigi sa o pornesti in caz ca moare bateria , risti sa strici pompa de injectie daca nu ii vine motorina.
    Si iti mai recomand sa bagi aditiv ( ex ulei 2t) in motorina sa se faca ungerea a pompa si injectoare.
    Last edited by razvy64; 11-25-2011, 10:46 AM.

    Comment


    • #17
      eroare cdi : CHECK REFERENCE VOLTAGE
      rezultat : masina nu porneste
      remediere de moment: incalzit ecu
      rezultat : masina fura cheia

      chiar nu glumesc ... fa treaba asta

      Comment


      • #18
        da pe tester se vede daca ii pompa de vina nu?nu sti masina cum este automata merge trasa?chiar daca o dau pe N?ca cineva mia zis ca trebuie dat cardanul jos sa nu se strice grupul

        Comment


        • #19
          de unde dau jos ecu unde este pozitionat?

          Comment


          • #20
            ma refeream daca e manuala , daca e automata o poti pune in N si sa o impingi , cind zici grup te redero la diferential ? daca te referi la diferential nu are numica o poti tracta de la Braila la Oradea fara pobleme.
            Vezi cum dai ECU afara inainte deconecteaza bateria , eu nu am auzit de remediul cu incalzitul.
            @answers - fi mai specific
            Last edited by razvy64; 11-25-2011, 10:58 AM.

            Comment


            • #21
              daa la diferential.problema ii ca si la camion cand am rams in pana mia dat cardanul jos tot din cauza de la diferential sa nu se strice si tot automat e si camionul

              Comment


              • #22
                Nu are ce sa se strice intr-un diferetial daca masina e impinsa sau tractata e un simplu angrenaj si daca da jos cardanul tot se invirte diferentialul, daca nu poti pune transmisia in N asta DA e singura solutie .

                Comment


                • #23
                  Salutare,
                  ML400cdi are pompa electrica de alimentare, spre deosebire de ML270 la care este mecanica. Daca pe furtunul de tur care alimenteaza pompa de inalta presiune ai debit, ai eliminat o problema. Inainte de a desface prea multe de pe motor, verifica regulatorul de presiune din capul rampei de inalta presiune. Daca nu tine presiune poti sa dai la automat ca nu o sa rezolvi nimic.

                  Bafta

                  Comment


                  • #24
                    bine o sa verific si reegulatorul ala.am mai scris ca mia aparut martorul EPC ce ar putea semnifica acesta.

                    Comment


                    • #25
                      Nici nu am vazut ca ai scris de EPC asta inseamna Electronic Power Control .. pai stai nitel avem alta problema inainte sa dam vina pe pompe si alte alea .
                      Sint mai multe cauze care pot sa dea mesajul asta , neaparat facut un scan si vazut ce coduri ai acolo dar inainte verifica mufe pe la module , ai spalat motorul ? ai condus prin apa ?
                      Cum controlezi aceleratia , cablu sau modul ?

                      Comment


                      • #26
                        mai specific .... ecu este produs de TEMIC si are aceasta problema .... la temperatura scazuta nu mai functioneaza .
                        nu este problema de scos ecu afara ... scoti cheia din contact , astepti 1min si apoi poti scoate mufele din el

                        Comment


                        • #27
                          Daca asa sta treaba inseamna ca deacolo ii vine EPC-ul , ii trebuie un ECU si rezolva problema , macar daca ar avea de unde sa imprumute unu.

                          Comment


                          • #28
                            cu ecu de imprumut nu e chiar asa usor cum suna .... in primul rand acest ecu nu e deloc ieftin .. la reprezentanta costa 2000euro ... sh e si asa scump si trebuie resoftat plus ca ai sanse multe sa il iei cu aceeasi problema
                            solutia cea mai buna este de remediat cel al masinii .... chestiune scumpa de asemenea

                            Comment


                            • #29
                              .....n a s o l

                              Comment


                              • #30
                                salut am rezolvat problema cu pornitul.cauza a fost ca tragea aer fals pe la furtuni dintre filtru si pompa de inalta.acum am alta problema nu imi da caldura si sper sa nu fie vreo garnitura de chiulasa pentru ca imi face presiune in vasul de apa si tot pierd apa.ii scumpa o asemene chestie de remediat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF