Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme motor ml 27 cdi w 163

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme motor ml 27 cdi w 163

    salut.am un ml din 2003 motor 27 cdi w 163 si am o problema la motor.masina merge bine dar daca vreau sa intru intr-o depasire si sa accelerez brusc sa turez masina peste 3000 ture mi-se aprinde EPC-ul si se opreste motorul.asta numai in sarcina pt ca atunci cand e pe liber masina se tureaza la maxim.masina are cutie automata.

  • #2
    Salutare,
    Aceeasi problema am avut-o si eu acum ceva timp, dar partial am rezolvat-o. Spun partial pentru ca uneori tot mai moare motorul in kick-down. Nu pragul de 3000 ture e problema. Daca accelerezi mai usor vei trece acest prag fara probleme. Problema la mine a fost regulatorul de inalta presiune de pe rampa comuna. EPC se aprinde si moare motorul si daca ai probleme mari la injectoare: vezi daca nu scapa compresia pe la vreunul din injectoare (schimbi saiba de cupru) sau injectoarele sunt pe duca. Daca injectoarele au probleme o sa vezi si faptul ca "fumeaza "cam tare cand o calci sau la demaraje. Poti sa verifici ambele posibile probleme daca faci o diagnoza. Multa bafta

    Comment


    • #3
      adevarul este ca da scoate ceva fum negru cand o calc.am fost la mercedes la reprezentanta si am facut toate testele si diagnozele posibile si o groaza de bani si nimik.totul a iesit perfect.da o eroare care spun ei are o pierdere de presiune sau ca sa ma exprim ca ei trage aer fals pe la o conducta,am sckimbat cred ca trei randuri de conducte de combustibil pt ca de cate ori umblau la ele se rupeau clemele si automat trebuiau sckimbate.am schimbat tot la ea,incepand cu revizie(ulei,filtre),pana la bujii,saibe cupru injectoare si a.s.m.d.am fost cu pompa de presiune la reparat ca mi-sa spus ca de acolo ar fii problema,alti bani alta distractie,si tot la fel.o sa mai verific odata injectoarele sa fiu sigur de ele si voi vedea dupa ce se intampla.va voi tine la curent si astept si alte sfaturi.va multumesc.

      Comment


      • #4
        Daca trage ceva aer fals pe conductele de alimentare, ar trebui sa porneasca mai greu dupa ce sta un timp pe dreapta, adica sa dai la cheie sa o amorsezi, dar nu are treaba cu EPC.
        Verifica regulatorul de presiune din capul rampei comune...acolo poate fi o scapare de presiune si cand cere mai mult de la motor nu prea are cu ce...Cred ca dupa un timp nici nu o sa mai porneasca, sau va porni doar cand are chef.

        Comment


        • #5
          salut.pai asa e.in ultimul timp nu mai pornea deloc.trebuia sa desfac conductele de la injectoare,sa dau la cheie sa iasa motorina si apoi sa porneasca.am dus pompa de presiune la reparat si acum se pare ca porneste.dar da semne ca tot greu ar porni.dau ceva la cheie pana porneste.amfost cu ea la service mercedes si pe teste a iesit totul ok.nu stiu ce sa mai cred,parca ar lucra zidari acolo nu mecanici.am bagat o groaza de bani si tot nu merge,luam alta masina.mersi frumos pt sfat.

          Comment


          • #6
            am reusit sa repar masina.am dus-o iar la reprezentanta si am schimbat pompa de presiune si regulatorul de presiune.acum porneste si merge bine.acum sper sa nu se strice repede.multumesc

            Comment


            • #7
              Ma bucur ca ai reusit sa-i dai de capat. Cat a costat? Pompa puteai sa o reparii...

              Comment


              • #8
                Salut totul a costat cam 5000 ron.dar acum e altceva.

                Comment


                • #9
                  Probleme ventilator ml 27 cdi w163

                  Salut.am o problema cu ventilatorul masinii.nu mai functioneaza.daca are cineva vreo idee sau unul de vanzare.......astept un semn.multumesc

                  Comment


                  • #10
                    cand pierde presiune de la pompa de inalte curge si motorina? eu am pierdere de motorina din capul pompei de inalte si porneste masina foarte greu! a trebuit sa o pornesc cu spray de pornit... eu banuiam bujiile dar vad k se pun bujiile si nu ramane becul aprins de la bujii dupa ce porneste

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,
                      Daca pompa de inalta presiune pierde motorina, se explica pornirea greoaie, mai ales in sezonul rece. Poti sa incerci sa o repari,daca stii sigur ca defectul e relativ recent, dar sper sa nu arunci banii ca mine. Am schimbat garniturile de doua ori, la service cu pretentii si rezultatul a fost...mai rau. Am schimbat pompa cu una SH, luata cu garantie si am scapat de problema. Sfatul meu este sa schimbi sin toate o-ringurile care nu costa mult.
                      Multa bafta

                      Comment


                      • #12
                        nu m-am exprimat bine ... nu pierd pe la pompa de inalte ... ci pe la rampa de injectori... dupa senzorul de presiune vine un furtun transparten ce vine motorina pe la el si mi sa rupt clema din plastic de se mufeaza pe rampa de injectori,am schimbat oringul deacolo si tot degeaba k tot nu porneste pana ii dau cu spray de pornit.dupa ce sa rupt clema am legat`o cu o sarma sa stea bine strnasa sa nu mai piarda presiune si nu cred k ar mai pierde si tot nu porneste

                        Comment


                        • #13
                          salut am eu unu pentru ml 270 cdi daca te intereseaza

                          sal am eu ventilator ma poti gasi la nr de telefon 0784 521 522 bafta
                          Originally posted by dragoselu81 View Post
                          Salut.am o problema cu ventilatorul masinii.nu mai functioneaza.daca are cineva vreo idee sau unul de vanzare.......astept un semn.multumesc

                          Comment


                          • #14
                            am eu unu 0784521522

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF