Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema motor ml 270 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema motor ml 270 cdi

    salutare, detin un mercedes ml 270 cdi cu urmatoarea problema:
    dupa cateva minute de la pornire, la ralanti motorul merge neregulat, ca si cand ar intrerupe un injector. Am apelat la diversi mecanici, inclusiv la reprezentanta din provincie, fara a rezolva problema. Va rog dati-mi un sfat.
    Multumesc

  • #2
    Filtru de motorina e schimbat recent ?
    http://goo.gl/YDT4L

    Comment


    • #3
      Face tot timpul sau doar cateodata?
      Ml 270CDI
      BMW 535d E60

      Prediction is very difficult, especially about the future ...

      Comment


      • #4
        filtrul este schimbat recent, si face de fiecare data cand se incalzeste motorul, dupa ce a fost pornit, nu consuma ulei , nu evacueaza fum alb pe esapament.

        Comment


        • #5
          ML e un SUV plin de surprize "minunate" din pacate mai ales cand se strica.ML au o instalatie de racire a motorinei care merge pe retur(cel putin la ML 400 CDI) si pe acest circuit e un ventil actionat mecanic si daca ala nu mai functioneaza in parametrii normali sar putea sa fie asta buba.dupa ce se incalzeste cum porneste??Indicat ar fi sa mergi la un mecanic care a mai avut tangente cu ML-uri k dak nu ma indoiesc sa rezolvi problema.Se aprinde cumva vreun martor la bord indicand vreo defectiune?Succes
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #6
            valva regulatoare de la rampa de inalte

            Comment


            • #7
              la bord nu se aprinde nici un bec, iar dupa ce se incalzeste porneste la fel ca atunci cand este rece. mersi

              Comment


              • #8
                daca zici ca filtrul e schimbat...
                mai ramane defectul in partea electrica ...vre-o bujie zabauca ce n-are tensiunea suficienta . verifica continuitatea fisei...
                steen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by steen View Post
                  daca zici ca filtrul e schimbat...
                  mai ramane defectul in partea electrica ...vre-o bujie zabauca ce n-are tensiunea suficienta . verifica continuitatea fisei...
                  steen

                  Nenea steen, iar o dai in balarii... daca nu poti citi nu mai scrie de aiurea...
                  Nu stiam ca CDI (diesel) foloseste bujii cu scanteie... (fise?)
                  Incandescente e altceva... dar nu au treaba decat cu pornirea.
                  Iti sugerez ca pe viitor sa citesti mai atent.
                  Mersi de intelegere.

                  Comment


                  • #10
                    cdi

                    Originally posted by Andrei114 View Post
                    Nenea steen, iar o dai in balarii... daca nu poti citi nu mai scrie de aiurea...
                    Nu stiam ca CDI (diesel) foloseste bujii cu scanteie... (fise?)
                    Incandescente e altceva... dar nu au treaba decat cu pornirea.
                    Iti sugerez ca pe viitor sa citesti mai atent.
                    Mersi de intelegere.
                    cred ca am dat-o in balarii rau de tot . scuze.
                    deci incandescentele nu pot sa fie ca de pornit porneste.
                    ramane sa verifici injectoarele...sau un aditiv pt curatat injectoare.
                    bafta
                    steen

                    Comment


                    • #11
                      Nu prea sunt recomandati aditivii pt curatat injectoare .

                      Comment


                      • #12
                        aditivi

                        Originally posted by Danny_bb View Post
                        Nu prea sunt recomandati aditivii pt curatat injectoare .
                        asa e ...dar nu se poate ignora faptul ca aditivii au cucerit .."lumea "
                        Ex: Slick,Metabond,duralube,teflon...
                        Vorba mea :
                        frunza verde si-o cicoare ,
                        este o mare onoare
                        ca sa pun un picusor,
                        d-aditiv la injector.

                        steen

                        Comment


                        • #13
                          stiu exact problema pe care o ai deoarece acum un an am avut un W210 cu motor 270 CDI care facea la fel....la relanti balbaia motorul in rest mergea perfect tragea si nu dadea gram de fum. Pe vremea aia lucram la Mercedes si am rezolvat-o repede. Este vorba 1-2-3 injectoare care au coborat sub indicativul dat de fabrica. Ele se masoara si trebuie sa lucreze cand sunt noi undeva la -5 (nu stiu ce) ale mele doua din ele erau pe la 2 si restul undeva pe la -2-3, adica in regula. Eu am scapat doar cu doua injectoare si masina merge brici. Tu poti sa ai unul doua sau trei. La MB un injector era vreo 12 milioane l-am gasit after market pe Bosch cu 5 milioane tot nou bineinteles.
                          Deci solutia este sa mergi la reprezentanta nu la diversi gigi pe la servicuri fantoma si sa ii rogi sa iti verifice injectoarele toate 5, nu costa mai mult de 2-3 milioane, afli care sunt cele care nu mai sunt in parametrii si le cumperi aftermarket de preferinta tot Bosch. Si ai rezolvat-o. In rest motorul nu are moarte....

                          Bafta!!

                          Comment


                          • #14
                            buna ,
                            am si eu o problema foarte asemanatoare , insa la mine doar dupa ce se incalzeste motorul daca incerc sa il repornesc , porneste foarte greu , ca si cum asi avea aer pe instalatie .
                            am schimbat deja a 2 baterie , deoarece pornirea dupa ce se incalzeste e foarte greoae si in ultimul timp a inceput sa se opreasca motorul chiar si in timpul rularii .
                            cred ca si consumul a crescut destul de mult tinand cont ca lnainte de a avea aceste probleme cu un plin de motorina faceam cu cel putin 100 km mai mult .
                            am facut test la injectoare si sica totul ar fi in regula , am serviceul facut la zi la reprezentanta mercedes , ce e drept la test pe calculator miau dat foarte multe folduri , pe care mi le-au resetat , dupa cum ziceau mecanicii erau normale dupa 15 mii de km .
                            stie cineva care e problema , sau a avut cineva probleme asemanatoare ?

                            Comment


                            • #15
                              cu motorul

                              Originally posted by marlboro300 View Post
                              buna ,
                              am si eu o problema foarte asemanatoare , insa la mine doar dupa ce se incalzeste motorul daca incerc sa il repornesc , porneste foarte greu , ca si cum asi avea aer pe instalatie .
                              am schimbat deja a 2 baterie , deoarece pornirea dupa ce se incalzeste e foarte greoae si in ultimul timp a inceput sa se opreasca motorul chiar si in timpul rularii .
                              cred ca si consumul a crescut destul de mult tinand cont ca lnainte de a avea aceste probleme cu un plin de motorina faceam cu cel putin 100 km mai mult .
                              am facut test la injectoare si sica totul ar fi in regula , am serviceul facut la zi la reprezentanta mercedes , ce e drept la test pe calculator miau dat foarte multe folduri , pe care mi le-au resetat , dupa cum ziceau mecanicii erau normale dupa 15 mii de km .
                              stie cineva care e problema , sau a avut cineva probleme asemanatoare ?
                              ai rezolvat problema?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF