Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema deschidere usa din telecomanda ML320 '98

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema deschidere usa din telecomanda ML320 '98

    Salutare tuturor,
    azi am incercat sa-mi dechid masina (Mercedes ML320/1998 W163) dupa vreo 4-5 zile in care nu m-am atins de ea si m-am trezit ca nu imi mai functioneaza deschiderea din telecomanda de la cheie. Am deschis-o cu cheia. A pornit normal doar inchiderea si deschiderea din cheie nu mai functioneaza. Merge sa o inchid centralizat din butonul aflat pe consola centrala. Am verificat bateriile din cheie si chiar le-am si schimbat desi aveau peste 3,6V fiecare. Oare ce poate fi? E posibil ca sa se fi "desperecheat" cheia fata de calculatorul masinii? Exista vreo modalitate de a o "reimperechea" gen contact pus si vreun buton sau mai multe apasate in vreo anumita ordine? Am mai constatat ca daca o inchid/deschid din cheie nu se deschide decat usa de la sofer, banuiesc ca este normal, nu stiu deoarece pana acum nu am folosit acest tip de deschidere niciodata de cand am masina, vreo 5 ani. Daca s-a mai intalnit cineva cu o problema asemanatoare, sau la un alt model de Mercedes care foloseste acest tip de cheie cu telecomanda, il rog sa posteze modul de rezolvare a problemei. Atasez o poza cu tipul de cheie pentru cei care cunosc acest model.
    Va multumesc pentru timpul acordat. Stima tuturor.

  • #2
    Am gasit un .pdf (nu perge sa-l upload-ez, e prea mare, asa ca am doar un printscreen cu partea mai interesanta in eventualitatea ca poate folosi altcuiva) despre resincronizarea telecomenzii din cheie cu AAM (All Activity Module) cica partea de calculator care se ocupa cu "discutia" intre cheie si masina. Varianta aceasta ar fi valabila doar pentru masinile din 2001, cele pana in acest an, la ultima chestie de facut acolo cica ar trebui apasata tasta care deschide portbagajul si nu orice alta tasta cum ar zice acolo. Pentru mine nu a functionat nici una din metodele respective, am mai reschimbat odata bateriile, sperand intr-o minune, insa fara nici o schimbare.
    Anyone have some ideas guys?

    P.S. - Am mai gasit un .pdf unde se zice ceva despre resincronizarea cheii cu masina, insa nu functioneaza nici varianta asta.
    Stie oare cineva vreo metoda mai simpla de a putea verifica daca emitatorul din cheie functioneaza? Cu vreun receiver ceva... Doar sa stiu daca e moarta sau daca emite vreun cod. Daca era cu InfraRed puteam sa vad LED-ul cu o camera video, gen camera de telefon, etc. Nu este nici o metoda pentru cheile cu transmisie radio? Vreun radio portabil (daca ar fi vreunul la 433MHz) Orice idee e binevenita.
    Stima tuturor!
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Ti- a cazut cumva pe jos cheia?s-ar putea sa fie vreun contact imperfect in ea si asta sa fie motivul.Daca ti apasat pe amandoua butoanele concomitent(deschis/inchis)ii dezactivezi modul de deschidere al usilor,deschizandu-se doar usa de la sofer,si la fel faci sa revina la normal,verifica putin,la w210 asa e metoda.
      Last edited by paul1983; 03-26-2010, 20:53 PM.

      Comment


      • #4
        Hmm.. e posibil sa fi scapat cheia pe jos, insa nimic deosebit fata de cazaturile normale care cred ca le-a luat orice cheie de masina. M-as uita putin prin ea sa vad daca e ok vizual insa nu imi este posibil sa o deschid, cred ca e capsulata sau lipita cumva. Am acces doar la compartimentul pentru baterii, mai departe e greu de ajuns. Am citit pe un forum cum cineva deschide cheile de acest tip tinandu-le intr-un cuptor la o anumita temperatura si un anumit nr de minute, ceea ce imi este peste mana pentru mine. Sunt un fel de mesterul repara tot dar parca nu m-as baga mai departe. Am sa las pana dupa sarbatorile de paste si cred ca ma duc la vreo cunostinta deaia gen minitehnicus, poate rezolv ceva.
        Incet incet imi pierd speranta ca voi mai deschide masina cu telecomanda, din ce am citit pe un alt forum, s-ar zice ca e dus AAM-ul si preturile sunt destul de piperate... Asa ca voi incerca sa traiesc cu cheia in broasca si sa ma resemnez ca pana la urma Mercedes-ul e masina ca toate altele, doar noi, entuziasti si indragostiti de steaua un trei colturi, mai credem ca e speciala. Realitatea e ca sunt o groaza de probleme cu mai toate masinile, indiferent de marca lor. Problema e doar de pret, astepti ceva cand platesti mult.
        Iti multumesc mult pentru raspunsul tau, chiar incepusem sa cred ca nu citeste nimeni prin formul asta. Parca la inceputul meu pe aici, era mai multa vanzoleala. Cine stie, nu am intrat la alte sectiuni decat ML asa ca spun doar ce am vazut pe aici.
        Stima tuturor.

        Comment


        • #5
          Am aceeasi problema la un ML din 2000. Ai reusit sa rezolvi ceva cu cheia ?

          Comment


          • #6
            Salutare,
            Eu am avut aceeasi problema si cauza a fost ca nu se bloca volanul dupa ce scoteam cheia din contact. Mai exact nu se auzea acel clic al butucului cheii si cred ca nu se inchide un contact. Am rotit cheia de mai multe ori si am miscat volanul in acelasi timp si s-a deblocat. Practic nu poti arma din cheie daca calculatorul "vede " ca ai cheia in contact. Poate merge si la voi. Bafta

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF