Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia automata. Moduri de exploatare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sovieticool View Post
    Am incercat sa o tin la semafor in D si cu piciorul pe frana ..dar incepe motorul sa trepideze ca el trage si cutia il tine pe loc. Probabil la modelele mai noi cutia e mai desteapta si sesizeaza ca e pe D si omu e cu piciorul pe frana si astfel ii da motorul o limitare de putere pana simte acceleratia. Eu am sa o folosesc tot in stilul meu pana moare. Ca la o cutie nu ai cum sa ii prelugesti viata decat prin ulei la timp si fara liniute. Bafta.
    Problema ta a avut-o si un vecin de-al meu exact la fel,la semafor asa mult i trepida masina in D ca trebuia s-o scoata in N,deci i ceva buba in cutie,l-a costat 2700 euro reparatia la Arad(w210 era masina)si de atunci n-o mai tot fataie si o foloseste ca la carte,toata chestia e sa nu te lovesti odata cu capu ca a doua oara nu-ti mai trebuie.

    Comment


    • #17
      Cablul de actionare e la locul lui . Comform unei scheme gasite de mine ..imi trebuie o electrovalva care imi controla cantitatea de vaccum trimisa la cutie si comanda care duce la o bobina la cutie. Momentan vine iarna si o las asa. Daca e sa crape asta e... sunt ieftine + ca mai am o cutie manuala gata pregatita.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF