Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata. Moduri de exploatare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutia automata. Moduri de exploatare?

    Salutare tuturor .... am si eu un ml 270 w163 si e prima masina automata pe care o am asa ca am cateva intrebari simple dar utile pentru toti ...
    La semafor las masina in D cu piciorul pe frana sau o dau in N ? cum se prelungeste durata de viata la cutie (teoretic daca nu si practic ) .
    La iarna pe gheata merg cu ea pe tiptronic ?
    Daca vreau sa plec mai tare cu masina e bine sa tin piciorul pe frana si cu celalalt sa accelerez si dupa sa dau drumu la frana ?
    Multumesc anticipat celor mai experimentati care vor raspunde !

  • #2
    Originally posted by stancuadrian View Post
    Salutare tuturor .... am si eu un ml 270 w163 si e prima masina automata pe care o am asa ca am cateva intrebari simple dar utile pentru toti ...
    La semafor las masina in D cu piciorul pe frana sau o dau in N ? cum se prelungeste durata de viata la cutie (teoretic daca nu si practic ) .
    La iarna pe gheata merg cu ea pe tiptronic ?
    Daca vreau sa plec mai tare cu masina e bine sa tin piciorul pe frana si cu celalalt sa accelerez si dupa sa dau drumu la frana ?
    Multumesc anticipat celor mai experimentati care vor raspunde !
    La semafor o lasi masina in D cu piciorul pe frana.
    Modul Tiptronic il folosesti iarna pt o frana de motor mai eficienta.

    Ultima chestiune (la care te referi) se numeste Launch Control si din cate stiu eu, nu e o manevra potrivita pt tipul tau de cutie.

    Comment


    • #3
      Daca vrei sa te tina mult si bine masina, trebuie sa faci exact cum a spus si Diesel.
      Faza aia cu tinutul pedalei de frana cu stangu' la plecare nu face bine masinii.

      Fa o prezentare masini la sectiunea dedicata "My car..." cu poze, cu tot ce trebuie...

      Comment


      • #4
        re

        Da . . . multumesc pentru raspunsuri ... asa am si mers cu masina pentru k as vrea sa o tin cat mai mult . Pacat ca nu avem si noi drumuri mai bune , dar asta e alta problema mult mai complicata , ce nu tine de noi .

        Comment


        • #5
          Eu cutia la semfor o tin pe N.. la vale ii mai dau si pe N cateodata...daca valea e mare o trag si in 3 ca un fel de frana de motor. Eu zic ca e mai bine sa porti cutia in toate vitezele. La mine cel putin e defecta instalatia de kick down si cateodata in depasire ii dau 3 fara probleme ...si 2 daca vad ca nu il iau ...
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Tiptronic

            Originally posted by stancuadrian View Post
            Salutare tuturor .... am si eu un ml 270 w163 si e prima masina automata pe care o am asa ca am cateva intrebari simple dar utile pentru toti ...
            La semafor las masina in D cu piciorul pe frana sau o dau in N ? cum se prelungeste durata de viata la cutie (teoretic daca nu si practic ) .
            La iarna pe gheata merg cu ea pe tiptronic ?
            Daca vreau sa plec mai tare cu masina e bine sa tin piciorul pe frana si cu celalalt sa accelerez si dupa sa dau drumu la frana ?
            Multumesc anticipat celor mai experimentati care vor raspunde !
            Cutia ta invata stilul de condus si daca o inveti frumos si corect, va tine minte mult si bine!
            Diesel a punctat foarte bine.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Cutia automata se tine in D tot timpul, ca de aia e automata...
              Folositul la nevoie e de inteles a altor pozitii decat D (frana de motor,demaraj).
              Dar daca tot freci cutia asa aiurea se va uza prematur si vei gasi mai tarziu in ea resturi metalice la greu, pilitura cum gasesc acesti domni aici :


              Comment


              • #8
                Am un tovaras cu un Golf 2 automatic, facea economie de combustibil lasand-o pe liber (N) la semafor si la vale.
                Nu stiu exact cat a economisit,probabil vreo 100 de euro in 2 ani de zile. Stiu insa ca a futut cutia aia, nu se gasea nici un mecanic care sa o repare sau macar sa n-o strice mai rau decat era. A stat cu ea vreo 4 luni in service la mana meseriasilor si a bagat la piese in ea de l-a luat dracu.
                Cert e ca a cumparat-o cu 2300 de euro si dupa 2 ani a vandut-o la un prieten pe datorie...a dat-o pe degeaba, numai sa n-o mai vada, ii venea sa-i dea foc nu alta.

                Dar e ok...omul facea economie de carburant. C'asa'i romanu.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vladruse View Post
                  Cutia automata se tine in D tot timpul, ca de aia e automata...
                  Folositul la nevoie e de inteles a altor pozitii decat D (frana de motor,demaraj).
                  Dar daca tot freci cutia asa aiurea se va uza prematur si vei gasi mai tarziu in ea resturi metalice la greu, pilitura cum gasesc acesti domni aici :


                  Am mers cu cineva care avea un X3 3.0 sd automat si la stopurile mai lungi o dadea pe P.Am intrebat de ce procedeaza asa si mi-a raspuns ca cei ce la reprezentanta, i-au spus ca daca sta la stop mai mult de 20 sec e mai bine sa o dea in P. Credeti ca e mai favorabil asa, ma refer la stopurile la care stai nemiscat un timp indelungat?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Renesys View Post
                    Am mers cu cineva care avea un X3 3.0 sd automat si la stopurile mai lungi o dadea pe P.Am intrebat de ce procedeaza asa si mi-a raspuns ca cei ce la reprezentanta, i-au spus ca daca sta la stop mai mult de 20 sec e mai bine sa o dea in P. Credeti ca e mai favorabil asa, ma refer la stopurile la care stai nemiscat un timp indelungat?
                    Nu e vorba de ceea ce credem ca e mai favorabil, treaba cu asteptatul la semafor in D si cu piciorul pe frana e scrisa in manualul de utilizare a numeroase marci de masini. Restul e folclor!

                    Comment


                    • #11
                      Singura diferenta intre pozitia D si cele de mers inainte e tija cu rol de distribuitor hidraulic, care limiteaza schimbarea in sus. Daca e in 3 merge cu 1, 2, 3. Daca e in 2 merge cu 1 si 2. Asta n-are nici o legatura cu pilitura sau alte uzuri. Cutiile automate au protectii, adica nu intra in R decat sub o anumita viteza, la mine la W116 sub 19km/h. In P au un sistem by-pass si se aude cum suna la mersul inainte. Stationarea in P e acelasi lucru ca in N, daca la fiecare oprire se scoate in N uzura apare din cauza multiplelor cuplari/decuplari ale treptei de plecare de pe loc, dar asta nu inseamna cateva cuplari ci multe mii. Prin constructia angrenajelor planetare acestea sunt mai eficiente decat angrenajele clasice din cutiile manuale, si doar lipsa sau calitatea uleiului le face sa ajunga sa se pileasca.
                      Schimbarile de trepte nu presupun niciodata angrenare de pinioane sau mansoane, ci doar cuplari-decuplari de ambreiaje multidisc sau frane cu benzi, din uzura carora nu rezulta span decat dupa o durata de viata foarte mare cand ajung fier pe fier.
                      Last edited by STEFAN V8; 10-20-2009, 15:01 PM.
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #12
                        Am incercat sa o tin la semafor in D si cu piciorul pe frana ..dar incepe motorul sa trepideze ca el trage si cutia il tine pe loc. Probabil la modelele mai noi cutia e mai desteapta si sesizeaza ca e pe D si omu e cu piciorul pe frana si astfel ii da motorul o limitare de putere pana simte acceleratia. Eu am sa o folosesc tot in stilul meu pana moare. Ca la o cutie nu ai cum sa ii prelugesti viata decat prin ulei la timp si fara liniute. Bafta.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          S-ar putea sa fie alta problema la tine, in legatura cu trepidatiile care apar cand masina este tinuta in D cu frana la semafor, pentru ca in momentul in care masina s-a oprit iar frana este apasata peste o anumita masura, convertizorul de cuplu, care este un fel de ambreiaj al cutiei automate, nu mai angreneaza planetarele cutiei, pentru viteza 1 sau, dupa caz 2 (pentru cutiile auto cu moduri de functionare W/S sau C/S), adica masina nu mai trage. Abia cand iei piciorul treptat de pe frana, convertizorul cupleaza planetarele si cutia transmite cuplul catre roti.

                          In legatura cu pilitura aparuta in cutiile automate sau spanul, va spun sigur ca ele nu apar daca nivelul uleiului din cutie este tot timpul deasupra minimului. Cutia automata nu este o cutie cu actionare mecanica, cum este cea manuala, toate angrenajele mecanismelor sale se bazeaza pe presiunea uleiului, iar daca acesta scade (din diferite motive, cum ar fi scurgere pe la vreo garnitura) abia atunci vorbim de actionare a mecanismelor fier pe fier, care produce pilitura/span. De aceea, din punct de vedere al fiabilitatii, o cutie automata mentinuta in parametrii de functionare descrisi de producator va fi mai trainica decat una manuala.

                          Personal, atat la BMW si la Mercedesuri, am tinut cutiile pe D pentru toate conditiile de trafic (semafoare, ambuteiaje, mers la vale, etc.), pe pozitia P dupa ce am parcat masina si inainte sa opresc motorul, iar in N foarte rar, N-ul fiind o pozitie de tranzitie intre P, R si D. In plus, asa este descris si-n cartile masinilor.

                          Comment


                          • #14
                            Motorul si cutia de pe masina mea e din 87 si nu prea a auzit ea de w/s + ca nu ies planetarele din ea ca e tractiune spate (da asta e alta gaina in alta traista). Momentan ma gandesc ca poate o fi avand ea un defect.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sovieticool View Post
                              Eu cutia la semfor o tin pe N.. la vale ii mai dau si pe N cateodata...daca valea e mare o trag si in 3 ca un fel de frana de motor. Eu zic ca e mai bine sa porti cutia in toate vitezele. La mine cel putin e defecta instalatia de kick down si cateodata in depasire ii dau 3 fara probleme ...si 2 daca vad ca nu il iau ...
                              Sa sti a nu e bine cum duci cutia, mai ales ca nu se scoate din viteza in tmpul mersului,riisti s-o termini, mai mir ca nu-ti face figuri deja daca o folosesti des asa.Referitor la kickdown poate nu ai cablul de actionare si asta poate fi cauza.Succes

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF