Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

In sfarsit am ML !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by optimus
    O fapta buna nu ramane nici o data nerăsplătită ,tare as fi vrut sa ai anvelope pentru zapada. of topic (troaca visinie nu era 4x4 )
    Daca pot, ajut. Aia visinie era 4x4, insa cam joasa si cu pneuri de vara.
    Oricum omul a avut sange, se infipsese bine sa sparga zapada...

    Originally posted by w124researcher View Post
    Se fac simtite modificarile aduse.

    Dar mi se pare mie sau nu ai controlul tractiunii , ca in unele video zici ca ai plecat la arat )))))))
    Ai dreptate, ESP-ul este decuplat. Nici nu se poate altfel, ca dupa 2 secunde de derapat iti taie gazul si merge motorul la relanti desi tii pedala de acceleratie la fund....
    Last edited by VLADD; 12-21-2009, 00:37 AM.

    Comment


    • #77
      Superba tractiune, felicitarile mele. In situatia aia lanturile fac minuni, da trebuie 4, si scoti si microbuzele.
      Last edited by VLADD; 12-21-2009, 00:59 AM.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #78
        Originally posted by optimus
        Apropo tipu cu camera a avut de suferit ,ce sa chinuit prin troene si ger ? saracu a inghetat bocna.
        Avea de ales ? Comenta...il lasam acolo !
        Last edited by VLADD; 12-21-2009, 01:09 AM.

        Comment


        • #79
          Superb traseul si aventura asta! Imi place ca mergi cu ea la limita capacitatilor pe off-raod. Tare mi-ar placea si mie sa fac asa ceva. Dupa ce am vandut balena am avut de ales intre ML si S... am si vazut doua ML-uri, dar nu a fost sa fie, am luat S pana la urma. Daca luam ML, il echipam cu niste cauciucuri strong si ma duceam si eu pe munte.

          Comment


          • #80
            Frumoase imagini.........ca parere,ia-ti gume noi....si ca sfaturi-foloseste cuplul motorului in situatii limita,nu mai patina inutil si tine volanul pe drept,nu vira deloc,vei avea efectul dorit...in rest vad clar ca nu poti pune puterea jos din cauza gumelor discrete....atu-ul masinii e cuplul,ce il obtii fara turatii mari,unde treci de cuplu....te penalizeaza mult gumele,repet....

            Comment


            • #81
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              Frumoase imagini.........ca parere,ia-ti gume noi....si ca sfaturi-foloseste cuplul motorului in situatii limita,nu mai patina inutil si tine volanul pe drept,nu vira deloc,vei avea efectul dorit...in rest vad clar ca nu poti pune puterea jos din cauza gumelor discrete....atu-ul masinii e cuplul,ce il obtii fara turatii mari,unde treci de cuplu....te penalizeaza mult gumele,repet....
              Nu stiu daca ai mers vreodata cu un 4x4 in conditiile astea sa-i vezi reactiile. Iti spun sigur ca nu poti tine volanul drept ca te duci imediat in sant.
              Cum nu toate rotile au aceeasi aderenta, te trage ba in stanga, ba in dreapta si trebuie sa ajustezi constant...
              Treaba cu cuplul e teoretica, depinde mult de aderenta oferita de pneuri. In practica ai nevoie de absolut toata puterea masinii pentru a o urni la deal , in conditii de aderenta foarte scazuta.
              Este acelasi fenomen ca si la acele masini de curse off-road de mii de cai putere care intra in viteza pe apa si efectiv plutesc pe suprafata apei datorita rotatiilor enorme ale rotilor ( STEFAN V8 cred ca ne poate explica mai bine, stie el despre ce vorbesc...). Efectiv puterea imensa face diferenta.

              Altfel spus, cand incercam sa plec de pe loc (probabil 90% din cauza au fost pneurile proaste) incepeam sa o accelerez putin cate putin, fara bruscari....La 1.000 prm - nimic, la 2.000 rpm-nimic, abia pe la 4.500-5.000 incepea sa se miste milimetric. La acceleratie maxima incepea se se urneasca cat de cat, pana prindea ceva inertie, iar eu treptat mai ridicat putin cate putin piciorul.
              Asta ca sa intelegi cat de cat comportamentul...crede-ma, am incercat toate abordarile posibile.
              Probabil cu pneurile potrivite (nu mai zic de lanturi) nu era nevoie de o accelerare mai mare de 2-3.000 rpm.
              Last edited by VLADD; 12-21-2009, 09:03 AM.

              Comment


              • #82
                Tractiune

                Se pare ca inca nu e prea clar. Masina are o pedala care o face sa mearga si daca vrei mai tare tre apasat acolo blana, e atat de simplu.
                Acuma cu zapada afanata si roti mici care rup aderenta blana e singura solutie. Daca suprafata pe care calca roata nu ofera suport tre invartita roata repede sa ajunga la n suprafete cu aderenta mica si adunate sa ajunga la miscarea masinii.
                In general la offroad e valabila chestia cu patinarea, ca sa ajungi la ceva mai tare; si energia solului aruncat in spate cu mare viteza ajuta, daca viteza e mare.
                Pe asfalt aderenta maxima e la o patinare de 20%, acolo n-ai ce sapa, dar pe alte suprafete altfel sta treaba. Pe gheata sau zapada batatorita e de evitat patinarea, pe suprafete putin deformabile e mai mare aderenta statica decat in miscare (static - rulare; miscare - patinare).
                Oricum nu prea tre sa stai pe ganduri, mai ales masina lui Vlad care pleaca cu atutomata, lin, daca nu merge la ture mici inseamna ca e de dat in ea. Inca odata felicitari.

                BENZ G, altceva ce ?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF