Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbare distributie OM642

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare distributie OM642

    Buna seara! La ce interval de kilometri parcursi se schimba distributia la OM642?

    Multumesc anticipat!

  • #2
    In jur de 400K km sau cand incepe sa rapaie dimineata.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Fara sa se inteleaga ca vreau sa tin partea cuiva in aceasta cearta.

      Legat de febi:
      Bratele swag/febi care le-am pus au fost de 2 lei, comparat cu un meyle HD care zici ca pivotu e mega intepenit, febi/swag pivotu misca mega usor inca de nou. Nu e de mirare ca in 10mii a inceput sa bata.

      In schimb lantul la ochi arata la fel ca originalul, cu stanta iwis pe el.
      Un prieten a luat pt 208 o flansa cardan febi si pe ea scrie SGF ca si pe cea originala.

      Inainte sa fac distributia am cerut tot felul de pareri in service si am primit multe avioane din diverse puncte de vedere:
      - manopera 1000lei sa imi schimbe un lant trangand ala nou dupa ala vechi, fara sa imi acorde garantie ca de il scapa sa imi faca operatiunea gratis ca doar el l-a scapat, nu eu.
      - altu vroia sa imi desfaca chiulasele sa schimbe tot, inclusiv pinioane ce vezi doamne daca lantul (desi e cu role) e uzat sigur pinioanele sunt duse, aia imi garanteaza el, pret 1000 si ceva de euro
      - altu ca ghidurile n-au cum sa fie bune, ca degeaba schimb lantul ca tot o sa bata, ca e ghidu uzat nu lantu e alungit ca ala e dublu si n-are cum. pret tot asa aberant de mare gen 6-7mii lei.

      Toate parerile astea le-am obtinut din service-uri orientate spre mercedes.

      In final am zis ca pt 300lei lantul si o saptamana in care lucram dupa serviciu, am mai gafat una alta de a trebuit sa desfac iar lantul, am reusit.
      Si nu bate, pinioanele nu au uzura (aia am vazut inaitne sa le cer parerea), ghidurile cat se vede iar nu au urme de frecus/adancire.
      Deja merge ok de 30mii.

      Plus spuneti voi, ce rost are sa dai 1000E pe o reparatie de genul, care implica desfacerea inutila a chiulaselor si a altor componente care nu stii cum le pune mecanicul la loc si cat de bine le etanseaza.
      Mai bine merg asa si cand crapa alt motor. Sanse sunt sa nu crape.

      Dar la bucsele cadru?
      Cand mi-a spus un mult prea laudat mecanic din Cluj ca Nu sunt duse (desi erau crapatep e jumatate, dar mergea si asa) ca el ar recomanda sa schimb bratele spate ca oscilantele din ele sunt duse.
      Ca bratu e cam 1500lei bucata ca el nu face tiganii sa imi schimbe bucse ca el face doar lucrari de calitate.
      Si vroia sa imi distruga bucse bune doar ca sa poata scoate bratul din punte. Totul ca nu vroia sa schimbe niste bucse de 50lei bucata!

      Nici macar estimare pe lucrare, spunea ca la el e ora 150lei si cat dureaza aia e.
      Evident mi-a servit clasiCA "CA de ce imi iau masini scumpe daca n-am bani de ele". Hai...lasa.
      De parca am eu chef sa dau bani la orice ciocanar care isi da cu parerea si propune solutii aiuristice doar ca din ele scoate mai mult profit sau ca pur si simplu atat il duce capul.

      In final am lucrat eu cu alt mecanic, 400lei manopera si aia e. Si am curatat si puncte de rugina caroseria pe dedesubt, am schimbat si oscilantele si alte povesti care le-am facut cu aceeasi ocazie.
      Cu tot cu punte, cu oscilante si alte bucse adiacente.
      In final cred ca e vorba de peste 4mii lei diferenta luand bucsele de pe net la pret bun, nu din furnizorii agreati de mecanic care ce sa vezi tot timpul au preturi mai mari.

      Asa ca nu tot timpul o intretinere in service autorizat constituie o garantie.
      Last edited by Sharky; 12-31-2020, 11:58 AM.

      Comment


      • #4
        Care “ceartă"?

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF