Saluuut!
Am un Glk 220 2009, de curand i-am schimbat uleiul in cutiile de transfer si cutia de viteze. Daca inainte se intampla sa imi smuceasca o singura data, la primii 2-3 km pe care ii parcurgeam cu masina abia pornita dimineata, acum de cand s-a racit afara se comporta si mai ciudat. Smuceste mult mai des, doar la trecerea dintr-o treapta superioara in una inferioara, intra intr-un fel de limp mode- are probleme cu acceleratia si nu mai are turatie, daca vreau sa urc un deal mai abrupt, cu greu il urca. Pare sa nu aiba destul cuplu si merge subturata.
Daca merg cu masina 15-20 de min, aceasta situatie dispare si isi revine la modul normal de condus, are cuplul si acceleratia care trebuie, schimba uniform in toate vitezele fara sa mai smuceasca.
Pare sa fie o problema atunci cand este frig afara si cutia/uleiul este rece.
Am fost astazi sa-i fac o diagnoza si au aparut codurile P226300/ P00AF92. Cei de la service presupun ca ar fi o pierdere de presiune pe undeva, iar acest lucru sa dea peste cap si cutia de viteze. Mentionez ca masina merge subturata si schimba viteza intr-o treapta superioara sub 1700 de ture cand este pe automat. Cand o folosesc in mod manual se simte ca nu are puterea necesara sa ajunga la o turatie mare.
Multumesc in prealabil pt raspunsuri si sfaturi!
Am un Glk 220 2009, de curand i-am schimbat uleiul in cutiile de transfer si cutia de viteze. Daca inainte se intampla sa imi smuceasca o singura data, la primii 2-3 km pe care ii parcurgeam cu masina abia pornita dimineata, acum de cand s-a racit afara se comporta si mai ciudat. Smuceste mult mai des, doar la trecerea dintr-o treapta superioara in una inferioara, intra intr-un fel de limp mode- are probleme cu acceleratia si nu mai are turatie, daca vreau sa urc un deal mai abrupt, cu greu il urca. Pare sa nu aiba destul cuplu si merge subturata.
Daca merg cu masina 15-20 de min, aceasta situatie dispare si isi revine la modul normal de condus, are cuplul si acceleratia care trebuie, schimba uniform in toate vitezele fara sa mai smuceasca.
Pare sa fie o problema atunci cand este frig afara si cutia/uleiul este rece.
Am fost astazi sa-i fac o diagnoza si au aparut codurile P226300/ P00AF92. Cei de la service presupun ca ar fi o pierdere de presiune pe undeva, iar acest lucru sa dea peste cap si cutia de viteze. Mentionez ca masina merge subturata si schimba viteza intr-o treapta superioara sub 1700 de ture cand este pe automat. Cand o folosesc in mod manual se simte ca nu are puterea necesara sa ajunga la o turatie mare.
Multumesc in prealabil pt raspunsuri si sfaturi!