Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tremurat la viteze mari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremurat la viteze mari

    Salutare băieți, dețin un GLC 250D cu aproape 165.000km și de ceva timp am o problema destul de urata, un tremurat destul de puternic în caroserie. Când merg cu o viteză mai mare de 130, tremură mașină, până aproape de 180. Am fost sa echilibrez rotile și nu am rezolvat nimic (am fost in 3 locuri, și am inversat și jantele între ele, cele din fata le am pus pe spate și invers - NU S A SCHIMBAT CU NIMIC SITUATIA), deci as exclude jante cauciucuri. Tremuratul nu se simte în volan, efectiv îmi tremură tetiera de la scaunul din dreapta (când nu sta nimeni pe el) și oglina retrovizoare, am senzația că tremuratul este pe spate pe undeva. Intreband în stânga și în dreapta am mai auzit pe cineva cu o problema similara la un E class si nici proprietarul respectiv nu reușește să găsească problema.

  • #2
    P.s. daca o scot pe N (liber) face la fel, deci nu cred că e de la cutie

    Comment


    • #3
      Buna seara !




      Cardane dezechilibrate, planetare strambe. Chestiile astea se invart tot timpul cand masina este in mers, indiferent in ce pozitie este cutia...






      Dragos

      Comment


      • #4
        Salut. Mergi la un mecanic care o poate urca pe un elevator si care poate observa cu rotile in aer, in functia Roller Test, ce elemente ale transmisiei produc vibratie.

        Daca nu s-a umblat la cardane si/sau masina nu a fost implicata in vreun accident, sunt sanse destul de mari sa fie vorba despre suportul cutiei de viteze care a imbatranit si s-a comprimat.

        Poti incepe cu inlocuirea acestuia, este ieftin si demontarea/montarea sunt destul de rapide.

        Comment


        • #5
          Aceasi problema am avut-o la un E class. Dupa ce am schimbat tampoanele de la suport motor, vibratia a disparut.

          Comment


          • #6
            Salutare, am schimbat tampoane motor si cutie si vibratia e tot acolo, nimic schimbat...

            Comment


            • #7
              Salutare, sa fac o recapitulare si sa continui povestea. Am schimbat jante si cauciucuri, 2 brate pe fata si 2 pe spate (nu era absolut necesar dar am zis ca poate e de acolo), tampoane motor si cutie, am dat jos cardalul si am venit cu el la bucuresti sa l verific, mi au zis ca nu are nimic cardanul ca este perfect.
              Inainte sa dau cardanul jos am urcat-o pe elevator am dat o pe roller test si am mers cu ea, vibratia se simte si cu masina in aer, ba chiar mult mai tare, am zis sa fac testul si cu rotile jos, la fel tremură. In timpul acestui test mi s a confirmat ceea ce simteam si anume ca vibratia vine din spate. Cu rotile in aer efectiv toata puntea spate tremură... de asta am crezut ca e cardanul... dar se pare ca nici ala nu este... Nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai incerc... Ceea ce incepe sa ma ingrijoreze tot mai tare este ca de la tremurat masina a inceput sa omoare bucsile de pe putea spate si plasticele au inceput sa bazaie si mai tare. Daca stiti vreun mecanic bun care ma poate ajuta cu asta v as multumi din tot sufletul, pana acuma am fost pe la vreo 5, inclusiv reprezentanță si niciunul nu m a ajutat

              Comment


              • #8
                Cardanul vine prins cu 2 flanse de guma, iar la mine la w211 central are o bucsa de centrare. Cardanul ala poate fi mega echilibrat, dar daca nu e pus centrat pe diferential, totul e degeaba.
                Flansa aia e intreaga? Ia apas=o cu ranga sa vezi daca nu cumva se casca in ea crapaturi. Poate in sarcina cedeaza guma si nu il mai tine corect.

                Cardanul in sine sta drept? Cardanul nu e planetara, daca nu e perfect drept induce vibratii, E drept nu cat sa le simti in masina, dar in timp poate oboseste alte componente.
                Da jos si discurile, vezi planetalele de nu cumva vibreaza, trage o dunga circulara pe ele cu vopsea si vezi daca nu cumva nivelul varaiza cu turatia.
                Sau curatale temeinic si pune un echer pe ele.

                Te poti uita pe o parte si pe alta la bratele de suspensie si data lor de fabricatie? Vezi ca poate pe o parte sunt mai noi, poate un om o izbit-o violent de bordura si cine stie ce a strambat cu ocazia asta.

                Tampoanele de la suport motor nu au cum sa fie pt ca de scoteai la liber ar terbui sa se termine balciul, dar am inteles ca nu.

                Comment


                • #9
                  O alta situatie similara patita de mine insa la o masina fwd a fost din grupul de la cutie, planetarele aveau joc in grup si se simtea la mana sus jos la intrarea in cutie, parctic puteai sa misti de capatul planetarei in diferential.
                  Dupa o curba mai lunga la viteza se autoechilibra pentru cativa km apoi la un alt viraj se dezechlibra, probabil in momentul in care planetarele nu se mai roateau in sincronizare perfecta.
                  Merita verificat pe elevator, dureaza cateva minute, la mana.
                  Un diferential in stare buna nu ar trebui sa aiba joc in momentul in care se misca sus jos capatul de planetara, cand se intampla asta, planetara se misca excentric si apare vibratia in caroserie, ca un tremurat mai mult ce creste in frecventa in functie de viteza de deplasare, la mine incepea de la 100-110 in sus.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare. Am avut fix aceeasi problema pe GLK-ul meu 220 CDI 4Matic (problema a aparut undeva pe la 180k-190k km). Daca masina nu a fost lovita, parerea mea este ca nu cauti unde trebuie .... iar rezolvarea este mult mai simpla ...eu am descoperit abia dupa ce am inceput sa inlocuiesc brate, anvelope, etc.... . Indreapta-ti jantele. Toate 4 ! ....eu le aveam pe toate strambe (jante de 19')... masina se aseaza perfect de atunci.

                    Sper sa-ti fie de folos.

                    Comment


                    • #11
                      confirm si eu problema cu jentile - masinile cu 4 matic sunt foarte foarte sensibile la jentile strambe. Pe elevator se vede ca rotile nu se invart perfect - am fost la 3 vulcanizari si au zis ca nu au nimic jentile- dar pina la urma cind le-am pus pe aparat - toate 4 erau strambe din butuc. Dupa repararea jentilor- mai simt o vibratie- cam la 5% dn vibratia de dinainte (nu se pot reface chiar perfect). Daca vre-una din roti nu merge perfect rotund- este janta stramba

                      Comment


                      • #12
                        Cum ai rezolvat problema la mașina ?

                        Comment


                        • #13
                          Cum ai rezolvat problema berdei ?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF