Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat m-ar costa un G250?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat m-ar costa un G250?

    Salutare,

    M-ar interesa un G250 diesel.
    250 ca sa nu platesc impozit prea mare si diesel ca sa aiba consum mai mic si cuplu bun. Nu imi trebuie de fite, vreau sa merg cu ea pe teren si vreau o singura dotare: aer conditionat. Cat m-ar costa una luata din tara si in ce conditii as putea sa-mi iau una din Germania? Cu a doua varianta ma refer la cat m-ar costa un euro 2-4, ca altfel cred ca e imposibil de inmatriculat la noi.
    Inmatricularea la bulgari nu ma intereseaza.
    Daca va pricepeti la modelul asta, dati-mi si mie niste idei.

    Multumesc.

  • #2
    Oferta pe piata romaneasca este mica de tot,aproape inexistenta.
    Totusi,G250 in tara(adica inmatriculat RO) e undeva pe la 10000 euro,iar cu AC cam greu...sa gasesti(pe 250 e rara optiunea asta).Inafara poti gasi una mai ieftinioara dar trebuie sa iti iei gandul de a o inmatricula in RO,euro 2 nu este in nici un caz...mare minune daca iese euro 1!

    Comment


    • #3
      N-am avut G,mi-ar place dar e urit ca porcu' si maninca tot ca porcu-mult....daca il iei cu motor mic te rogi de el si maninca mult ca e greu,daca il iei cu motor 606,adica cel de 177 cai iarasi e mincacios,dar macar trage bine.Motorul de 4 liri td iese din discutie,parerea mea....ar mai fi de luat 300 de benzina si il gazezi,sau amoru lu Fane-280 vechi,cu 2 axe,mie nu imi place motorul ala....

      Comment


      • #4
        @ site-uri interesante:
        http://www.g4rce.net/engl/models.html - descrierea modelelor
        http://www.rubicon-trail.com/G-Class/production.html - anii de productie

        Probabil ca orice 250 diesel ai lua va fi incadrat la non-euro. In plus masina va fi de o lene crunta pe asfalt, acel motor avand un cuplu mic (maxim 154-158 Nm). In teren nu prea conteaza viteza, dar pe sosea depasirile vor fi delicate.
        Dintre modelele 463, mai accesibil este 300GE (benzina), probabil si euro 2. 300TD este destul de scump si nu cred sa consume prea putin.
        Dintre modelele vechi (460), iti recomand 280-ul. Cu toate ca este cel mai mare motor pus pe generatia 460 masina se misca doar satisfacator. Asta la 150CP. Consumul este mare dar nu sensibil mai mare decat 230-ul benzinar.
        Problema la G este greutatea lui mare si forma patratoasa. De aici consumurile mari, indiferent de motorizari.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru informatii, nu stiam aceste lucruri despre G. Peste 2500 cmc nu platesc impozit la statul roman si la bulgari nu ma bag, asadar cred ca o sa ma orientez spre altceva.

          Comment


          • #6
            Cel mai valabil mi se pare G-Klasse cu motor 350 turbodiesel. E si cel mai eko, deoarece merge in sarcina relativ mica. Se gaseste la nemti cam cu 10000 euro. Inmatricularea pe Bulgaria mi se pare OK. E dreptul oricarui cetatean european sa detina o masina inscrisa unde doreste !!
            Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

            Comment


            • #7
              Si totusi motorizarea de 350TD pe G nu este considerata foarte reusita. Putere mica si ceva probleme de fiabilitate. Un G300TD este mult mai bine cotat decat G350TD..

              Comment


              • #8
                Probabil aceleasi probleme de fiabilitate ca la W140 balena , unde S 350TD este inferior S 300TD.

                Comment


                • #9
                  Salut colegilor!
                  Nu cunosc motorizarille G-ului, dar un sfat v-as putea da.
                  Pentru cei impatimiti de un off-road adevarat va recomand sa va luati un G in stare buna la un pret bun si ii montati un motor Cummins 6BT.Are 180 CP, turbo-diesel, si trage un munte dupa el.
                  Nu cheltuiti mult pe el, cam 5000Ron cu tot cu drum.

                  Comment


                  • #10
                    Deocamdata toate motoarele diesel mai mari de 3000 au probleme... nu sunt foarte reusite (ca si fiabilitate ma refer).

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LuciW124 View Post
                      Salut colegilor!
                      Nu cunosc motorizarille G-ului, dar un sfat v-as putea da.
                      Pentru cei impatimiti de un off-road adevarat va recomand sa va luati un G in stare buna la un pret bun si ii montati un motor Cummins 6BT.Are 180 CP, turbo-diesel, si trage un munte dupa el.
                      Nu cheltuiti mult pe el, cam 5000Ron cu tot cu drum.
                      Cam ce greutate are motorul asta?G-ul este o masina grea, daca-i mai pui si un motor de camion iti cam iei adio de la offroad adevarat....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LuciW124 View Post
                        Salut colegilor!
                        Nu cunosc motorizarille G-ului, dar un sfat v-as putea da.
                        Pentru cei impatimiti de un off-road adevarat va recomand sa va luati un G in stare buna la un pret bun si ii montati un motor Cummins 6BT.Are 180 CP, turbo-diesel, si trage un munte dupa el.
                        Nu cheltuiti mult pe el, cam 5000Ron cu tot cu drum.
                        da-mi eva detalii despre motorul asta si cine il monteaza, ceva nr de tel, etc.

                        Comment


                        • #13
                          Motoarele Cummins 6BT echipeaza de exemplu camionetele americane Dodge Ram, se mai folosesc si ca motoare stationare pentru generatoare de curent, motopompe si alte utilaje. Motoarele Cummins in general sunt apreciate in toata lumea, mai ales in SUA,, pentru ca sunt fiabile.
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • #14
                            Salut. Am si eu o intrebare daca se gaseste un cunoscator de G Class si vrea sa-mi dea un sfat. Care model este bun la consum, ca am avut un Patrol si m-a rupt in două pe vremea asta la consum, 20% in oras.
                            Last edited by Luxian; 02-13-2012, 23:54 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Ce Patrol ai avut? Consumul unui G diesel este comparabil cu al unui Patrol diesel.

                              G-urile cu consumuri mici sunt:
                              250 GD cu prelata (un fel de IMS), 84 CP
                              G270 CDI , 156 CP
                              G320 CDI , 225 CP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF