Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes-Benz 300 GE 1991

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes-Benz 300 GE 1991

    Salutare dragi impatimiti.

    De ceva vreme cochetez cu idea de imi lua o masina de hobby si astazi am reusit sa si vad una.

    Este vorba despre un G class din Dec 1991, 300GE. Masina la vanzare aici.

    Cum am zis, azi am reusit sa ajung la parcul auto care o are la vanzare cam asa arata in realitate.

    Optiuni:
    Ca optiune sta bine: Aer conditionat, webasto, scaune incalzite, 4 geamuri electrice, trapa.

    Plusuri
    - Rugina destul de putina pentru ani ei.
    - Destule optiuni.
    - Geamurile electrice spate merg.
    - Trapa merge.


    Probleme
    Doar ca starea ei generala evident ca lasa de dorin ( de unde si pretul)

    In afara de coltul din spate stanga si ceva urme de rugine pe la chederul de la parbriz nu am indentificat urme de rugina. Masina a fost rulata numai in Olanda, iar dupa cum arata pare a unui fermier.

    Printre probleme remarcate ar fi:
    1. Interiorul necesita ceva atentie asa ca va va intreb cat de usor sunt de gasit elemnte te interior? Germania e aproape de mine, aveti cumva idee de ceva centre de dezmebrari pentru G class?
    2. Geamul pasagerului din Dreapta nu merrge.
    3.Geamul soferului se ridica foarte greu, chiar trebuie ajutat ca altfel nu se inchide.
    4. Nu am reusit sa probez instalatia de aer conditionat. Sincer nu stiu care e rolul butonului de lanaga selectorul rotativ de aer conditionat, Recirculare sau cupleaza compresorul?

    Partea cea mai ingrijoratoare pentru mine este mecanica.
    5. Am incercat sa blochez diferentialele (am inceput cu cel din caseta de tranfer - centralul) si nu s-a intamplat absolut nimic. NU s-au aprins nici macar ledurie portocali.
    6. Scurgeri importante de ulei la motor, nu stiu cat de bine se poate cedea in pozele facute de mine.
    7. Pornire - am fost martotul si unei porniri la rece. nu a pornit la prima cheie, a luat-o la a doua si nu a scos nici un pic de fum ( la 344.xxx km ma asteptam la putin fum albastru). Pornirea greaoaie a parut ca lipsa de combustibil.


    Este primul meu contact in pe pipaite cu un G asa ca nu stiu la ce sa ma astept. De explemu usa din spate mi se pare greoaie, acum nu stiu daca "asa fac toate" sau modelul asta e mai chinuit.

    In consecinta as ruga detinatorii de G 300GE sa isi dea o parere, cum vis e pare proiectul asta? Cat de accesibile sunt aceste reparatii? etc

    Multumesc frumos,
    Emil

  • #2
    Eu doar atat iti spun: Cel mai scump Mercedes e unul ieftin!!! Cred ca intelegi ideea!

    Apropo, 12K ti se pare ieftin pentru un 300? Poate daca era un 500 puteam sa zicem ca e ieftin!

    P.S. In anunt zice ca iti da garantie 1 luna? PE CE ITI DA? daca e cum zici tu...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Mulțumesc frumos de reply.

      Sunt perfect de acord cu tine. Ideea prețului mic e ca în Nl Be De e cel mai ieftin G. Respectivi îl lasă la 11.6k și sunt convins că mai intra 3k + munca mea.

      Referitor la garanție, pot sa uit de ea, ei vând doar Land Rover și G asta a ajuns în parcul lor ca trade in.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF